Mauro Júnior (V)

Ben ik benieuwd wat voor clubs geïnteresseerd zijn in, zoals jij stelt, niet ontwikkelende middelmaat voor 5 miljoen.

In dat geval ook gewoon geen PSV-materiaal. Een speler die bij Utrecht niet positief op zou vallen en te licht is (letterlijk en figuurlijk) voor PSV. En nee we hebben geen 20 middenvelders nodig. Soms moet je gewoon doorselecteren en afscheid nemen van types als Sadilek en Mauro om vervolgens ruimte te maken voor kansrijkere spelers.
 
Hier begrijp ik weinig van...Mauro mag wel een positieve gozer zijn, maar hij is wel middelmaat en ook heeft hij nauwelijks een ontwikkeling meegemaakt in de afgelopen jaren bij PSV. Ik had hem liever verkocht voor ca. 5 miljoen euro, dan een contract aanbieden tot 2025.
PSV kan niet 25 topspelers in de selectie hebben. Dit is een hardwerkende, niet zeurende, multifunctionele, redelijke voetballer. Prima als een van die 25.
 
In dat geval ook gewoon geen PSV-materiaal. Een speler die bij Utrecht niet positief op zou vallen en te licht is (letterlijk en figuurlijk) voor PSV. En nee we hebben geen 20 middenvelders nodig. Soms moet je gewoon doorselecteren en afscheid nemen van types als Sadilek en Mauro om vervolgens ruimte te maken voor kansrijkere spelers.
Middenvelders die bij Utrecht niet opvallen gaan voor een paar ton weg, niet 5 miljoen.
 
In dat geval ook gewoon geen PSV-materiaal. Een speler die bij Utrecht niet positief op zou vallen en te licht is (letterlijk en figuurlijk) voor PSV. En nee we hebben geen 20 middenvelders nodig. Soms moet je gewoon doorselecteren en afscheid nemen van types als Sadilek en Mauro om vervolgens ruimte te maken voor kansrijkere spelers.
Als we Bruma kwijt weten te raken, dan heb je iemand nodig voor achter Gakpo. Je kan kiezen om Mauro te verkopen voor een gering bedrag rond de 5M. Dit is dan echt de max verwacht ik, maar de kans is niet groot dat je hem daadwerkelijk voor dat bedrag verkoopt. Dan moet je een geschikte vervanger halen voor op de bank, die niet klaagt, die moet wennen aan een nieuwe club, die past bij Schmidt (wat Mauro juist een perfecte wissel maakt). We moeten natuurlijk wel doorselecteren, maar er zijn speler die eerder moeten vertrekken dan Mauro.
 
Ik snap eigenlijk niet hoe Mauro een speler is geworden die voornamelijk wordt beoordeeld op zijn harde werken. Staat me bij dat hij altijd een uitstekende techniek had voor zijn PSV 1 periode.

Ik ben wel blij dat hij heeft bijgetekend, heb hem altijd wel kunnen waarderen. Én hij heeft een PSV tattoo van hem in een PSV shirt, cool
 
Ik snap eigenlijk niet hoe Mauro een speler is geworden die voornamelijk wordt beoordeeld op zijn harde werken. Staat me bij dat hij altijd een uitstekende techniek had voor zijn PSV 1 periode.

Ik ben wel blij dat hij heeft bijgetekend, heb hem altijd wel kunnen waarderen. Én hij heeft een PSV tattoo van hem in een PSV shirt, cool
KLopt, hij heeft bij vlagen echt een geweldige techniek. Maar voetballend komt hij net te kort, en hij compenseert met werken.
 
Tja, leuk. In ieder geval een jongen met de juiste mentaliteit voor topsport. Niet goed genoeg voor de basis, maar als multifunctionele selectiespeler niet verkeerd om erbij te hebben en zal geen grootverdiener zijn.
Ik vraag me alleen wel af in hoeverre de persoonlijke voorkeur van de huidige trainer de verlenging van Mauro's contract heeft beïnvloed.
 
Het had zijn wedstrijd moeten worden...
Hij stagneert in zijn ontwikkeling.
Sorry.
Hij krijgt de kans, maar hij pakt hem niet.
 
De nieuwe kop van jut dit seizoen is geboren:

Mauro Junior.
 
Speelde vandaag goed, had een groot aandeel bij de 2-0. Valt me wel op dit seizoen dat als Mwene of net als vandaag Mauro Linksback spelen dit beter invullen dan wanneer Max daar speelt. Hopelijk ziet de technische staf dat ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan