Mauro Júnior (V)

Het zal nog wel een tijdje gaan duren, maar ik heb nog altijd de hoop dat hij PvA uit de basis gaat spelen.
En dan wel fit blijven. Als ik twijfel heb over deze jongen is het niet in zijn kwaliteiten, maar in zijn vermogen om fit te blijven. paar potjes gespeeld in anderhalf jaar tijd, dan is het gewoon erg lastig terugkomen.
 
Inmiddels een maand verder. Zelfs een breuk zou bijna hersteld moeten zijn. Dit begint een droevig verhaal te worden, nog niet bij de selectie.
Jammer dat Mauro nog niet steeds mee traint, maar ik denk dat voorzichtig zijn belangrijk is als je al zo lang niet met een groep mag mee trainen, die fysiek op een hoog niveau acteert.
Het zou fijn zijn als PSV of Mauro weer eens een update geven.

Wel toevallig dat de herstelperiode van Boscagli (302) precies 100 dagen langer heeft geduurd dan die van Mauro tot nu toe (202).
 
Jammer dat Mauro nog niet steeds mee traint, maar ik denk dat voorzichtig zijn belangrijk is als je al zo lang niet met een groep mag mee trainen, die fysiek op een hoog niveau acteert.
Het zou fijn zijn als PSV of Mauro weer eens een update geven.


Wel toevallig dat de herstelperiode van Boscagli (302) precies 100 dagen langer heeft geduurd dan die van Mauro tot nu toe (202).
AVG zal wel in de weg zitten, maar t zou fijn zijn ja.
 
Het lijkt me nu toch echt dat we Mauro af moeten gaan schrijven. Zo lang gebelsseerd, en telkens weer, dat gaat hem niet meer worden ben ik bang. Hopelijk kunnen we hem voor een redelijk bedrag verpatsen.
 
Het lijkt me nu toch echt dat we Mauro af moeten gaan schrijven. Zo lang gebelsseerd, en telkens weer, dat gaat hem niet meer worden ben ik bang. Hopelijk kunnen we hem voor een redelijk bedrag verpatsen.
Het was eerst zijn schouder, daarna pas deze lange blessure vanaf maart? Waarom zouden afscheid moeten nemen terwijl we Boscagli ook de kans gaven om te revalideren terwijl die nog 100 dagen langer geblesseerd was. Ik zie trouwens geen nieuw bericht van PSV over nieuwe tegenslag?
 
Het was eerst zijn schouder, daarna pas deze lange blessure vanaf maart? Waarom zouden afscheid moeten nemen terwijl we Boscagli ook de kans gaven om te revalideren terwijl die nog 100 dagen langer geblesseerd was. Ik zie trouwens geen nieuw bericht van PSV over nieuwe tegenslag?
Ontwikkeling staat al anderhalf jaar stil, en dat is heel erg moeilijk weer in te halen. Het is zelfs nog maar de vraag of hij z'n oude nivo weer kan aantikken, ik denk dat dat heel erg moeilijk gaat worden.

Wel een sympathieke speler.
 
Ontwikkeling staat al anderhalf jaar stil, en dat is heel erg moeilijk weer in te halen. Het is zelfs nog maar de vraag of hij z'n oude nivo weer kan aantikken, ik denk dat dat heel erg moeilijk gaat worden.

Wel een sympathieke speler.
Absoluut een sympathieke speler.
Ik vond hem al goed genoeg dus qua ontwikkeling denk ik niet dat hij te veel mist. Hij was bijvoorbeeld niet een 17 jarige speler die net kwam kijken en een handvol aardige wedstrijden heeft gespeeld.
Laten we eerst afwachten tot hij terugkomt en hoe hij terugkomt, als hij bijvoorbeeld veel mobiliteit en loopvermogen inlevert en ook nog eens zichzelf niet opnieuw weet uit te vinden dan pas zou ik hem verkopen. Als hij wel goed terugkomt dan hebben we een speler in huis met een ijzersterke mentaliteit en iemand die goed als links en rechtsback is, en op het middenveld uit de voeten kan.
 
Het was eerst zijn schouder, daarna pas deze lange blessure vanaf maart? Waarom zouden afscheid moeten nemen terwijl we Boscagli ook de kans gaven om te revalideren terwijl die nog 100 dagen langer geblesseerd was. Ik zie trouwens geen nieuw bericht van PSV over nieuwe tegenslag?
Hij en Obispo zijn volgens mij allang weer op het trainingsveld, alleen nog individueel.
 
Hij trainde weer mee met de groep. Zal het nog wat met hem worden? ik ben benieuwd. Zou mooi zijn als we hem nog als extra optie hebben. (een goeie Mauro jr. welteverstaan)
 
Hij trainde weer mee met de groep. Zal het nog wat met hem worden? ik ben benieuwd. Zou mooi zijn als we hem nog als extra optie hebben. (een goeie Mauro jr. welteverstaan)
Moet wel van heel ver komen, en voor je het weet ligt ie alweer terug in de lappenmand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan