Mauro Júnior (V)

Doet alle potjes daar totnu toe mooie dingen! Dat wordt genieten geblazen wanneer we hem over een paar jaar als tegenstander tegenkomen zonder ooit z'n debuut gemaakt te hebben..

Zo, t cynisme was in de aanbieding deze week :D

Maarre hij is 18, goed genoeg is oud genoeg, als t 1e elftal draait lekker laten aansluiten.
 
Jammer. Inter wint de Ottencup na penalties, maar ik denk dat Mauro de speler van het toernooi titel gaat krijgen.
 
Yup, beste aanvaller.

Obispo beste verdediger.

Zullen dus beiden wel voor een habbekrats worden verkocht aan NAC breda. DIe zijn immers net gepromoveerd (sorry, kon het even niet laten)
 
Een mooie speler. zijn mooiste en in mijn ogen veelbelovendste actie was vrij voor de keeper afleggen op Piroe, ik dacht tegen PSG. Techniek, overzicht en niet zelfzuchtig.
 
Als ik kijk hoe hij gevoetbald heeft tot nu toe, dan zou ik zeggen schuif maar door nu Pröpper weggaat. Qua stijl precies wat PSV1 nodig heeft: creativiteit, balvaardigheid, passie en gogme.
 
Als ik kijk hoe hij gevoetbald heeft tot nu toe, dan zou ik zeggen schuif maar door nu Pröpper weggaat. Qua stijl precies wat PSV1 nodig heeft: creativiteit, balvaardigheid, passie en gogme.

Zolang het niet draait zou ik m niet voor de leeuwen gooien. Je kan m niet het elftal op sleeptouw laten nemen.
 
Eerste speler die zo makkelijk lijkt te voetballen in de jeugd sinds Jonathan Reis.
 
Ik vond Bakkali nooit zo bijzonder. Ja hij had talent, maar het spatte er niet vanaf zoals bij Reis.

Vond het juist bij Bakkali eraf spatten, maar dat spatte na een paar wedstrijden kapot. Reis speelde heel goed, maar je zag geen spectaculaire acties of bewegingen van hem.
 
Vond het juist bij Bakkali eraf spatten, maar dat spatte na een paar wedstrijden kapot. Reis speelde heel goed, maar je zag geen spectaculaire acties of bewegingen van hem.

Bakkali was de eerste jeugdspeler van PSV waarvan ik echt iets had van, dit kan een wereldtopper worden. Zijn dribbels deden mij heel erg aan Robben denken, en hij had een venijnig schot in de benen. Jammer dat hij niet een nuchter en enigzins intelligent hoofd zoals dat van Robben op zijn romp had zitten, maar de technische bagage was aanwezig. Wat ik van Mauro heb gezien doet dat vlammetje wel weer een heel klein beetje ontwaken, meer dan bij bijvoorbeeld Sidibe, die ook heel hoog aangeschreven staat.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan