Mauro Júnior (V)

Mauro is gewoon een ideale speler voor de bank. Je kunt hem overal kwijt en je weet dat hij alles geeft. Ook al heeft hij misschien niet het meeste talent, met werklust maak je veel goed
 
Ik wil toch even een lans breken voor Mauro, en zijn topic staat belachelijk laag.. met hem hebben we toch de perfecte op meerdere posities inzetbare kracht. Ik ben sinds het begin al gecharmeerd van m, en bij Heracles was ik om.. krijgt wat mij betreft te weinig krediet.. toch ook vaak in de speler van de week lijstjes. Hij weer zo makkelijk zich aan te passen op welke positie dan ook.. hij hoort bij de eerste 15 spelers. Ook volgend seizoen m.i.
 
Ik wil toch even een lans breken voor Mauro, en zijn topic staat belachelijk laag.. met hem hebben we toch de perfecte op meerdere posities inzetbare kracht. Ik ben sinds het begin al gecharmeerd van m, en bij Heracles was ik om.. krijgt wat mij betreft te weinig krediet.. toch ook vaak in de speler van de week lijstjes. Hij weer zo makkelijk zich aan te passen op welke positie dan ook.. hij hoort bij de eerste 15 spelers. Ook volgend seizoen m.i.
Hoewel ik hem liever op LB zie dan Max is het voor de basis wel letterlijk en figuurlijk te magertjes voor een topclub, maar als backup prima. Plus hij lijkt ook echt hart voor de club te hebben; dankbaar dat hij voor PSV mag uitkomen, wat wel begrijpelijk is.
 
Een verademing op linksback.
Houd z'n man voor zich, geeft niet zoveel ruimte weg.
Verdedigd prima en komt ook mee naar voren.
Grijpt lekker fel in... Genieten!
Max heeft een probleem.
 
Hoewel ik hem liever op LB zie dan Max is het voor de basis wel letterlijk en figuurlijk te magertjes voor een topclub, maar als backup prima. Plus hij lijkt ook echt hart voor de club te hebben; dankbaar dat hij voor PSV mag uitkomen, wat wel begrijpelijk is.
De potjes tot nu toe heb ik niets "te mager" gezien. Eerst maar eens tegen betere tegenstanders zien.
 
Interviewtje met Mauro jr. op PSV-TV.
Ik trek het gewoon niet dat alles in het koeterwaals Engels gaat.
5 jaar in Nederland.

(Oh kut, Ajax-tv begint. Waar is het zappding?)
 
Een verademing op linksback.
Houd z'n man voor zich, geeft niet zoveel ruimte weg.
Verdedigd prima en komt ook mee naar voren.
Grijpt lekker fel in... Genieten!
Max heeft een probleem.
Toch lijkt hij qua uiterlijk meer op een korfballer, maar hij doet nuttig mee, maar ook niet meer dan dat.
 
Tegen Anthony was het best verdienstelijk. Voor mij net iets meer dan het voordeel van de twijfel
Ik vind best verdienstelijk te weinig recht doen aan wat Mauro Jr al weken laat zien.
Net als Doan voór de winterstop gewoon een van de beteren.
Geen enkele speler piekt trouwens een heel seizoen, maar de kleine Braziliaan verdient m.i. inmiddels heel veel krediet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan