Natte Krant
Basisspeler
Laat Mauro maar even op lb staan.
Hij deed dat uitstekend.
Hij deed dat uitstekend.
Laatst bewerkt:
Beter dan Max iig.Laat Mauro maar even of lb staan.
Hij deed dat uitstekend.
Als je d'r maar geen (m/v/a) van maakt, dan gaan mensen nog denken dat we de geaardheid niet weten.Aan de topictitel dan maar een V toevoegen.
Hoewel ik hem liever op LB zie dan Max is het voor de basis wel letterlijk en figuurlijk te magertjes voor een topclub, maar als backup prima. Plus hij lijkt ook echt hart voor de club te hebben; dankbaar dat hij voor PSV mag uitkomen, wat wel begrijpelijk is.Ik wil toch even een lans breken voor Mauro, en zijn topic staat belachelijk laag.. met hem hebben we toch de perfecte op meerdere posities inzetbare kracht. Ik ben sinds het begin al gecharmeerd van m, en bij Heracles was ik om.. krijgt wat mij betreft te weinig krediet.. toch ook vaak in de speler van de week lijstjes. Hij weer zo makkelijk zich aan te passen op welke positie dan ook.. hij hoort bij de eerste 15 spelers. Ook volgend seizoen m.i.
De potjes tot nu toe heb ik niets "te mager" gezien. Eerst maar eens tegen betere tegenstanders zien.Hoewel ik hem liever op LB zie dan Max is het voor de basis wel letterlijk en figuurlijk te magertjes voor een topclub, maar als backup prima. Plus hij lijkt ook echt hart voor de club te hebben; dankbaar dat hij voor PSV mag uitkomen, wat wel begrijpelijk is.
Klein beetje oefenen met schieten nogDe nieuwe Roberto Carlos!
Alleen Mauro zelfDe potjes tot nu toe heb ik niets "te mager" gezien. Eerst maar eens tegen betere tegenstanders zien.
Goed gezien.Een verademing op linksback.
Houd z'n man voor zich, geeft niet zoveel ruimte weg.
Verdedigd prima en komt ook mee naar voren.
Grijpt lekker fel in... Genieten!
Max heeft een probleem.
Toch lijkt hij qua uiterlijk meer op een korfballer, maar hij doet nuttig mee, maar ook niet meer dan dat.Een verademing op linksback.
Houd z'n man voor zich, geeft niet zoveel ruimte weg.
Verdedigd prima en komt ook mee naar voren.
Grijpt lekker fel in... Genieten!
Max heeft een probleem.
Tegen Anthony was het best verdienstelijk. Voor mij net iets meer dan het voordeel van de twijfelToch lijkt hij qua uiterlijk meer op een korfballer, maar hij doet nuttig mee, maar ook niet meer dan dat.
Ik vind best verdienstelijk te weinig recht doen aan wat Mauro Jr al weken laat zien.Tegen Anthony was het best verdienstelijk. Voor mij net iets meer dan het voordeel van de twijfel