Mauro Júnior (V)

Mauro Júnior op weg naar de uitgang bij PSV

link

Mauro Júnior vertrekt waarschijnlijk spoedig bij PSV. De twintigjarige middenvelder krijgt van de Eindhovenaren de ruimte om verhuurd te worden.
Naast Mauro zoekt PSV ook een oplossing voor Bart Ramselaar. De 23-jarige middenvelder komt net als Mauro nauwelijks aan spelen toe onder Van Bommel en mag vertrekken. PSV wil hem bij voorkeur verkopen.


Er wordt veel verhuurd en vooralsnog maar weinig nieuwe spelers bij PSV. :cautious:

Ik had inderdaad eigenijk wel verwacht dat met die gunstige huurvoorwaarden van lato er doorgepakt kon worden met het niet uitgegeven transferbudget.. Vooralsnog niks dus
 
Hopelijk bij een club waar hij aan spelen toekomst, maar ook aan voetballen tijdens de wedstrijden.
 
Mauro Jr. naar Heracles dus. Goede oplossing voor beide partijen. Een ploeg die wil voetballen, past goed in de stijl bij Mauro (die in mijn ogen juist een goede "kunstgrasvoetballer" is). Benieuwd hoe hij het gaat doen in Almelo. Vooralsnog goed voor hem dat hij echt vlieguren kan maken.
 
Goed dat hij vlieguren gaat maken, maar we missen wel dergelijke spelvreugde in de PSV1.

Voorlopig wordt ik alles behalve enthousiast van deze transferzomer: normaliter het moment om zin te krijgen in het nieuwe seizoen, maar voorlopig neem ik de start van het seizoen voor kennisgeving aan.
 
Goed dat hij vlieguren gaat maken, maar we missen wel dergelijke spelvreugde in de PSV1.

Voorlopig wordt ik alles behalve enthousiast van deze transferzomer: normaliter het moment om zin te krijgen in het nieuwe seizoen, maar voorlopig neem ik de start van het seizoen voor kennisgeving aan.

Niet alleen van de transferzomer wordt ik alles behalve enthousiast; ook van de speelwijze van PSV. Die begon namelijk exact hetzelfde als ze het afgelopen seizoen geëindigd waren: ideeloos en inspiratieloos rondgetik, dankzij een oncreatief blok van 2 controleurs op het middenveld, waarvan Hendrix dan nog de beste is. Oefenwedstrijd of niet, je kunt er donder op slaan dat MvB gewoon op dezelfde voet verder zal gaan; die vond namelijk als enige ter wereld dat PSV beter speelde in de tweede seizoenshelft dan in de eerste.
 
Ondanks dat ik het goed vindt dat hij ook wat vlieguren gaat maken, zou je eigenlijk op voorhand moeten afspreken dat je geen spelers gaan uitlenen of verkopen aan die kunstgrasclubs. En vooral niet aan een van de grondleggers van dat plastic
 
Prima zet om die jongen te verhuren voor een jaartje. Heracles speelt verzorgd voetbal, en dank kun je zien wat ie kan. Idem voor Obispo bij Vitesse. Jaartje spelen om te kijken of ze bij de hoofdmacht kunnen aansluiten. Heeft ook bij Lammers (wel) en Jurjus (afscheid van nemen) gewerkt.
 
Jammer dat het Heracles is geworden met het kunstgras (blessure kansen groter). Verder zeer goede zaak dat hij een jaartje eredivisie ervaring krijgt.

Verwacht dat hij volgend jaar in de basis van PSV 1 zal staan met deze extra ervaring.
 
Voor Mauro Jr. is kunstgras in Almelo juist een geweldige uitkomst. Zijn beperkte lengte, gecombineerd met zijn geweldige techniek, zorgt ervoor dat zijn lichaam hier wel tegen bestand is. Daarnaast heb ik Mauro Jr. altijd meer een "zaalvoetballer" type gevonden. Het aanvallende Heracles inclusief kunstgras, zal voor hem goed zijn. Tevens, nogmaals: Het is belangrijk dat hij nu echt minuten gaat maken en sterker terugkomt (letterlijk.)
 
Voor Mauro Jr. is kunstgras in Almelo juist een geweldige uitkomst. Zijn beperkte lengte, gecombineerd met zijn geweldige techniek, zorgt ervoor dat zijn lichaam hier wel tegen bestand is. Daarnaast heb ik Mauro Jr. altijd meer een "zaalvoetballer" type gevonden. Het aanvallende Heracles inclusief kunstgras, zal voor hem goed zijn.
Goed punt, misschien heb je gelijk.
 
Jammer dat het Heracles is geworden met het kunstgras (blessure kansen groter). Verder zeer goede zaak dat hij een jaartje eredivisie ervaring krijgt.

Verwacht dat hij volgend jaar in de basis van PSV 1 zal staan met deze extra ervaring.
Zijn spelers van Heracles dan ook vaker geblesseerd dan die van andere ploegen?
 
Voor Mauro Jr. is kunstgras in Almelo juist een geweldige uitkomst. Zijn beperkte lengte, gecombineerd met zijn geweldige techniek, zorgt ervoor dat zijn lichaam hier wel tegen bestand is. Daarnaast heb ik Mauro Jr. altijd meer een "zaalvoetballer" type gevonden. Het aanvallende Heracles inclusief kunstgras, zal voor hem goed zijn. Tevens, nogmaals: Het is belangrijk dat hij nu echt minuten gaat maken en sterker terugkomt (letterlijk.)
De bedoeling is niet dat hij leert op kunstgras te spelen maar op echt gras.
 
De bedoeling is niet dat hij leert op kunstgras te spelen maar op echt gras.
De bedoeling is dat Mauro Jr. vlieguren gaat maken in de Eredivisie, vertrouwen op doet en volgend jaar sterker terugkeert. Als dat bij een ploeg op kunstgras is, die wel een aanvallende instelling heeft (dat goed aansluit bij Mauro Jr.'s speelstijl), dan is dat geen enkel probleem.
 
De bedoeling is dat Mauro Jr. vlieguren gaat maken in de Eredivisie, vertrouwen op doet en volgend jaar sterker terugkeert. Als dat bij een ploeg op kunstgras is, die wel een aanvallende instelling heeft (dat goed aansluit bij Mauro Jr.'s speelstijl), dan is dat geen enkel probleem.
Ok.
 
De bedoeling is dat Mauro Jr. vlieguren gaat maken in de Eredivisie, vertrouwen op doet en volgend jaar sterker terugkeert. Als dat bij een ploeg op kunstgras is, die wel een aanvallende instelling heeft (dat goed aansluit bij Mauro Jr.'s speelstijl), dan is dat geen enkel probleem.
Nog even, en we kunnen net als Man City 4 elftallen opstellen...:D
 
Voor Mauro Jr. is kunstgras in Almelo juist een geweldige uitkomst. Zijn beperkte lengte, gecombineerd met zijn geweldige techniek, zorgt ervoor dat zijn lichaam hier wel tegen bestand is. Daarnaast heb ik Mauro Jr. altijd meer een "zaalvoetballer" type gevonden. Het aanvallende Heracles inclusief kunstgras, zal voor hem goed zijn. Tevens, nogmaals: Het is belangrijk dat hij nu echt minuten gaat maken en sterker terugkomt (letterlijk.)

Dus op echt gras komt hij te kort?:unsure: Wel iets voor PSV om rekening mee te houden dan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan