Mark van Bommel

Geen idee zou kunnen, maar in de flow waar ajaks in zat laatste weken, is er dan echt iemand hier die denkt dat we kans zouden maken tegen ze haha, op het thuisvoordeel na hadden we niks in te brengen met onze slapjanussen. En de enige vent met ballen zou er na 20 min al uit liggen omdat die gewoon meer voor de knieën ging dan de bal ( Guardado )

Jongens, het is Henk Spaan :D
 
Wat laat hij PSV -19 toch gretig spelen, precies zoals hij zelf was als voetballer. Mooi aantrekkelijk voetbal met veel passie.
Ik las vandaag dat Bayern een functie binnen de club in gedachten heeft. Ik hoop niet dat hij weggaat. Hij en van Nistelrooij zou ik graag als trainers van PSV willen zien.
 
Wat laat hij PSV -19 toch gretig spelen, precies zoals hij zelf was als voetballer. Mooi aantrekkelijk voetbal met veel passie.
Ik las vandaag dat Bayern een functie binnen de club in gedachten heeft. Ik hoop niet dat hij weggaat. Hij en van Nistelrooij zou ik graag als trainers van PSV willen zien.

Ja, ze lieten Cambuur O19 niet met rust :D En 4-1 tegen Jong Willem II met oa Falkenburg is ook zeker niet slecht. Zitten ook een paar leuke spelers bij :)
 
[h=1]'Van Bommel topkandidaat bij Bayern München'[/h] http://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/van-bommel-topkandidaat-bij-bayern-munchen~ac88cb74/

:ai:

Mark van Bommel wordt opnieuw genoemd bij Bayern München. De oud-aanvoerder van de Duitse recordkampioen is in beeld om aan de slag te gaan als sportief directeur.

Dat melden Eurosport en BILD. Bayern München wil vóór september een opvolger van Matthias Sammer aanstellen en oriënteert zich op dit moment op kandidaten. Na de duidelijke afwijzing van Philipp Lahm zou Van Bommel één van de belangrijkste gegadigden zijn.

:unsure:Het zal toch niet. :stop::re:
 
Laatst bewerkt:
Wat laat hij PSV -19 toch gretig spelen, precies zoals hij zelf was als voetballer. Mooi aantrekkelijk voetbal met veel passie.
Ik las vandaag dat Bayern een functie binnen de club in gedachten heeft. Ik hoop niet dat hij weggaat. Hij en van Nistelrooij zou ik graag als trainers van PSV willen zien.

Leuk om te horen. Zulke teams gaan meestal aan mij voorbij. Als Van Bommel fan hoop ik dat hij een goede trainer wordt. TD is toch een functie in de luwte, zou ik jammer vinden.

Je vraagt je overigens af waarom Bayern bij zulke onervaren kerels als Lahm en Van Bommel uitkomt. Ik denk - nu ik dit tik - dat Van Bommel dat van zichzelf ook vindt.
 
Wat laat hij PSV -19 toch gretig spelen, precies zoals hij zelf was als voetballer. Mooi aantrekkelijk voetbal met veel passie.
Ik las vandaag dat Bayern een functie binnen de club in gedachten heeft. Ik hoop niet dat hij weggaat. Hij en van Nistelrooij zou ik graag als trainers van PSV willen zien.

Nee, toch niet 2 trainers die alleen respect krijgen omdat ze als voetballer zo goed waren...
Daar zal een bepaald iemand op dit forum niet echt vrolijk van worden :p
 
Bayern heeft zijn technisch directeur binnen, Van Bommel raken we dus niet kwijt

Was ik sowieso niet bang voor. Van Bommel is geïnteresseerd in het trainersschap; zo'n suffe baan als 'sportief directeur' is meer voor iemand die geen ambities meer heeft. Dat kan hij straks ook wel doen als hij 60 is.
 
OK Van Bommel is met o-19 Landskampioen geworden. Betekent dat dat hij daar dezelfde licentie voor nodig heeft als wat vereist is om PSV 1 te coachen. Ik meen dat daarvoor Oefenmeester 1 voor nodig is, of heeft hij dat al?
 
IK ben blij als Van Bommel Cocu gaat opvolgen. Hij kent onze jeugd door en door en daarom verwacht ik ook dat spelers als Malen,Gakpo en een Laursen/Piroe kansen gaan krijgen in PSV 1.
 
Het idee dat van Bommel trainer zal worden van PSV met Bert van Marwijk als assistent hoor je al een tijdje. Echter, ik heb nooit iets concreets gehoord over deze optie. Mensen praten elkaar vooral na dat dit een goede optie zou zijn. Ja, van Bommel wil graag hoofdtrainer worden, maar ik heb van Marwijk nog nooit horen zeggen dat hij een assistent rol zou accepteren. Ik geloof dan ook niet dan van Marwijk officieel onderdeel zal worden van de technische staf van PSV als van Bommel hoofdcoach wordt.

Een onofficiele adviserende rol zoals Hiddink die had voor Cocu, zeker! Maar ik geloof niet dat hij officieel assistent trainer gaat worden.
 
Het idee dat van Bommel trainer zal worden van PSV met Bert van Marwijk als assistent hoor je al een tijdje. Echter, ik heb nooit iets concreets gehoord over deze optie. Mensen praten elkaar vooral na dat dit een goede optie zou zijn. Ja, van Bommel wil graag hoofdtrainer worden, maar ik heb van Marwijk nog nooit horen zeggen dat hij een assistent rol zou accepteren. Ik geloof dan ook niet dan van Marwijk officieel onderdeel zal worden van de technische staf van PSV als van Bommel hoofdcoach wordt.

Een onofficiele adviserende rol zoals Hiddink die had voor Cocu, zeker! Maar ik geloof niet dat hij officieel assistent trainer gaat worden.

FF om te peilen, naast een vervangende coach (bij evt vertrek Cocu) hebben we natuurlijk ook een TD positie vacant. Van Marwijk lijkt aan het einde van zijn trainersloopbaan maar lijkt me nog te jong en betrokken om het voetbal geheel vaarwel te zeggen. Zou het mogelijk zijn van Marwijk als ondersteuning van Van Bommel er bij te halen met een optie om - als het wederzijds bevalt - na een half jaar binnen de technische staf plaats te nemen? Of lijkt van Marwijk jullie ongeschikt als TD-er? Ik ken te weinig van hem om een sterke mening hierover te hebben.
 
Het idee dat van Bommel trainer zal worden van PSV met Bert van Marwijk als assistent hoor je al een tijdje. Echter, ik heb nooit iets concreets gehoord over deze optie. Mensen praten elkaar vooral na dat dit een goede optie zou zijn. Ja, van Bommel wil graag hoofdtrainer worden, maar ik heb van Marwijk nog nooit horen zeggen dat hij een assistent rol zou accepteren. Ik geloof dan ook niet dan van Marwijk officieel onderdeel zal worden van de technische staf van PSV als van Bommel hoofdcoach wordt.

Een onofficiele adviserende rol zoals Hiddink die had voor Cocu, zeker! Maar ik geloof niet dat hij officieel assistent trainer gaat worden.
Van Marwijk heeft het er wel degelijk over gehad dat hij best assitent van van Bommel wil zijn of dat hij een adviserende rol op de achtergrond wil hebben.
 
Van Marwijk heeft het er wel degelijk over gehad dat hij best assitent van van Bommel wil zijn of dat hij een adviserende rol op de achtergrond wil hebben.
Een adviserende rol op de achtergrond heb ik ook gehoord. Is ook niet vreemd dat hij onofficieel zijn schoonzoon wil helpen. Ik heb alleen niets gehoord over het zijn van de assitent van van Bommel.
 
Een adviserende rol op de achtergrond heb ik ook gehoord. Is ook niet vreemd dat hij onofficieel zijn schoonzoon wil helpen. Ik heb alleen niets gehoord over het zijn van de assitent van van Bommel.

PSV Inside:

Van Marwijk heeft eerder al eens aangegeven dat hij bij een club samen zou willen werken met schoonzoon Van Bommel, alleen dan in een andere rolverdeling als nu bij Australië het geval is. Van Bommel als hoofdtrainer met Van Marwijk als assistent of adviseur op de achtergrond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan