Mark van Bommel

Oei, in de oog van de naald doorbekeren tegen een vierdeklasser om alsnog uitschakeling te riskeren vanwege teveel wissels. De gifbeker moet wel helemaal leeg bij arme Markie. Ook al mag je hem niet, je gaat toch medelijden met ham krijgen zo
In de oog van de naald?
En een moslim die medelijden heeft met ham?
Of drink je gewoon stiekem te veel als je vrouw niet thuis is? :maniac: :grin:
 
In de oog van de naald?
En een moslim die medelijden heeft met ham?
Of drink je gewoon stiekem te veel als je vrouw niet thuis is? :maniac: :grin:

Het is veel knapper om in de oog van de naald te kruipen dan er doorheen. Dat noemen ze spelen met taal. Dat zou jou als Pers moet aanspreken. Mijn telefoon probeert niet alleen mijn taal automatisch te corrigeren maar ook mijn geloof 🤷‍♂️
 
Het is veel knapper om in de oog van de naald te kruipen dan er doorheen. Dat noemen ze spelen met taal. Dat zou jou als Pers moet aanspreken. Mijn telefoon probeert niet alleen mijn taal automatisch te corrigeren maar ook mijn geloof 🤷‍♂️
Als ie een moslim gaat bekeren zal t wel van Chinese makelij zijn :confused:
 
Het is veel knapper om in de oog van de naald te kruipen dan er doorheen. Dat noemen ze spelen met taal. Dat zou jou als Pers moet aanspreken. Mijn telefoon probeert niet alleen mijn taal automatisch te corrigeren maar ook mijn geloof 🤷‍♂️

Daar had ik me er bijna mooi uit geluld maar dan had ik wel 'het oog' mogen schrijven 🤨
 
Van wie, die vierde official die het niet wist, de Duitse bond die geen uniforme regels hanteert, of de trainersstoel die van tevoren het schijnbaar speciale reglement van het bekertoernooi niet heeft bestudeerd. Wat een grap. :FP:
Het is wel een opeenstapeling. Maar als je het aan de wedstrijdleiding vraagt, kan het toch niet tot diskwalificatie leiden? Overspelen misschien dan wel.
 
Het is wel een opeenstapeling. Maar als je het aan de wedstrijdleiding vraagt, kan het toch niet tot diskwalificatie leiden? Overspelen misschien dan wel.

Staat me ergens bij dat enkele jaren geleden er hier (?) iets soortgelijks speelde?
Dat het ook met de 4e official was besproken, maar dat dat niet uitmaakte, want de clubs moesten zelf beter weten.

Iemand anders die dat ook bij staat?
Of heb ik t ooit eens gedroomd. Kan ook.. :rolleyes:
 
Staat me ergens bij dat enkele jaren geleden er hier (?) iets soortgelijks speelde?
Dat het ook met de 4e official was besproken, maar dat dat niet uitmaakte, want de clubs moesten zelf beter weten.

Iemand anders die dat ook bij staat?
Of heb ik t ooit eens gedroomd. Kan ook.. :rolleyes:
Als het zo werkt, heb je ook geen scheidsrechter nodig. De spelers zouden zelf wel beter moeten weten.
 
Staat me ergens bij dat enkele jaren geleden er hier (?) iets soortgelijks speelde?
Dat het ook met de 4e official was besproken, maar dat dat niet uitmaakte, want de clubs moesten zelf beter weten.

Iemand anders die dat ook bij staat?
Of heb ik t ooit eens gedroomd. Kan ook.. :rolleyes:
Je hebt niet gedroomd, precies weet ik het niet meer, volgens mij een speler opgesteld die niet mocht, PSV uit bekertoernooi gezet.
 
Je hebt niet gedroomd, precies weet ik het niet meer, volgens mij een speler opgesteld die niet mocht, PSV uit bekertoernooi gezet.
Dat vind ik een andere kwestie. Een schorsing moet je zelf bijhouden. Wisselen kan sowieso niet zonder toestemming wedstrijdleiding.
 
Oei, in de oog van de naald doorbekeren tegen een vierdeklasser om alsnog uitschakeling te riskeren vanwege teveel wissels. De gifbeker moet wel helemaal leeg bij arme Markie. Ook al mag je hem niet, je gaat toch medelijden met ham krijgen zo
Nog niet misschien en zelfs geen heel klein beetje.

Ik heb geen hekel aan hem hoor, maar als je op topniveau wilt werken hoor je dergelijke fouten niet te maken.
 
Nog niet misschien en zelfs geen heel klein beetje.

Ik heb geen hekel aan hem hoor, maar als je op topniveau wilt werken hoor je dergelijke fouten niet te maken.

Ook op topniveau werken uiteindelijk alleen maar mensen. En misschien is dat het wel wat sympathie of medeleven opwekt bij mij. Doordat van bommel fouten maakt en nederlaag op nederlaag moet slikken geeft hem iets menselijks. Normaal speelt ie de onverschrokken persoon die het overal en altijd beter weet. Daarbij blijft een clubicoon.
 
Je hebt niet gedroomd, precies weet ik het niet meer, volgens mij een speler opgesteld die niet mocht, PSV uit bekertoernooi gezet.
Ik wist dat het tegen SC Heerenveen voor de beker was. Speler was geschorst. Manuel da Costa... daar was ik nooit opgekomen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan