The Joker
Moderator
PSV vindt in Kovar alternatief voor Peretz
https://www.vi.nl/nieuws/psv-vindt-in-kovar-alternatief-voor-peretz
Wat denken we?
https://www.vi.nl/nieuws/psv-vindt-in-kovar-alternatief-voor-peretz
Wat denken we?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Internationaal.....Bij deze twijfel ik veel meer. Inmiddels 3e keeper dan bij Leverkusen. Komt die dan als eerste keeper van de tweede? Laatste.
Schijnt een afschuwelijke jongen in de groep te zijn, en ik vind hem ook afschuwelijk voor de camera. Next.Cillisessen (36) is transfer vrij. Zou als 2e of 3e keeper kunnen. Een bak met ervaring.
Dubbelpost maar ik wil je toch verzoeken om gewille mijn gemoedstoestand en eventuele hartfalen niet zulke voorstellen meer te doenCillisessen (36) is transfer vrij. Zou als 2e of 3e keeper kunnen. Een bak met ervaring.
Als ze eenmaal het PSV shirt dragen schijnt het reuze mee te vallen. Kijk naar Lang en Karsdorp.Schijnt een afschuwelijke jongen in de groep te zijn, en ik vind hem ook afschuwelijk voor de camera. Next.
Karsdorp en Malacia zijn nou net precies twee namen, samen met Dams en Bakayoko afgelopen seizoen, waar ik over vijftig jaar als een heuze Vietnam veteraan schreeuwend zwetend van wakker kan wordenAls ze eenmaal het PSV shirt dragen schijnt het reuze mee te vallen. Kijk naar Lang en Karsdorp.
Als ze eenmaal het PSV shirt dragen schijnt het reuze mee te vallen. Kijk naar Lang en Karsdorp.
Met huren (inclusief optie tot koop) hou je wel alle opties open. Je zou er dan voor kunnen kiezen om Roefs te kopen en nog een jaar bij NEC te stallen en die periode overbruggen met een ervaren keeper.Voordeel aan deze keeper (ten opzichte van Peretz) vind ik wel dat het zou gaan om een koopdeal, waarbij laatstgenoemde gehuurd zou worden.
Poeh dat is wel een boel inderdaad. Lijkt me dan dat Olij mag gaan banken.€5 miljoen + €2 miljoen bonussen en een doorverkooppercentage. Ik denk dat PSV veel vetrouwen heeft in deze keeper.
Drommel naar Sparta zou gaan om huur. Staat nog steeds wat tegenover natuurlijk, maar helemaal bijplussen zal niet werken.Mooi dan kunnen we nu Drommel gratis bijplussen bij het bod op Young. Hebben we meteen ook een back