Der Jaufe
Internationale Legende
Toch lijkt mij dat op lange termijn minder vervelend, die kan je thuis weer afscheren.En in Marokko moet ze dr snor laten staan.
Toch lijkt mij dat op lange termijn minder vervelend, die kan je thuis weer afscheren.En in Marokko moet ze dr snor laten staan.
/of de baard er weer laten bijgroeien.Toch lijkt mij dat op lange termijn minder vervelend, die kan je thuis weer afscheren.
Tulband? Fez neem ik aan?Ja, dan moet je ook eerst die tulband afzetten! ( Voor de zekerheid:![]()
)
Die van de 70's Show?Tulband? Fez neem ik aan?
Wist je dat dat niet zijn naam was maar een afkorting voor Foreign Exchange StudentDie van de 70's Show?![]()
Ik wist het niet!Wist je dat dat niet zijn naam was maar een afkorting voor Foreign Exchange Student![]()
Tis nog waar ookWist je dat dat niet zijn naam was maar een afkorting voor Foreign Exchange Student![]()
Wordt er nou aan mijn nerd-feitjes-kennis getwijfeldTis nog waar ook![]()
Het klonk zo bizar...Wordt er nou aan mijn nerd-feitjes-kennis getwijfeld![]()
![]()
Je weet ook veel hè van MashadAch ik zet liever een keppeltje op in Jerusalem dan dat ik mijn leuter op een hakblok in Masshad leg![]()
PSV 2e seizoen voorbij, dat zal het wel zijn..Het is hier de laatste tijd wel gezellig. Of ik lees de topics waarin de meeste Forum Fitties(tm) zich afspelen niet vaak genoeg.
Je weet ook veel hè van Mashad![]()
Naarstig: een woord dat je niet vaak hoort.....*zoekt naarstig naar de annuleringsverzekering*
Tijd om een NL paspoort aan te vragen en de beste linksback EN rechtsback van Oranje te worden
Komende maand toch? Als hij deze lijn doortrekt en in Oranje wil, moet hij er zeker bij komen.Tijd om een NL paspoort aan te vragen en de beste linksback EN rechtsback van Oranje te worden![]()