Mauro Júnior (V)

Ehh, is het zo vroeg donker in Eindhoven tegenwoordig? Foto lijkt me niet helemaal van het juiste moment.
Hoog contrast, slechte kwaliteit van de foto kunnen er aan bijdragen dat het donker lijkt. Ziet er m.i. uit alsof er felle maar lage zonnestralen waren, waardoor de gedeeltes die in de schaduw liggen donkerder ogen. Mbt de blessure, vervelend, maar ik had niet het idee dat Mauro na zijn terugkeer nou de missing link was oid. Hij speelde vrij matig.
 
Hoog contrast, slechte kwaliteit van de foto kunnen er aan bijdragen dat het donker lijkt. Ziet er m.i. uit alsof er felle maar lage zonnestralen waren, waardoor de gedeeltes die in de schaduw liggen donkerder ogen. Mbt de blessure, vervelend, maar ik had niet het idee dat Mauro na zijn terugkeer nou de missing link was oid. Hij speelde vrij matig.
Iets met ritme opdoen. Zo lang was ie nog niet terug. En het betekent ook gewoon weer een optie minder achterin.
 
Hoog contrast, slechte kwaliteit van de foto kunnen er aan bijdragen dat het donker lijkt. Ziet er m.i. uit alsof er felle maar lage zonnestralen waren, waardoor de gedeeltes die in de schaduw liggen donkerder ogen. Mbt de blessure, vervelend, maar ik had niet het idee dat Mauro na zijn terugkeer nou de missing link was oid. Hij speelde vrij matig.
Hij had beter geblesseerd kunnen blijven. Boscagli doet dat beter. Die blijft nu de missing link.
 
Hoog contrast, slechte kwaliteit van de foto kunnen er aan bijdragen dat het donker lijkt. Ziet er m.i. uit alsof er felle maar lage zonnestralen waren, waardoor de gedeeltes die in de schaduw liggen donkerder ogen. Mbt de blessure, vervelend, maar ik had niet het idee dat Mauro na zijn terugkeer nou de missing link was oid. Hij speelde vrij matig.
Ach ja, hier nog geen zon gezien de hele dag. Maar dat wil idd niet zeggen dat deze nergens schijnt vandaag, excuus.
 
Was hij niet volgens vele de oplossing op linksachter?
Precies. Vorig seizoen de revelatie, met een derde plek in het speler van de week klassement. Vervolgens van blessure naar schorsing in dit seizoen. Dus zijn waarde dit seizoen niet kunnen tonen, terwijl hij in mijn ogen op weg was naar een selectie voor Oranje (als hij dat zou willen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan