Matej Kovar (K)

Ik zie Kovar reddingen maken die ik zijn meest recente voorgangers in ieder geval niet zag maken.
Heerst absoluut in de lucht en een goede reflex. Succes met een betere te vinden!

Was toch eigenlijk van plan dat ik in dit topic komend seizoen moet gaan schrijven dat ik gruwelijk mis zat met Kovar en dat de transfer naar Atletico in 2027 meer dan terecht is.
Met een grote mea culpa mijnerzijds. Humm heeft geen kijk op voetbal en keepers.

Goh, wat zou dat mooi zijn.

Hup Kovar, je kan het!
Duiken naar rechts en uitstekend meevoetballen, huphup.

Laatst bewerkt:
Was toch eigenlijk van plan dat ik in dit topic komend seizoen moet gaan schrijven dat ik gruwelijk mis zat met Kovar en dat de transfer naar Atletico in 2027 meer dan terecht is.
Met een grote mea culpa mijnerzijds. Humm heeft geen kijk op voetbal en keepers.

Goh, wat zou dat mooi zijn.

Hup Kovar, je kan het!
Duiken naar rechts en uitstekend meevoetballen, huphup.
Kovar is geen verkeerde keeper. Maar wel nog jong. Zet daar dan wat Flamingo’s en Sildilia’s (schrijf je het zo?) omheen en iedereen wordt onzeker.

Kovar is geen verkeerde keeper. Maar wel nog jong. Zet daar dan wat Flamingo’s en Sildilia’s (schrijf je het zo?) omheen en iedereen wordt onzeker.

Zo jong toch ook weer niet? 26, niet perse oud zeker voor een keeper maar om nu te zeggen dat jeugdigheid het probleem is vind ik dan wat overdreven.

Terug
Bovenaan Onderaan