Jur 1913
Leukste nieuwkomer 2020
Ik vind het een topper. Werkt hard, prima techniek, all-round en ook niet geheel onbelangrijk: heeft hart voor de club. Ik zou er graag meer van zienWat ook zwaar overdreven was.
Ik vind het een topper. Werkt hard, prima techniek, all-round en ook niet geheel onbelangrijk: heeft hart voor de club. Ik zou er graag meer van zienWat ook zwaar overdreven was.
Mag jij vinden ja.Ik vind het een topper. Werkt hard, prima techniek, all-round en ook niet geheel onbelangrijk: heeft hart voor de club. Ik zou er graag meer van zien
Das lief van jeMag jij vinden ja.
Ben ik soms ook wel hoor.Das lief van je
Maar dan wel langer dan 3 weken fit graag..Ik vind het een topper. Werkt hard, prima techniek, all-round en ook niet geheel onbelangrijk: heeft hart voor de club. Ik zou er graag meer van zien
Ik denk ddat het vooral heel erg tegen zit bij Mauro dit seizoen. Volgens mij is hij niet echt blessuregevoelig, toch? Lijkt mij dat je dan wat meer kleine, herhalende blesssures ziet in zijn historie. Het zijn toch meer wat langere flinke blessures die hij heeft gehadMaar dan wel langer dan 3 weken fit graag..
Seizoen | Blessure | Van | Tot | Dagen | Gemiste wedstrijden |
22/23 | Schouderblessure | 1 jan. 2023 | 20 jan. 2023 | 19 dagen | 3 |
22/23 | Liesblessure | 29 okt. 2022 | 4 nov. 2022 | 6 dagen | 2 |
22/23 | Liesblessure | 27 jun. 2022 | 17 okt. 2022 | 112 dagen | 18 |
20/21 | Knieblessure | 25 feb. 2021 | 28 jun. 2021 | 123 dagen | 12 |
Dat moet je niet zeggen. Gewoon je geweldige inzicht in de Braziliaanse cultuur.Toevallig…
Ik bedoel ook dit seizoenIk denk ddat het vooral heel erg tegen zit bij Mauro dit seizoen. Volgens mij is hij niet echt blessuregevoelig, toch? Lijkt mij dat je dan wat meer kleine, herhalende blesssures ziet in zijn historie. Het zijn toch meer wat langere flinke blessures die hij heeft gehad
Seizoen Blessure Van Tot Dagen Gemiste wedstrijden 22/23 Schouderblessure 1 jan. 2023 20 jan. 2023 19 dagen 3 22/23 Liesblessure 29 okt. 2022 4 nov. 2022 6 dagen 2 22/23 Liesblessure 27 jun. 2022 17 okt. 2022 112 dagen 18 20/21 Knieblessure 25 feb. 2021 28 jun. 2021 123 dagen 12
Sinds zijn terugkeer bij PSV na uitleenbeurt Heracles (20/21) heeft Mauro 79 wedstrijden gespeeld.
Al met al blijft het wel balen dat hij er weer uit ligt nu
Obrigado!Dat moet je niet zeggen. Gewoon je geweldige inzicht in de Braziliaanse cultuur.
En die scheidsrechter met z’n rare gedrag?Mauro is door de UEFA 2 wedstrijden geschorst vanwege de rode kaart tegen Sevilla.
Mauro is door de UEFA 2 wedstrijden geschorst vanwege de rode kaart tegen Sevilla.
Mauro is door de UEFA 2 wedstrijden geschorst vanwege de rode kaart tegen Sevilla.
Ach het is niet zo dat we iets te doen hadden.Zo lekker snel besloten ook. man, man, man.
Uiteraard Geldt de schorsing voor de volgende Europese duels.Ach het is niet zo dat we iets te doen hadden.
Makkelie floot toch ook de week na het Kuipschandaal met onze 9 gele en rode kaarten.En die scheidsrechter met z’n rare gedrag?![]()
Hopelijk is ie dan weg. Wat hebben we er dit seizoen nou aan gehad? Blessures en dankzij zijn rode kaart verloren we een wedstrijd..Hij is dan toch weer geblesseerd![]()
Genoeg voorbeelden dat we ook zonder rode kaart punten laten liggen dus dat er op afschuiven is wel makkelijk...Hopelijk is ie dan weg. Wat hebben we er dit seizoen nou aan gehad? Blessures en dankzij zijn rode kaart verloren we een wedstrijd..
Ik ben wel een beetje klaar met die blessures overal. Mauro wordt weer zo'n type die binnen no time weer mag revaliderenGenoeg voorbeelden dat we ook zonder rode kaart punten laten liggen dus dat er op afschuiven is wel makkelijk...
Maar goed. Laten we iedereen inderdaad maar de rug toekeren die een minder jaar heeft gehad
Ik ben er ook klaar mee. Maar dan doen ze maar eens iets aan die medische staf want het kan onderhand geen toeval meer zijnIk ben wel een beetje klaar met die blessures overal. Mauro wordt weer zo'n type die binnen no time weer mag revalideren