Mauro Júnior (V)

En Mauro kan ook nog veel leren.. Je kunt niet de een op potentie beoordelen en de ander op huidig niveau
True. Maar dat is dus het verschil tussen scouten en Vennegoor-bord-op-schoot-scouten. Ewijk heeft nog een weg te gaan en Mauro is zeker al verder. Meijer gaat CL spelen en over 2 jaar weer een stap maken en is dan niet meer betaalbaar voor ons.
 
En niet te vergeten: leuk om naar te kijken. Ik kan erg genieten van die kuitenbijtertjes, vond ik bij Angelino ook. Ook als je op sites kijkt waar beoordelingen worden gegeven op basis van statistiek zie je dat Mauro steeds weer hoog scoort. En dat heeft niets met de rest van het team te maken.
Technische kuitenbijters wel te verstaan en geen houthakkers
 
True. Maar dat is dus het verschil tussen scouten en Vennegoor-bord-op-schoot-scouten. Ewijk heeft nog een weg te gaan en Mauro is zeker al verder. Meijer gaat CL spelen en over 2 jaar weer een stap maken en is dan niet meer betaalbaar voor ons.
Dat Meijer naar een ander is vertrokken wil ik ook niet meteen de conclusie trekken dat wij hem niet benaderd hebben
 
Dat Meijer naar een ander is vertrokken wil ik ook niet meteen de conclusie trekken dat wij hem niet benaderd hebben
PSV zit al een paar jaar in de lastige situatie waarin ze pas zelf gaan kopen als er eerst iets verkocht is. Dan ben je dus passiever, maar ook later en vaak duurder uit voor minder kwaliteit. Zolang Max en Mauro niet verkocht zijn, koopt PSV geen linksback. Dat is enerzijds verstandig en financiële noodzaak, anderzijds is regeren vooruitzien en moet je soms een beetje op de zaken vooruitlopen. Zeker als je eind juli klaar moet zijn voor 2 CL voorrondes.
 
Mauro zelf stond bij de klaagmuur in Jeruzalem met een keppeltje op. Tis maar goed dat Zahavi straks weg is. Anders zou het hier nog Hebreeuws worden gesproken zo meteen🤪😂
 
Mauro zelf stond bij de klaagmuur in Jeruzalem met een keppeltje op. Tis maar goed dat Zahavi straks weg is. Anders zou het hier nog Hebreeuws worden gesproken zo meteen🤪😂
Is dat zo raar? Als ik tijdens n vakantie zo'n bijzondere religieus beladen plek zou willen bezoeken dan zou ik me ook aan de gewenste en of verplichte locale gebruiken en (kleding)voorschriften houden? En dat doet niks af aan mijn atheïsme lijkt me?
 
Is dat zo raar? Als ik tijdens n vakantie zo'n bijzondere religieus beladen plek zou willen bezoeken dan zou ik me ook aan de gewenste en of verplichte locale gebruiken en (kleding)voorschriften houden? En dat doet niks af aan mijn atheïsme lijkt me?
Ondanks de smileys toch weer een serieuze reactie
:ROFL::ROFL::ROFL::maniac::maniac::maniac::star::star::lol::lol::maniac::maniac::grin::grin::ROFL::ROFL:
 
Ondanks de smileys toch weer een serieuze reactie
:ROFL::ROFL::ROFL::maniac::maniac::maniac::star::star::lol::lol::maniac::maniac::grin::grin::ROFL::ROFL:
De smiley sloeg in mijn interpretatie op de hyperbool dat ie straks nog Hebreeuws gaat spreken? Het voorbeeld dat je gaf geeft mij de bijsmaak dat je het bezoek aan de klaagmuur en daarbij n keppeltje dragen maar vreemd of ongepast vind? Dat deel ik niet.
 
De smiley sloeg in mijn interpretatie op de hyperbool dat ie straks nog Hebreeuws gaat spreken? Het voorbeeld dat je gaf geeft mij de bijsmaak dat je het bezoek aan de klaagmuur en daarbij n keppeltje dragen maar vreemd of ongepast vind? Dat deel ik niet.
Dat is jou interpretatie en niet mijn post. Totaal niets hierover gezegd en alleen als grap gebruikt. Misschien eerst vragen of ik het ook daadwerkelijk zo bedoelde voordat je een klinkklare reactie geeft…
 
Mauro zelf stond bij de klaagmuur in Jeruzalem met een keppeltje op. Tis maar goed dat Zahavi straks weg is. Anders zou het hier nog Hebreeuws worden gesproken zo meteen🤪😂
Ja hallo, wil je de mini-oorlogjes ff lekker in het daarvoor bedoelde topic houden :maniac:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Dat is jou interpretatie en niet mijn post. Totaal niets hierover gezegd en alleen als grap gebruikt. Misschien eerst vragen of ik het ook daadwerkelijk zo bedoelde voordat je een klinkklare reactie geeft…
Gezien je standpunten mbt Zahavi en volgens mij ook je achtergrond (?) vind ik het niet gek dat Relix dit zo opvatte. Maar goed je hebt het toegelicht. Prima toch?

Edit: en gezien Der Jaufe z'n smiley op mij ben ik mss verkeerd over gekomen. Bedoel 't niet verkeerd
 
Dat is jou interpretatie en niet mijn post. Totaal niets hierover gezegd en alleen als grap gebruikt. Misschien eerst vragen of ik het ook daadwerkelijk zo bedoelde voordat je een klinkklare reactie geeft…
Je bent je sociale vaardigheden een beetje aan t kwijtraken op t Forum de laatste tijd is mijn indruk. Dat vindt ik jammer, want ik heb in het verleden je bijdragen en discussie vaak kunnen waarderen. Doe ermee wat je wilt.
 
Je bent je sociale vaardigheden een beetje aan t kwijtraken op t Forum de laatste tijd is mijn indruk. Dat vindt ik jammer, want ik heb in het verleden je bijdragen en discussie vaak kunnen waarderen. Doe ermee wat je wilt.
Een inhoudelijke reactie van je! Echt top om op de man te spelen… Misschien even in de spiegel kijken voordat je mij een tip geeft over de sociale vaardigheden.
 
In mijn vorige reactie stelde ik je toch juist die vragen?

Dit was mijn "klinkklare reactie" waarop je je aangevallen mag voelen. (Y)
 
  • Facepalm
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan