Mauro Júnior (V)

In dit opzicht snap ik de aankoop van Doan ook niet, had Mauro prima in zijn plaats in kunnen vullen
 
Mauro doet het prima bij Heracles. Ook gisteren toch een van de beteren, zo niet de beste van het veld.
Nu is goed spelen bij Heracles iets anders dan goed spelen bij PSV, maar momenteel zou hij zeker iets toevoegen...
 
Mauro doet het prima bij Heracles. Ook gisteren toch een van de beteren, zo niet de beste van het veld.
Nu is goed spelen bij Heracles iets anders dan goed spelen bij PSV, maar momenteel zou hij zeker iets toevoegen...
Zeker, in felheid gelijk aan Guti, in handelingssnelheid en overzicht lijkt hij mij beter.
 
Mauro doet het prima bij Heracles. Ook gisteren toch een van de beteren, zo niet de beste van het veld.
Nu is goed spelen bij Heracles iets anders dan goed spelen bij PSV, maar momenteel zou hij zeker iets toevoegen...

Mauro is voor zijn lengte erg sterk. Hij is fel en technisch. Zou nog iets meer doelgericht mogen zijn. Ik zou hem volgend jaar best terug willen zien op "Nummer 8".
 
Zeker, in felheid gelijk aan Guti, in handelingssnelheid en overzicht lijkt hij mij beter.

vind hem ook voetballend gezien beter dan Guti.
Naast Rosario, met Ihattaren. Tenzij je een (fitte) Van Ginkel kunt krijgen, of een andere aankoop die er staat, best een mogelijkheid om wat meer voetbal op het veld te krijgen.
 
Volgend jaar basis PSV 1 als hij zo door gaat!
Ben wel positief verrast door deze jongen
 
Na Dessers heeft hij de hoogste gemiddelde score op WhoScored. Daarbuiten zijn 6 goals en 2 assists geen slechte stats. Komend seizoen (net als Obispo) opnemen in de selectie voor de voorbereiding. Met een beetje geluk heb je hier een paar goede spelers aan en kun je het geld elders besteden (centraal middenveld, linksback).
 
Zou toch makkelijk mee kunnen in dit PSV.
Dat geldt ook voor Obispo. De vraag is alleen: wil PSV op dit niveau blijven steken of zetten we hoger in, iig dat we minimaal altijd 2e worden? Zo ja, dan zijn spelers als Mauro of Doan of zelfs Lammers, gewoon goed genoeg om in te vallen en niet om altijd basis te staan en daarmee een dragende speler te worden.
 
Dat geldt ook voor Obispo. De vraag is alleen: wil PSV op dit niveau blijven steken of zetten we hoger in, iig dat we minimaal altijd 2e worden? Zo ja, dan zijn spelers als Mauro of Doan of zelfs Lammers, gewoon goed genoeg om in te vallen en niet om altijd basis te staan en daarmee een dragende speler te worden.
Dit precies.
 
Dat geldt ook voor Obispo. De vraag is alleen: wil PSV op dit niveau blijven steken of zetten we hoger in, iig dat we minimaal altijd 2e worden? Zo ja, dan zijn spelers als Mauro of Doan of zelfs Lammers, gewoon goed genoeg om in te vallen en niet om altijd basis te staan en daarmee een dragende speler te worden.
Hoger inzetten. Maar inderdaad als wissel prima.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vandaag weer 3 assists, ik denk dat nog een extra jaar Heracles hem goed zou doen maar of dit met het oog op zijn contract interessant is?
 
Vandaag weer 3 assists, ik denk dat nog een extra jaar Heracles hem goed zou doen maar of dit met het oog op zijn contract interessant is?
Gewoon verlengen en kijken of we hem een jaar bij een iets hoger kaliber als Utrecht, AZ, Heerenveen, Groningen kunnen plaatsen.
 
Gewoon verlengen en kijken of we hem een jaar bij een iets hoger kaliber als Utrecht, AZ, Heerenveen, Groningen kunnen plaatsen.
Heerenveen en Groningen zie ik niet als een stap hoger t.o.v. Heracles. AZ werkt weinig met huurlingen. Misschien dat Utrecht volgend seizoen een optie is (mits ze europees spelen
 
Terug
Bovenaan Onderaan