Mikasa Internationale Legende 16 sep 2024 #41 Der Jaufe zei: Och heden, meneer de HBOer komt weer ff het gewone volk de les lezen Klik om te vergroten... Moet ik je teleurstellen, maar ik heb geen HBO gedaan. We hebben er trouwens wel een abonnement op, denk ik.
Der Jaufe zei: Och heden, meneer de HBOer komt weer ff het gewone volk de les lezen Klik om te vergroten... Moet ik je teleurstellen, maar ik heb geen HBO gedaan. We hebben er trouwens wel een abonnement op, denk ik.
Krateos Administrator Administrator 16 sep 2024 #42 Mikasa zei: Moet ik je teleurstellen, maar ik heb geen HBO gedaan. We hebben er trouwens wel een abonnement op, denk ik. Klik om te vergroten... Elke maand betalen, en nog steeds niet afgerond? En noemen ze mij een langstudeerder!
Mikasa zei: Moet ik je teleurstellen, maar ik heb geen HBO gedaan. We hebben er trouwens wel een abonnement op, denk ik. Klik om te vergroten... Elke maand betalen, en nog steeds niet afgerond? En noemen ze mij een langstudeerder!
Mikasa Internationale Legende 16 sep 2024 #43 CNG MrKrateos zei: Elke maand betalen, en nog steeds niet afgerond? En noemen ze mij een langstudeerder! Klik om te vergroten... Vertel dat maar eens aan mijn vrouw
CNG MrKrateos zei: Elke maand betalen, en nog steeds niet afgerond? En noemen ze mij een langstudeerder! Klik om te vergroten... Vertel dat maar eens aan mijn vrouw