Mauro Júnior (V)

Ik zou Mauro in de zomer terughalen in de PSV-selectie en hem een serieuze kans geven. Zoals ik hem nu al driekwart jaar zie voetballen bij Heracles is hij in ieder geval stukken beter dan Rosario, Hendrix en Guti. PSV moet volgend seizoen Rosario verhuren ( Heracles..?), afscheid nemen van Hendrix en Guti verkopen. Daarvoor in de plaats moeten Thomas, Ihattaren en Mauro het middenveld gaan vormen, maar uiteraard moeten er nog 2 middenvelders aangetrokken worden. Maar kortom, ik zou Mauro terughalen, want hij heeft eigenlijk onder Cocu en Van Bommel nooit een serieuze kans voor langere tijd in de basis gehad....
 
Nou ik moet toch echt niet denken aan een middenveld Thomas/Mauro/Hendrix of Ihattaren/Mauro/Hendrix, dat is echt vragen om iedere wedstrijd overlopen te worden. Mauro moet je alleen terughalen voor op 10 of aan de rechterkant, anders moet je hem na dit goede seizoen gewoon voor een mooi bedrag verkopen.
 
Ik zou Mauro in de zomer terughalen in de PSV-selectie en hem een serieuze kans geven. Zoals ik hem nu al driekwart jaar zie voetballen bij Heracles is hij in ieder geval stukken beter dan Rosario, Hendrix en Guti. PSV moet volgend seizoen Rosario verhuren ( Heracles..?), afscheid nemen van Hendrix en Guti verkopen. Daarvoor in de plaats moeten Thomas, Ihattaren en Mauro het middenveld gaan vormen, maar uiteraard moeten er nog 2 middenvelders aangetrokken worden. Maar kortom, ik zou Mauro terughalen, want hij heeft eigenlijk onder Cocu en Van Bommel nooit een serieuze kans voor langere tijd in de basis gehad....
Lammers deed het ook aardig bij Heerenveen. Het zegt allemaal niet zoveel. Bij PSV had Mauro weinig tot geen rendement. Niettemin blijft hij wel een talent.
 
Ik zou Mauro in de zomer terughalen in de PSV-selectie en hem een serieuze kans geven. Zoals ik hem nu al driekwart jaar zie voetballen bij Heracles is hij in ieder geval stukken beter dan Rosario, Hendrix en Guti. PSV moet volgend seizoen Rosario verhuren ( Heracles..?), afscheid nemen van Hendrix en Guti verkopen. Daarvoor in de plaats moeten Thomas, Ihattaren en Mauro het middenveld gaan vormen, maar uiteraard moeten er nog 2 middenvelders aangetrokken worden. Maar kortom, ik zou Mauro terughalen, want hij heeft eigenlijk onder Cocu en Van Bommel nooit een serieuze kans voor langere tijd in de basis gehad....

sorry maar dan wordt je gewoon overlopen tot en met...........................
 

Ben benieuwd, was toch in mijn beleving wel n fel jochie, scoort nog wel eens en heeft aardig wat assist afgeleverd bij Heracles als ik t goed heb.

6 doelpunten (+1 onterecht afgekeurde, blijkbaar) en 6 assists in 26 wedstrijden. Op zich geen slechte cijfers. Speelde ook buiten deze statistieken sterk daar. Deze jongen moet je er voor de breedte minimaal wel bij nemen, gezien PSV toch geen tot weinig spelers kan aantrekken, aanvallers duur zijn, Mauro op meerdere plekken kan spelen en je andere prioriteiten moet hebben wat transfers betreft (linksback, cv, centraal middenveld).
 
Laatst bewerkt:
6 doelpunten (+1 onterecht afgekeurde, blijkbaar) en 6 assists in 26 wedstrijden. Op zich geen slechte cijfers. Speelde ook buiten deze statistieken sterk daar. Deze jongen moet je er voor de breedte minimaal wel bij nemen, gezien PSV toch geen tot weinig spelers kan aantrekken, aanvallers duur zijn, Mauro op meerdere plekken kan spelen en je andere prioriteiten moet hebben wat transfers betreft (linksback, cv, centraal middenveld).

Had ook vooral vaak de voorassist.
 
Ik vond Mauro ook altijd werklust tonen bij PSV onder Cocu. Soms iets teveel waardoor ik het gevoel dat hij zijn energie verkeerd benutten en niet meer de kracht over had om goals af te ronden of het overzicht te behouden.

Maar volgensmij is dat juist bij Heracles er wat meer uit gegaan. En denk als hij werklust toont dan heeft hij ook een goede kans bij Schmidt. Vraag me wel af voor welke positie.
 
Mauro is ook iemand die in de kleine ruimte iets kan forceren. Als je onder Schmidt hoog druk zet, kom je natuurlijk vaak tegen een muur te spelen, dus dan kan Mauro mooi Malen wegsteken. Bijvoorbeeld.
 
6 doelpunten (+1 onterecht afgekeurde, blijkbaar) en 6 assists in 26 wedstrijden. Op zich geen slechte cijfers. Speelde ook buiten deze statistieken sterk daar. Deze jongen moet je er voor de breedte minimaal wel bij nemen, gezien PSV toch geen tot weinig spelers kan aantrekken, aanvallers duur zijn, Mauro op meerdere plekken kan spelen en je andere prioriteiten moet hebben wat transfers betreft (linksback, cv, centraal middenveld).

nou dat is dus niks voor ons 12x betrokken bij een doelpuntbij Heracles notabene. Verkopen is het enige juiste.
 
nou dat is dus niks voor ons 12x betrokken bij een doelpuntbij Heracles notabene. Verkopen is het enige juiste.
Heracles scoorde 36 maal dit seizoen. Dus Mauro was bij 1 van de drie goals betrokken.
Overigens heb ik niet het idee dat het zo makkelijk scoren is bij Heracles.
 
Terug
Bovenaan Onderaan