Matej Kovar (K) Bayer Leverkusen

Bij deze twijfel ik veel meer. Inmiddels 3e keeper dan bij Leverkusen. Komt die dan als eerste keeper of tweede? Lastig.

Voordeel aan deze keeper (ten opzichte van Peretz) vind ik wel dat het zou gaan om een koopdeal, waarbij laatstgenoemde gehuurd zou worden.

Als ze eenmaal het PSV shirt dragen schijnt het reuze mee te vallen. Kijk naar Lang en Karsdorp.

Lang en Karsdorp haal je ook niet voor de ervaring. Ervaring hebben is leuk, maar die moet je ook over kunnen brengen. Heb ik bij Cillessen wel mijn twijfels over.

Voordeel aan deze keeper (ten opzichte van Peretz) vind ik wel dat het zou gaan om een koopdeal, waarbij laatstgenoemde gehuurd zou worden.
Met huren (inclusief optie tot koop) hou je wel alle opties open. Je zou er dan voor kunnen kiezen om Roefs te kopen en nog een jaar bij NEC te stallen en die periode overbruggen met een ervaren keeper.

Mooi dan kunnen we nu Drommel gratis bijplussen bij het bod op Young. Hebben we meteen ook een back
Drommel naar Sparta zou gaan om huur. Staat nog steeds wat tegenover natuurlijk, maar helemaal bijplussen zal niet werken.

Terug
Bovenaan Onderaan