Mark van Bommel

B

Brabantiaan

Guest
[...]









Van Bommel neemt afscheid van AC Milan en bevestigt terugkeer naar PSV

12 mei 2012

Mark van Bommel heeft zojuist voor AC Milan TV zijn vertrek bij AC Milan aangekondigd. "Voor mij was het een moeilijke beslissing. Maar anders dan voor Gattuso, Inzaghi en Nesta, die hier meer dan 10 jaar hebben gespeeld en veel hebben gewonnen." De middenvelder werd na het zien van een compilatie van beelden even zeer geëmotioneerd.

Hij bevestigde aansluitend terug te keren bij PSV. 'Voor een jaar, of misschien wel twee. Daarna zal ik me gaan richten op een carrière als coach. Dit is geen vaarwel, maar een tot ziens. Misschien kom ik hier nog eens terug als coach.'
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik ben bang dat de gang van van Gaal naar Bayern wel eens negatief voor PSV kan uitpakken. Louis heeft meerdere malen aangegeven een liefhebber van van Bommel te zijn, dan kan het best erop uitdraaien dat hij hem vraagt om nog een jaartje langer te blijven. Voetballers willen meestal zo lang mogelijk in de top voetballen (wie kan het hen kwalijk nemen), dus dan vermoed ik dat hij ook in München zou blijven.

Misschien gewoon maar hopen dat Louis er snel uitvliegt.
 
Ik vind persoonlijk niet dat Van Bommel onder de noemer 'helden' thuis hoort. Niet totdat hij blijkt een man van zijn woord te zijn.:rolleyes:
 
Ik vind persoonlijk niet dat Van Bommel onder de noemer 'helden' thuis hoort. Niet totdat hij blijkt een man van zijn woord te zijn.:rolleyes:

Die hele forumtitels bevallen me niet. Hoort van Bommel dan wel onder de noemer "speler die geen bijzondere of nihile bijdragen had aan successen"?
 
Ik vind persoonlijk niet dat Van Bommel onder de noemer 'helden' thuis hoort. Niet totdat hij blijkt een man van zijn woord te zijn.:rolleyes:

Oh, en volgens jou is Ooijer geen held, die komt toch ook terug:rolleyes:?

Ik weet dat je nu zal zeggen: "Ooijer kon zich toen niet meer motiveren voor PSV". Maar bekijk het eens van Ooiers standpunt: Je speelt als 8 jaar bij dezelfde club, hebt er veel successen gehad en je krijgt een financieel heel aantrekkelijk bod om in de sterkste competitie ter wereld te spelen. Maar PSV laat je niet gaan, dan kan je toch een beetje begrijpen dat zo iemand een vertrek forceert.
Daarna is Ooijer nog een aantal keer bij de selectie op bezoek geweest en is altijd positief over de club geweest.
 
Oh, en volgens jou is Ooijer geen held, die komt toch ook terug:rolleyes:?

Ik weet dat je nu zal zeggen: "Ooijer kon zich toen niet meer motiveren voor PSV". Maar bekijk het eens van Ooiers standpunt: Je speelt als 8 jaar bij dezelfde club, hebt er veel successen gehad en je krijgt een financieel heel aantrekkelijk bod om in de sterkste competitie ter wereld te spelen. Maar PSV laat je niet gaan, dan kan je toch een beetje begrijpen dat zo iemand een vertrek forceert.
Daarna is Ooijer nog een aantal keer bij de selectie op bezoek geweest en is altijd positief over de club geweest.
Van Bommel, daar gaat het hier over.

Wil je over Ooijer kletsen? Prima. Ander topic.

Ooijer staat ook niet in het rijtje iconen en helden toch? Appels met peren vergelijken heet dat.

Bommel maakte een belofte en liet vervolgens doorschemeren dat hij die belofte niet per se hoefde te houden in zijn optiek. Dit omdat hij 'm aan Van Raaij gemaakt zou hebben en niet aan de club zelf.

Mocht hij dat inderdaad waarmaken, dan is hij van alles, maar geen held.
 
Laatst bewerkt:
Van Bommel, daar gaat het hier over.

Wil je over Ooijer kletsen? Prima. Ander topic.

Ooijer staat ook niet in het rijtje iconen en helden toch? Appels met peren vergelijken heet dat.

Bommel maakte een belofte en liet vervolgens doorschemeren dat hij die belofte niet per se hoefde te houden in zijn optiek. Dit omdat hij 'm aan Van Raaij gemaakt zou hebben en niet aan de club zelf.

Mocht hij dat inderdaad waarmaken, dan is hij van alles, maar geen held.

Helemaal gelijk Bachus. Toen ik die opmerking van Van Bommel hoorde, dacht ik al: smoes nr 1 is al verzonnen.
 
Bommel maakte een belofte en liet vervolgens doorschemeren dat hij die belofte niet per se hoefde te houden in zijn optiek. Dit omdat hij 'm aan Van Raaij gemaakt zou hebben en niet aan de club zelf.

Mocht hij dat inderdaad waarmaken, dan is hij van alles, maar geen held.

Ik denk dat we die iconen en helden subforum dan beter kunnen sluiten. Blijft dan toch niets meer van over :p Ik ben zoiezo voor een subforum met gewoon ex-PSV'ers, lijkt me sterk dat iemand er pijn van in zijn hart krijgt omdat er een topic is met Coen Dillen en 2 topics eronder eentje met Michael Lamey.
 
Vanavond Mark gehoord in Studio Sport. Hij is hersteld van zijn teenblessure die acht weken duurde. Ook de reporter vroeg hem of Bayern Munchen zijn laatste club was. NEE zij Mark. Hij gelooft niet dat Bayern hem een meerjarig contract zal aanbieden. De naam PSV viel en hij zei het niet zo, maar je kon aan hem zien dat hij weer graag bij PSV wil spelen en daar zijn carriére wil afsluiten. Ik geloof daarin.
 
Vanavond Mark gehoord in Studio Sport. Hij is hersteld van zijn teenblessure die acht weken duurde. Ook de reporter vroeg hem of Bayern Munchen zijn laatste club was. NEE zij Mark. Hij gelooft niet dat Bayern hem een meerjarig contract zal aanbieden. De naam PSV viel en hij zei het niet zo, maar je kon aan hem zien dat hij weer graag bij PSV wil spelen en daar zijn carriére wil afsluiten. Ik geloof daarin.

Ik geloof er ook in. Hij vertelde het zo dat er duidelijk moest worden dat hij nog 1 transfer wilde maken en wel naar PSV. Hopelijk is dat komende zomer, dan is hij nog meerdere seizoenen een grote toegevoegde waarde aan dit PSV.
 
Van Bommel is lekker bezig vanavond. Hij kan in zijn eentje Engelaar en Afellay vervangen bij ons.
 
Van Bommel is lekker bezig vanavond. Hij kan in zijn eentje Engelaar en Afellay vervangen bij ons.

Idd wat een rust aan de bal en steeds weer aanspeelbaar. Jammer dat hij niet vaker mee op mag komen want dan komt er direct gevaar. Nog één jaar BM en dan hopelijk terug op het oude warme nest.
 
Speelde onopvallend, maar erg degelijk gisteren. Wel wat meer slippertjes dan normaal, maar bleef rustig en trok daarmee BM uit de ellende.

Vond het commentaar van Snoeks wel mooi, alsof de Nederlandse pers eindelijk begrijpt dat van Bommel een grote meneer is.
 
Speelde onopvallend, maar erg degelijk gisteren. Wel wat meer slippertjes dan normaal, maar bleef rustig en trok daarmee BM uit de ellende.

Vond het commentaar van Snoeks wel mooi, alsof de Nederlandse pers eindelijk begrijpt dat van Bommel een grote meneer is.

In de 1e helft werd Bayern gewoon weggespeeld. Ook Mark kon die tempo niet bijbenen.
In de 2e helft was hij meer aanwezig. Maar op het eind maakte hij foutjes omdat hij m.i. vermoeid raakte. Vergeet niet dat hij veel moet weghalen achterin, met zulke verdedigers en zo'n waardeloze keeper. Vergeleken met hem is Isaksson een held:cool:
 
Eto’o: ‘Niet Ribèry of Robben, maar Van Bommel is de beste speler’Vrijdag, 21 mei 2010 om 16:56 | Het succes van Bayern München wordt vaak gewijd aan de goede kwaliteiten van trainer Louis van Gaal en sterspelers Franck Ribèry en Arjen Robben. Maar volgens Samuel Eto’o is niets minder waar. De aanvaller, die zaterdag met Internazionale in de finale van de Champions League tegen de Duitsers staat, denkt dat Mark van Bommel de belangrijkste factor van het team is.

“Van Bommel is een ware leider”, sprak de Kameroener over de aanvoerder van Bayern München tegenover de website van UEFA. “Een geweldige speler. Ik heb de gelegenheid gehad om met geweldige spelers samen te kunnen spelen, en ik kan stellen dat Van Bommel een ware kampioen is.”

Van Bommel en Eto’o speelden in het seizoen 2005/06 samen bij Barcelona, toen de Catalanen de Champions League binnen wisten te slepen. “Ik heb een goed beeld van Van Bommel. Hij heeft een goede mentaliteit en is altijd positief. Een strijder als hij geeft alles voor het elftal. Dat zijn pas de ware wapens van de teams. Hij is de beste speler van het team.”

Eto’o kan zaterdag de tweede speler uit de geschiedenis van het grootste bekertoernooi worden die in drie verschillende Europa Cupfinales het net wist te vinden. Momenteel staat Alfredo di Stéfano op eenzame hoogte. “Maar dat waren twee finales tegen Engelse teams. Dit zal een hele nieuwe ervaring worden.”

Voetbalzone..

Zet hem op vanavond Mark!
 
Nou, tegen Inter speelde van Bommel een draak van een wedstrijd. Langzaam, veel overrtredingen, z'n traditionele gele kaart. Tjonge, dat viel vies tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan