Sneeuwvlok2
International
Komt gewoon tekort we hadden eigenlijk afscheid moeten nemen is altijd in een seizoen lang geblesseerd en dus onbetrouwbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Precies. Allang moeten verkopen maar ja clubs zijn ook niet gek.Komt gewoon tekort we hadden eigenlijk afscheid moeten nemen is altijd in een seizoen lang geblesseerd en dus onbetrouwbaar.

Het klopt dat hij veel blessures heeft gehad maar bij 1 blessure was hij anderhalf seizoen er uit ofzo. Boscagli had ook een enorm lange blessureIn de afgelopen vijf seizoenen miste de Mauro al ruim 80 wedstrijden door blessureleed.![]()
De een is gewoon sneller geblesseerd dan de ander. In mijn eigen team ook vaak dezelfde gasten die kwakkelen. Los van onoverkomelijke blessures die nou eenmaal iedereen kunnen gebeuren. Maar op basis van zijn blessure track record is dit natuurlijk nooit een speler die je te belangrijk moet maken voor je team. Daarvoor mist hij simpelweg teveel potten. Hopelijk haakt hij snel weer aan.ONog niet overtuigd zijn van de kwaliteiten van Mauro snap ik niet. Fysiek sterk met zijn snelheid, loopvermogen en reacties. Kan dribbelen, passen en verdedigen en is super geconcentreerd en fel. Multifunctioneel, heeft het al zo vaak en tegen zoveel spelers bewezen en onder verschillende trainers en Bosz is nu ook lovend. Het minpunt is blessures. Misschien kost zijn type spel te veel energie.
Het klopt dat hij veel blessures heeft gehad maar bij 1 blessure was hij anderhalf seizoen er uit ofzo. Boscagli had ook een enorm lange blessure
Snel is dus na de winterstop.De een is gewoon sneller geblesseerd dan de ander. In mijn eigen team ook vaak dezelfde gasten die kwakkelen. Los van onoverkomelijke blessures die nou eenmaal iedereen kunnen gebeuren. Maar op basis van zijn blessure track record is dit natuurlijk nooit een speler die je te belangrijk moet maken voor je team. Daarvoor mist hij simpelweg teveel potten. Hopelijk haakt hij snel weer aan.

Zelfs archive.is kan hier geen chocola van maken. Jammer inderdaad.![]()
Mauro Júnior: 'Als ik in Brazilië ben, mis ik Eindhoven'
Bijna een half leven geleden zette Mauro Júnior voor het eerst voet aan Nederlandse grond. De 26-jarige Braziliaan is inmiddels tweede aanvoerder van PSV met een stevig opgewaardeerd contract op zak. Hoe vormde het jochie uit São Paulo een match made in heaven met een club in Eindhoven?www.vi.nl
Leuk interview met Mauro, vermoed ik. Iemand hier VI?![]()
Het is ook gewoon een type speler dat Oranje niet heeft.Bij het live praatje van VI wordt Mauro nadrukkelijk het Nederlands elftal in gepraat.
Kan veel meer brengen dan Aké natuurlijk. Zou een no brainer zij voor mij.
Maarja, Koeman....
Mooi om te zien. Sws leuk dat Mauro zo goed in de groep ligt (logisch ook wmb, lijkt me oprecht een topvent).![]()
Perisic stelt Ancelotti hoogstpersoonlijk op de hoogte van uitblinkende PSV'er
Als het aan Ivan Perisic ligt, wordt Mauro Júnior opgeroepen voor het nationale elftal van Brazilië. De 36-jarige aanvaller van PSV plaatste maandag een foto van zichzelf en Mauro op Instagram en tagde Carlo Ancelotti, de bondscoach van de Goddelijke Kanaries .www.voetbalprimeur.nl
Perisic laat Ancelotti even weten wie hij moet oproepen voor Brazilië![]()
Mauro speelt zich ondertussen bij de selectie. Op CL niveau laat ie het gewoon zien. Die gaat mee met Brazilië.![]()
Perisic stelt Ancelotti hoogstpersoonlijk op de hoogte van uitblinkende PSV'er
Als het aan Ivan Perisic ligt, wordt Mauro Júnior opgeroepen voor het nationale elftal van Brazilië. De 36-jarige aanvaller van PSV plaatste maandag een foto van zichzelf en Mauro op Instagram en tagde Carlo Ancelotti, de bondscoach van de Goddelijke Kanaries .www.voetbalprimeur.nl
Perisic laat Ancelotti even weten wie hij moet oproepen voor Brazilië![]()
Kreeg alweer een lichte hartverzakking toen ik zijn topic bovenaan zag.
Ik heb dat ook altijd bij spelers topics. BlessuresKreeg alweer een lichte hartverzakking toen ik zijn topic bovenaan zag.
Ja, geraakt door een sneeuwbal. Heeft nu een lichte hersenschudding.
Ik heb dat ook altijd bij spelers topics. Blessures![]()