Mauro Júnior (V)

Och, toen Robben naar een dokter in het buitenland gingen vonden we het allemaal wel ok. Zie hier echt 0.0 probleem in, artsen zullen gewoon contact hebben met de medische staf van PSV. Zou de medische staf van PSV geen vertrouwen in de arts daar hebben dan zouden ze m niet laten gaan.
 
Echt he, afgelopen maand heb je met regelmaat een sneertje naar buitenlanders uitgedeeld maar als er een grap terug gemaakt wordt is de wereld te klein. Wel uitdelen, niet incasseren, ga je voor de Wout Weghorst bokaal ofzo?
Wat valt er hier in te incasseren? Dit slaat gewoon nergens op.
 
Net als je opmerkingen over buitenlanders, mensen die graag gamen en weet ik wat je allemaal nog meer voor onzin post. Maar het zal wel aan de ander liggen die het niet met je eens is en tegen je in gaat. En dat is dan vol van jezelf zijn. Niet eerst iemand op z'n neus slaan en vervolgens huilen als je een klap terug krijgt
Wat was de klap in jouw post dan?
 
Ik begin het ook een klein beetje zat te worden dat er soms veel op de man gespeeld wordt.
Ik heb echt totaal niets met FvD, maar dan is er weer uit het niets een verwijzing naar het FvD van Ralf Edström en dat vind ik kinderachtig.
Even onzinnig vind ik posts met kijk eens hoe goed links is en kijk eens hoe slecht rechts is en andersom.
Maar Ralf was de laatste periode ook wel eens wat kritisch over buitenlanders, dus ik dacht, ik maak even deze kwinkslag.
Je schiet er alleen vrij weinig mee op denk ik. Waarom Robben naar het buitenland gaat kan ook interessant zijn
 
Wat valt er hier in te incasseren? Dit slaat gewoon nergens op.
En dan ga je in focking Elsa-modus, reageer je d'r lekker niet op.

550x762.jpg


Zoals ik meerdere provocerende posts van jou de laatste weken heb genegeerd.
 
Och, toen Robben naar een dokter in het buitenland gingen vonden we het allemaal wel ok. Zie hier echt 0.0 probleem in, artsen zullen gewoon contact hebben met de medische staf van PSV. Zou de medische staf van PSV geen vertrouwen in de arts daar hebben dan zouden ze m niet laten gaan.
Dat is de vraag ontwijken wat je Antenor altijd verwijt.

Geef gewoon antwoord. Waarom kan dit niet gewoon in Nederland. Robben heeft daar niks mee te maken.
 
Dat is de vraag ontwijken wat je Antenor altijd verwijt.

Geef gewoon antwoord. Waarom kan dit niet gewoon in Nederland. Robben heeft daar niks mee te maken.
Het kan hier. Hij kiest voor een andere arts waarin hij klaarblijkelijk meer vertrouwen heeft, maar aangezien ik niet in het hoofd van Mauro kan kijken zal je voor de motivatie om dit niet in NL te doen toch ff bij hem moeten vragen.
 
l
Het kan hier. Hij kiest voor een andere arts waarin hij klaarblijkelijk meer vertrouwen heeft, maar aangezien ik niet in het hoofd van Mauro kan kijken zal je voor de motivatie om dit niet in NL te doen toch ff bij hem moeten vragen.
Oke knap dat je dan wel op alle honderden andere onderwerpen je mening kan geven waar je ook geen weet van kan hebben.
 
Wat was de klap in jouw post dan?
Mocht je een serieus antwoord willen gezien je facepalm smiley op mijn bericht: je bent steeds weer opmerkingen aan het plaatsen die net op of over het randje zijn en vervolgens loop je te huilen als iemand er wat van zegt. Volgens mij ben je zelf enorm van vrijheid van meningsuiting en dan moet het lijkt mij kunnen dat jij je onzin kwijt kan en dat een ander er ook op mag reageren. Je moet ook begrijpen dat geschiedenis een rol speelt in hoe mensen (in dit geval ik, ik kan niet voor een ander spreken) met jou omgaan. Toen je zei dat ik geen mening mag hebben over mentale issues omdat ik vast en zeker uit een kakbuurt kom met hockeyclub oid dat raakte mij. Vervolgens ook nog eea meegekregen dat je opmerkingen plaatste die mensen als racistisch zouden kunnen zien. Allemaal helemaal zelf weten, daar is het een forum voor, maar als je uitlokt dan ook wat terug verwachten. Vandaar de klap metafoor.
 
Ik begin het ook een klein beetje zat te worden dat er soms veel op de man gespeeld wordt.
Ik heb echt totaal niets met FvD, maar dan is er weer uit het niets een verwijzing naar het FvD van Ralf Edström en dat vind ik kinderachtig.
Ralf maakt al weken sneren richting buitenlanders, had ie gezegd dat ie PvdD had gestemd had ik deze opmerking net zo goed gemaakt op basis van al die (al dan niet grappig bedoelde) sneren , staat volledig los van het stemgedrag.
Even onzinnig vind ik posts met kijk eens hoe goed links is en kijk eens hoe slecht rechts is en andersom.


Je schiet er alleen vrij weinig mee op denk ik. Waarom Robben naar het buitenland gaat kan ook interessant zijn
Om van zijn blessure af te komen, omdat ie vertrouwen had in die arts.
 
Van Nistelrooy ging voor zijn blessure naar Richard Steadman, in Amerika. Later toen ie bij RM speelde is hij daar nogmaals geweest.

Toivonen ging toen hij bij PSV onder contract stond naar dezelfde placentadokter als Robben.

Depay, toen speler van Lyon revalideerde in Rome.

Dat een paar jaar terug hier twijfels werden geuit toen Romero in Argentinië ging revalideren kon ik de vraagtekens nog begrijpen gezien het hele verhaal rondom Romero hier nog geen succesverhaal was. Maar dat iemand zijn arts uit kiest is echt al jaren gemeengoed in voetballand.
 
Ralf maakt al weken sneren richting buitenlanders, had ie gezegd dat ie PvdD had gestemd had ik deze opmerking net zo goed gemaakt op basis van al die (al dan niet grappig bedoelde) sneren , staat volledig los van het stemgedrag.

Om van zijn blessure af te komen, omdat ie vertrouwen had in die arts.
Ik sneer al 10 jaar naar buitenlanders maar nogmaals de grap ontging mij in deze, en nog.

Vertrouwen in een arts die jou al een half seizoen niet aan het voetballen krijgen moet je niet accepteren als PSV. Brazilianen staan niet bekend om hun loyaliteit dus die moet je niet naar zijn eigen land vol verleidingen sturen.
 
Het spijt me om het zeggen, maar zorgen dat ie fit wordt en dan maar verkopen. We hebben lang genoeg met half fitte en (half) geblesseerde spelers lopen aankloten. Ik ben er wel een beetje klaar mee..
Het probleem is alleen dat niemand half fitte spelers wil kopen (behalve PSV dan).
 
Mocht je een serieus antwoord willen gezien je facepalm smiley op mijn bericht: je bent steeds weer opmerkingen aan het plaatsen die net op of over het randje zijn en vervolgens loop je te huilen als iemand er wat van zegt. Volgens mij ben je zelf enorm van vrijheid van meningsuiting en dan moet het lijkt mij kunnen dat jij je onzin kwijt kan en dat een ander er ook op mag reageren. Je moet ook begrijpen dat geschiedenis een rol speelt in hoe mensen (in dit geval ik, ik kan niet voor een ander spreken) met jou omgaan. Toen je zei dat ik geen mening mag hebben over mentale issues omdat ik vast en zeker uit een kakbuurt kom met hockeyclub oid dat raakte mij. Vervolgens ook nog eea meegekregen dat je opmerkingen plaatste die mensen als racistisch zouden kunnen zien. Allemaal helemaal zelf weten, daar is het een forum voor, maar als je uitlokt dan ook wat terug verwachten. Vandaar de klap metafoor.
Ik heb nooit gezegd dat je geen mening over mentale problemen mag hebben en ik heb jou mijn post toen al uitgelegd.

Nogmaals incasseren prima alleen slaat het nergens op om het bij die ene post te doen.
 
Dank voor de uitleg, ik dacht misschien zit er een verhaal achter zoals een wonderdokter of zo of een aparte techniek of misschien iets anders.
Volgens mij is het wellicht ook omdat hij bij z'n vrienden en familie wil zijn. En bij een normale blessure maakt het natuurlijk niks uit bij welke arts je revalideert. Dat kan overal ter wereld.
 
Ik sneer al 10 jaar naar buitenlanders maar nogmaals de grap ontging mij in deze, en nog.

Vertrouwen in een arts die jou al een half seizoen niet aan het voetballen krijgen moet je niet accepteren als PSV. Brazilianen staan niet bekend om hun loyaliteit dus die moet je niet naar zijn eigen land vol verleidingen sturen.
Tijden veranderen. 10 jaar geleden werd het inderdaad nog door de vingers gezien om te sneren naar buitenlanders, net als dat seksueel ongewenst gedrag door de vingers werd gezien. Ligt tegenwoordig toch allemaal wat gevoeliger

En wat bedoel je met je tweede stukje? In wat voor verleiding zou Mauro kunnen komen die hij hier niet heeft?
 
Terug
Bovenaan Onderaan