D
Deleted member 1827
Guest
Dan moet ie zaterdag maar niet gaan koppenJa, geraakt door een sneeuwbal. Heeft nu een lichte hersenschudding![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dan moet ie zaterdag maar niet gaan koppenJa, geraakt door een sneeuwbal. Heeft nu een lichte hersenschudding![]()
Clubliefde is niet dood, hooguit zeldzaam![]()
PSV-sterkhouder onthult: 'Ik had weg kunnen gaan en elders meer kunnen verdienen'
Mauro Júnior is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een van de absolute sterkhouders van PSV. De middenvelder annex vleugelverdediger is niet meer weg te denken uit het elftal van trainer Peter Bosz. Hoewel de Braziliaan afgelopen zomer al een volgende stap had kunnen zetten, hoopt hij voorlopig...www.voetbalprimeur.nl
"Sinds mijn eerste dag bij PSV was het mijn wens om hier zo lang mogelijk te blijven", vertelt Mauro in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Toch is hij eerlijk over zijn ambities. "Ik heb nog wel de droom om een stap te maken. Ik hoop ooit voor een club uit een top-vijf-competitie in Europa te spelen en zou nog eens als prof in Brazilië mijn brood willen verdienen."
Mochten deze avonturen echter niet van de grond komen, weet de Braziliaan dat het alternatief in Eindhoven niet slecht is. "Lukt dat niet, dan blijf ik met alle plezier bij PSV. Dit is de club van mijn leven en ik kom nu in de kracht van mijn leven. Vorig jaar had ik al weg kunnen gaan en elders meer kunnen verdienen, maar was PSV voor mij toch de beste optie", onthult Mauro.
Gewoon bij PSV blijven. Wel blessurevrij dan graag.
Ondergewaardeerde speler. Kan op 3-4 poities goed uit de voeten. Inmiddels ervaren, maar ook drive. Nee, niet de speler die voor de ene verlossende goal zorgt. Maar zó belangrijk voor het elftal, voor balans, en voor een trainer zodat ie bij een blessure niet in paniek raakt, maar in denken “we hebben Mauro”.
18 miljoen is eigenlijk een schijntje.

Eens maar toch doen als ze dit willen betalen.
Ondergewaardeerde speler. Kan op 3-4 poities goed uit de voeten. Inmiddels ervaren, maar ook drive. Nee, niet de speler die voor de ene verlossende goal zorgt. Maar zó belangrijk voor het elftal, voor balans, en voor een trainer zodat ie bij een blessure niet in paniek raakt, maar in denken “we hebben Mauro”.
18 miljoen is eigenlijk een schijntje.
Als dit in het contract staat zul je wel moeten.Eens maar toch doen als ze dit willen betalen.
Wel een fitte Mauro dan en dat is bij hem steeds maar weer de vraag. Zal er ook niet fitter op worden. Maar mag ook blijven hoor mits hij op het middenveld staat maar denk dat we om een volgende stap te zetten Mauro moeten vervangen door een beter en dat is het werk van Stewart.Als dit in het contract staat zul je wel moeten.
Uiteindelijk natuurlijk mooi: vanuit de jeugd doorgegroeid, veel sportief plezier van gehad en dan verkopen voor 18 miljoen. Ideaal plaatje.
Maar als ik moet kiezen tussen 18 miljoen of nog 6-7 jaar Mauro bij PSV, dan kies ik voor het laatste.
Zeer nuttige speler. Maar voor 25 altijd doen.Eens maar toch doen als ze dit willen betalen.
Al houd je hem wel 'tot in de eeuwigheid', dan is dat wat mij betreft nog steeds een goede zet. Deze jongen vertoont geen enkel tekenen van verzadiging of een mindere mentaliteit na hier toch heel lang te zijn geweest en meerdere successen. Zeer zeldzame voetballer met zijn combinatie van strijdlust, veelzijdigheid en kwaliteit. Te vaak wordt Mauro wat mij betreft nog weggezet als vooral nuttig vanwege die strijdlust, maar hij is ook daadwerkelijk een hele handige, slimme voetballer die over veel kwaliteiten beschikt: snel, behendig, goed aan de bal, heeft een voorzet, een prima tackle etc. Hij is geen precisiewapen zoals een Veerman of een goede spits, maar met zoveel kwaliteiten die hij beheerst en die aangedreven worden door zijn strijdlust is hij onmisbaar. Vaak zat dat een van die 'precisie wapens' de headlines pakte bij een goede PSV wedstrijd of comeback, maar lag ten grondslag aan dat succes ook weer eens een veelzijdige Mauro masterclass.![]()
PSV wil vertrek van uitblinker voorkomen en moet flink met geld gaan smijten | Voetbalzone
PSV doet er alles aan om Mauro Júnior binnenboord te houden, zo meldt Rik Elfrink namens het Eindhovens Dagblad. De Braziliaan heeft een afkoopsom van 12 miljoen euro in zijn contract staan.www.voetbalzone.nl
Zou een goeie zet zijn, om die clausule er uit te halen. Niet om hem tot in de eeuwigheid te houden, maar wel om ervoor te zorgen dat hij niet voor een habbekrats weg gaat, en dat hij nog minimaal een jaar blijft.
Sommige denken hier blijkbaar dat 12 mln. voor een 27 jarige speler die niet blessurevrij is een habbekrats is. Als dat zo was dan was hij al lang weg geweest. Het is gewoon een goed bruikbare back, die ook op het middenveld kan ballen. Niets meer of niets minder; goed bruikbaar, maar welke club gaat dit betalen? Zaakwaarnemer drijft de prijs op en probeert het onderste uit de kan te halen.![]()
PSV wil vertrek van uitblinker voorkomen en moet flink met geld gaan smijten | Voetbalzone
PSV doet er alles aan om Mauro Júnior binnenboord te houden, zo meldt Rik Elfrink namens het Eindhovens Dagblad. De Braziliaan heeft een afkoopsom van 12 miljoen euro in zijn contract staan.www.voetbalzone.nl
Zou een goeie zet zijn, om die clausule er uit te halen. Niet om hem tot in de eeuwigheid te houden, maar wel om ervoor te zorgen dat hij niet voor een habbekrats weg gaat, en dat hij nog minimaal een jaar blijft.
Ik vind dat je hem hier wel te kort doet. Hij is een stabiele speler en de laatste jaren echt wel een sterkhouder.Sommige denken hier blijkbaar dat 12 mln. voor een 27 jarige speler die niet blessurevrij is een habbekrats is. Als dat zo was dan was hij al lang weg geweest. Het is gewoon een goed bruikbare back, die ook op het middenveld kan ballen. Niets meer of niets minder; goed bruikbaar, maar welke club gaat dit betalen? Zaakwaarnemer drijft de prijs op en probeert het onderste uit de kan te halen.
Ja dat is een laag bedrag voor een multifunctionele speler die meekan in de CL. En dan niet alleen meehobbelen, maar vaak een van de sterkere krachten is.Sommige denken hier blijkbaar dat 12 mln. voor een 27 jarige speler die niet blessurevrij is een habbekrats is. Als dat zo was dan was hij al lang weg geweest. Het is gewoon een goed bruikbare back, die ook op het middenveld kan ballen. Niets meer of niets minder; goed bruikbaar, maar welke club gaat dit betalen? Zaakwaarnemer drijft de prijs op en probeert het onderste uit de kan te halen.
En is aanvoerder zolang Schouten er uit ligt. Hij zal vast goed in het veld of in de kleedkamer, maar zijn interviews zijn heel slecht vind ik. Het is een cliché machine.Hij blijft nog een jaartje.
Grote blij.
Wat boeit ons die interviews nou!En is aanvoerder zolang Schouten er uit ligt. Hij zal vast goed in het veld of in de kleedkamer, maar zijn interviews zijn heel slecht vind ik. Het is een cliché machine.
Net zoals alle zaakwaarnemers zeker ...............ziijn meer bepalend dat de wil van de speler .Sommigen denken hier verrassend dat 12 mln. voor een 27-jarige speler die niet blessurevrij is, is een habbekrats. Als dat zo was, was hij al lang weg geweest. Het is gewoon een goed bruikbare back, die ook op het middenveld kan ballen. Niets meer of niets minder; goed bruikbaar, maar welke club gaat dit betalen? Zaakwaarnemer drijft de prijs op en probeert het onderstel uit de kan te halen.