Een voetballer is een passant, die in 99,7% van alles voor zich zelf handelt en doet, toevallig nu in NL en heeft het eerder geprobeerd bij Braziel onder 21 dacht ik. en weet nu dat die daar 0% kans heeft. Nu die in NL zit denkt die hmm bekeren = internationaal succes, Maar dat scenario had net zo makkelijk in Belgie of Denemarken kunnen gebeuren, dan was hij ''toevallig dat' nationaliteit als hij daar was.
Ik noem zulke mensen losers, sukkels, zwakkelingen. Je bent wat je bent en dat blijf je, emigreer je hier door een geldige reden dan snap ik dat prima, maar als een simpele passant die met zo iets komt is gewoon om te kotsen. Triest dat een 'sportman' zo kan zijn en zo laag kan zakken+ triest als een land iemand als hij zomaar accepteert om er zelf beter van te worden. Als we het zo gaan doen kunnen we ook ff een goede keeper nationaliseren, wat die is boeit niet maar we hebben hem toch nodig. Of gewoon dat hele nationaliteit afschaffen, elk land mag gewoon 11 spelers oproepen die het wilt en die er voor willen spelen
Wil je Nederlander worden is prima, ieder zijn recht om te bekeren, maar bekeer je puur om je internationale leven een boost te geven dan ben je gewoon een loser uit Brazilianse oogpunt, Kroatische oogpunt en hopelijk ook de Nederlandse. Maar zal wel niet want men denkt leukkkkkkkkk extra goede speler in oranje, Wijndal en Malacia kunnen de prullenbak in.