Mauro Júnior (V)

Goh, na 4 jaar volgen eindelijk een langdurig contract.....dit moet de nieuwe kip met de gouden eieren zijn voor PSV....4 jaar lang hebben onze Superscouts niet stil gezeten....dit wordt een 50+ sensatie....de nieuwe Romariooooo....o nee....Mauroooooooooo.....!! :dt:
 
Goh, na 4 jaar volgen eindelijk een langdurig contract.....dit moet de nieuwe kip met de gouden eieren zijn voor PSV....4 jaar lang hebben onze Superscouts niet stil gezeten....dit wordt een 50+ sensatie....de nieuwe Romariooooo....o nee....Mauroooooooooo.....!! :dt:

Hij kon niet eerder vast gelegd worden slimpie ;)
 
Goh, na 4 jaar volgen eindelijk een langdurig contract.....dit moet de nieuwe kip met de gouden eieren zijn voor PSV....4 jaar lang hebben onze Superscouts niet stil gezeten....dit wordt een 50+ sensatie....de nieuwe Romariooooo....o nee....Mauroooooooooo.....!! :dt:

Waarom zo'n reactie ???
 
Goh, na 4 jaar volgen eindelijk een langdurig contract.....dit moet de nieuwe kip met de gouden eieren zijn voor PSV....4 jaar lang hebben onze Superscouts niet stil gezeten....dit wordt een 50+ sensatie....de nieuwe Romariooooo....o nee....Mauroooooooooo.....!! :dt:

Tis ook nooit goed.
 
Ik heb wat compilaties zitten bekijken van hem en ik moet zeggen het viel me niet tegen: mooie techniek, zeer goede eerste aanname, neusje boor de goal en mooie traptechniek. Ik weet alleen niet hoe zijn fysiek is en hoe spelen zonder bal hem afgaat. Want Pereiro was op de YouTube filmpjes ook zo spectaculair.
 
Was leuk om naar te kijken op de Otten Cup vorige zomer, ben benieuwd :) Was natuurlijk al lang bekend dat hij zou tekenen, eens kijken wat hij kan klaarspelen in de Jupiler League.
 
Niet alleen mooie goal, maar trok ook het spel naar zich toe.

Ook opvallend: er wordt gescoord (Rommens geloof ik) en dan zie je de goal niet gevierd worden, totdat Mauro juichend aan komt rennen op iemands rug springt. Die spelvreugde wordt nogal eens gemist bij PSV (zowel bij Jong PSV als het eerste).
 
Schijnt heel goed te hebben gevoetbald tegen Anderlecht op de Otten Cup, waar PSV met 7-0 van heeft gewonnen.
 
Schijnt heel goed te hebben gevoetbald tegen Anderlecht op de Otten Cup, waar PSV met 7-0 van heeft gewonnen.

Het hele elftal van Van Bommel blinkt al sinds enige tijd uit. Ook tegen PSG heb ik een gretig elftal gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan