Humtoezje
International
Sowieso staan de keepers van de ploegen met minder tegendoelpunten er beter op dan Kovar, vind ik.Ik was zaterdag ook niet blij met Kovar die schuld had aan de doelpunten.
Maar hij heeft al zoveel punten gepakt voor ons dit seizoen dat ik hem dat vergeef.
Mits het bij een eenmalige off-day blijft, dat wel.
Ik zie geen betere keeper in de Eredivisie al wordt nu matennaaier Cillesen veel geprezen in de media.
Maar die doen dat vooral omdat hij twee keer uitblonk tegen ons PSV, waar zij niets mee op hebben.
Dat zijn dus Unnerstall en Barkas.
Drommel keept dit seizoen goed. Heeft minder blunders dan Kovar gemaakt.
De rest is slechter of gemiddeld niet beter dan Kovar.
In een interview met Kovar ging het over zijn beste acties. Hij had het over de redding tegen Groningen. Dus die heb ik opgezocht. Goede redding inderdaad, maar wist je dat hij in die wedstrijd twee blunders maakte?
-Balletje aan de voet, kwijt, Stije Resink lobt de bal op het dak van het doel. Fout, zonder gevolg.
-Vrije trap van Seuntjes die vanaf de zijlijn van 35 meter er pardoes inplofte. Voor het resultaat niet meer van belang, wel slecht gekeept.
Flaters zijn echt geen incidenten. Kan er een aardig videobandje mee vullen. Maar velen zijn goed afgelopen en vallen dan minder op. Tegen Liverpool bijvoorbeeld kwam hij twee x heel goed weg vanwege balletjes die door zijn benen toch net naast gingen.
Goed in de lucht: dikke prima. En veel reddingen vanwege schoten die recht op hem afkomen, oftewel postioneel staat hij goed.
That’s it.
Laatst bewerkt: