Mauro Júnior (V)

Wat lees ik nu? Is zijn carrière gisteren beëindigd? :geek:

Mauro is onze beste back. Nog steeds. En als Marcel hem in de zomer durft te verkopen dan kan ie opbokken.
 
Mauro is terug naar Brazilië om de knie te laten onderzoeken. Het zit niet mee voor die jongen.

Ik ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten mbt de blessures de laatste jaren bij PSV. Ik mag hopen dat daar onderzoek naar wordt gedaan
 
Mauro is terug naar Brazilië om de knie te laten onderzoeken. Het zit niet mee voor die jongen.

Ik ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten mbt de blessures de laatste jaren bij PSV. Ik mag hopen dat daar onderzoek naar wordt gedaan
Dat denk ik wel, alleen zullen wij de resultaten nooit te horen krijgen
 
Mauro is terug naar Brazilië om de knie te laten onderzoeken. Het zit niet mee voor die jongen.

Ik ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten mbt de blessures de laatste jaren bij PSV. Ik mag hopen dat daar onderzoek naar wordt gedaan
Diepe zucht. Zoveelste PSV speler met potentie die wegkwijnt onder de blessures.
 
Jammer weer dit. Mauro zien we dit seizoen ook niet meer terug op het veld bij PSV. Sterke Mauro!
Dit is dan een verloren seizoen voor hem geworden. En daarmee ook een enorme stap terug in zijn ontwikkeling en kansen op een carrièreverbetering. Ik zag zelfs de linksback positie (m.n. in het 3-4-3 van Van Gaal) voor hem openliggen. Als het goed is, heeft hij nu een Nederlands paspoort. Maar ook dat zal lastig worden, nu andere spelers zich ook ontwikkelen en de speelstijl van Oranje weer aangepast wordt.
 
Jammer weer dit. Mauro zien we dit seizoen ook niet meer terug op het veld bij PSV. Sterke Mauro!
Het spijt me om het zeggen, maar zorgen dat ie fit wordt en dan maar verkopen. We hebben lang genoeg met half fitte en (half) geblesseerde spelers lopen aankloten. Ik ben er wel een beetje klaar mee..
 
Sommigen hebben altijd wel wat te zeiken
Begint echt een kut forum te worden met allemaal mannetjes die zo vol van zichzelf zijn.

Kan dit niet in Nederland zo van zijn de dokters hier niet capabel genoeg. Moet het helemaal in Brazilië waar je het zicht op die jongen kwijt bent.

Verder laat ik het hier voorlopig bij. Het is echt een zeikforum geworden waar het een doel op zich geworden is de ander maar zo belachelijk mogelijk te maken.
 
Begint echt een kut forum te worden met allemaal mannetjes die zo vol van zichzelf zijn.

Kan dit niet in Nederland zo van zijn de dokters hier niet capabel genoeg. Moet het helemaal in Brazilië waar je het zicht op die jongen kwijt bent.

Verder laat ik het hier voorlopig bij. Het is echt een zeikforum geworden waar het een doel op zich geworden is de ander maar zo belachelijk mogelijk te maken.
Net als je opmerkingen over buitenlanders, mensen die graag gamen en weet ik wat je allemaal nog meer voor onzin post. Maar het zal wel aan de ander liggen die het niet met je eens is en tegen je in gaat. En dat is dan vol van jezelf zijn. Niet eerst iemand op z'n neus slaan en vervolgens huilen als je een klap terug krijgt
 
Begint echt een kut forum te worden met allemaal mannetjes die zo vol van zichzelf zijn.

Kan dit niet in Nederland zo van zijn de dokters hier niet capabel genoeg. Moet het helemaal in Brazilië waar je het zicht op die jongen kwijt bent.

Verder laat ik het hier voorlopig bij. Het is echt een zeikforum geworden waar het een doel op zich geworden is de ander maar zo belachelijk mogelijk te maken.
Echt he, afgelopen maand heb je met regelmaat een sneertje naar buitenlanders uitgedeeld maar als er een grap terug gemaakt wordt is de wereld te klein. Wel uitdelen, niet incasseren, ga je voor de Wout Weghorst bokaal ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan