Mark van Bommel

Probleem van van Bommel is dat ie alleen in Eindhoven en omstreken populair is. Ik vind het een ongelofelijke kloothommel en zou als speler geen stapje extra voor 'm doen.
Ik denk dat hij in München er ook prima op staat.
 
Probleem van van Bommel is dat ie alleen in Eindhoven en omstreken populair is. Ik vind het een ongelofelijke kloothommel en zou als speler geen stapje extra voor 'm doen.
Je vergist je enorm in zijn populariteit in Duitsland maar ook in Milan bijv. Er zijn heel wat oud voetballers in Duitsland die het nu hebben opgenomen voor hem en zeggen het belachelijk te vinden dat van Bommel geen echte kans kreeg. Bij de Bayern aanhang en binnen de organisatie van hen is hij nog altijd erg populair en geniet veel respect. Je moet de zaken niet door elkaar halen: dat hij in het grote ons kent ons dorp Amsterdam niet populair is, betekent niet dat het grote Duitsland daar net zo over denkt ;)
 
Ik denk dat het vak van coach nog altijd enorm wordt onderschat. Ga d'r maar aanstaan: zo'n heel team met bavianen aansturen, ze ook allemaal op een verschillende manier weten te benaderen. Verder de druk van de media, publiek, clubbestuur, etc.. Tactisch onderlegd zijn, stressbestendig zijn, geen prive-leven hebben en wat al niet. Feitelijk moet je alle facetten beheersen wil je succesvol zijn en dan nog kun je te maken hebben met botte pech. Het is voor weinigen weggelegd om topcoach te zijn, dus van zowel Mark als Frank is het allemaal goed te begrijpen.
 
Je vergist je enorm in zijn populariteit in Duitsland maar ook in Milan bijv. Er zijn heel wat oud voetballers in Duitsland die het nu hebben opgenomen voor hem en zeggen het belachelijk te vinden dat van Bommel geen echte kans kreeg. Bij de Bayern aanhang en binnen de organisatie van hen is hij nog altijd erg populair en geniet veel respect. Je moet de zaken niet door elkaar halen: dat hij in het grote ons kent ons dorp Amsterdam niet populair is, betekent niet dat het grote Duitsland daar net zo over denkt ;)
Dat zou goed kunnen. Omdat ik hem niet sympathiek vind, en bovendien geen PSV-supporter ben, heb ik me niet enorm in hem verdiept.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat het vak van coach nog altijd enorm wordt onderschat. Ga d'r maar aanstaan: zo'n heel team met bavianen aansturen, ze ook allemaal op een verschillende manier weten te benaderen. Verder de druk van de media, publiek, clubbestuur, etc.. Tactisch onderlegd zijn, stressbestendig zijn, geen prive-leven hebben en wat al niet. Feitelijk moet je alle facetten beheersen wil je succesvol zijn en dan nog kun je te maken hebben met botte pech. Het is voor weinigen weggelegd om topcoach te zijn, dus van zowel Mark als Frank is het allemaal goed te begrijpen.
Of de juiste mensen in je staf meenemen en niet alleen een tweeling ja-knikkers.
 
Van Bommel is itt Woutje wel een grootheid in Duitsland… Nobody bij Wolfsburg? Nou de hele Wolfsburg is al een nobody. Wout Weghorst vond ik altijd al een naar mannetje en dat doe ik nog steeds. Hij is zich te goed gaan vinden omdat hij toevallig bij Oranje heeft gezeten, als nobody wel te verstaan…
Toch is ook die Weghorst een succesverhaal van 'karakter wint het van talent'. Een goede voetballer is het niet, heel weinig talent, maar hij is in zichzelf blijven geloven, net als onze held Dumfries, en tegen de verwachting van heel veel mensen in, waaronder ikzelf, geslaagd bij een subtopclub in de BL. Overigens heb ik een aantal wedstrijden bekeken van Wolfsburg (vanwege Van Bommel), en Dortmund (vanwege Malen), en wat mij eigenlijk vooral opviel bij wedstrijden van beide was dat het tempo vrij laag lag in die wedstrijden. Misschien toch een tikkie overschat, die competitie?
 
Je vergist je enorm in zijn populariteit in Duitsland maar ook in Milan bijv. Er zijn heel wat oud voetballers in Duitsland die het nu hebben opgenomen voor hem en zeggen het belachelijk te vinden dat van Bommel geen echte kans kreeg. Bij de Bayern aanhang en binnen de organisatie van hen is hij nog altijd erg populair en geniet veel respect. Je moet de zaken niet door elkaar halen: dat hij in het grote ons kent ons dorp Amsterdam niet populair is, betekent niet dat het grote Duitsland daar net zo over denkt ;)
Yep. Las toen Van Bommel bij Milan speelde regelmatig mee op hun fora en daar was hij ontzettend populair. Hij werd vaak vboss genoemd (vbommel --> vboss). Vandaar ook mijn nickname.
 
Van Bommel is sociaal geen tacticus. Die zoekt direct de confrontatie. Dan kun je nog zozeer gelijk hebben (hij heeft zeker een punt mbt. Weghorst en corona), maar je moet ook weten wanneer en hoe je iets moet brengen. Weghorst is een grote jongen bij Wolfsburg, wat op basis van zijn afgelopen drie seizoenen terecht is. Van Bommel is daar een nobody, een passant. Welke kant dacht hij dat de spelers zouden kiezen als hij een zwaargewicht in de selectie tegen hemzelf in het harnas jaagt? Als hij zijn kant dacht omdat hij de trainer is, dan is dat tergend naïef.
Heel heel triest als Mark uitgerekend Mark met zijn super historie in de BL daar “de nobody” zou zijn en Wout-Wie? Weghorst daar “de grote jongen” zou zijn…dan was het inderdaad sowieso een grove blunder van Mark om daar überhaupt zijn vingers aan te branden want dat gaat he le maal nergens over…
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Yep. Las toen Van Bommel bij Milan speelde regelmatig mee op hun fora en daar was hij ontzettend populair. Hij werd vaak vboss genoemd (vbommel --> vboss). Vandaar ook mijn nickname.
Klopt allemaal, maar als hij in Milan 3 wedstrijden verliest als coach dan is zijn populariteit meteen een stuk minder. Hij moet dat overigens niet eens proberen om daar trainer te worden, want daar zijn nog een aantal populaire ex-spelers die dat geprobeerd hebben en al ontslagen waren voordat ze goed en wel begonnen waren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan