Mauro Júnior (V)

Zucht... klinkt niet best. Heel benieuwd of ie nog op zijn topniveau terug kan komen en of dit niet zo'n blessure is gebleken die dan voor de rest van zijn carrière terug blijft komen. Echt hoor, heeft PSV weer.

Hoort bij de meest belangrijke spelers, tomeloze inzet, fel, reactievermogen, inzicht, conditie, snelheid, wint duels, aanvallend prima. Echt zonde
 
Het is ook wel treurig dat we moeten wachten op een omgeturnde 10. Die alle problemen op linksback opgaat lossen

Ja, dat heeft met scouten niks te maken. Dat is puur inzicht Schmidt en instelling Mauro.

Arthur Numan: van aanvallende middenvelder naar linker middenvelder naar linksback.
Wilfred Bouma: van linkerspits naar linkermiddenvelder naal linksback, en uiteindelijk zelfs LCV.

Zat spelers die een linie zijn terug gezakt om daar prima te spelen. Mauro komt tekort op het middenveld, maar is een uitstekende back. Dat heeft Schmidt goed gezien en Mauro heeft die kans gepakt en zich bewezen. Feit is dat Mauro geen enkele keer op die plek door het ijs is gezakt, en ook in de wedstrijd tegen Leicester indruk maakte.

Feit is dus dat we onze beste verdediger kwijt zijn. Dat ie pas sinds kort op die positie staat, doet er naar mijn mening niet toe.
 
Zucht... klinkt niet best. Heel benieuwd of ie nog op zijn topniveau terug kan komen en of dit niet zo'n blessure is gebleken die dan voor de rest van zijn carrière terug blijft komen. Echt hoor, heeft PSV weer.

Externe hulp en revalideren in Brazilië, dat klinkt wel goed. Stel me zo een masseuse op de Copacabana voor met happy end...
Eens kijken of wij ook dat soort regelingen op het werk hebben.
 
Zucht... klinkt niet best. Heel benieuwd of ie nog op zijn topniveau terug kan komen en of dit niet zo'n blessure is gebleken die dan voor de rest van zijn carrière terug blijft komen. Echt hoor, heeft PSV weer.


Misschien kunnen we dit een PSV-blessure noemen. Uit het niets geblesseerd raken, zeggen dat je uiteindelijk na een paar weken weer terugkeert maar je eigenlijk op onverklaarbare wijze nog minimaal een half jaar aan de kant staat. Mwene had dat ook al.
 
Traint weer op het veld, individueel weliswaar, maar klinkt toch hoopvol.
Inderdaad. Een eerste stap richting selectie. Maar goed, zal nog wel even duren. Het is nu nog een week of 6 knallen voor het WK, dus of hij daar veel van mee krijgt?!
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Maar maar maaar.. hij blijft nog steeds niet psv-waardig, hij moet flink zijn best doen en alles moet meezitten wilt die een 6,5 scoren. Wil en inzet is prima maar er zit niks in die gast verder, en ja hij heeft stappen gemaakt maar nog steeds slappe hap
 
Let's agree to disagree. Ik vind dat Mauro erg veel toevoegt aan het elftal

Zeker aan dit elftal, maar sowieso een fijne technisch begaafde kracht om er bij te hebben. Wat dat betreft als Santi fan is Mauro wel de eerste die kwa stijl bij Arias in de buurt komt en persoonlijk houd ik daar van.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Terug
Bovenaan Onderaan