Pff ik heb echt het idee dat MVB met zijn communicatieve misskunsten zichzelf binnen de groep onmogelijk aan het maken is. Kijk het probleem met de keepers,
Zoet nu kapot gemaakt, Ruiter boos(waarom zou ik niet weten maar oke) en Unnerstall weet ook niet waar hij aan toe is.
Om nog maar te spreken over de rest van het elftal.
Mark moet leren te communiceren
Ruiter ging er vanuit dat hij Unnerstall gepasseerd was in de hiërarchie omdat hij de laatste tijd als tweede keeper op de bank zat. Kreeg daar natuurlijk motivatie door etc. Begrijp wel dat het dan een tikje is als hij dan wordt overgeslagen
 
Opvallend is dat hij voor 5 verdedigers zou gaan, 1 man daarvoor, en 4 aanvallers. Twee opkomende backs. Vond ik raar, daar ik juist het middenveld zou versterken.

En welke 2 opkomende verdedigers dan? Sadilek en Dumfries? En dan Viergever, Baumgartl en Schwaab in het centrum? En wie op het middenveld dan? En welke 4 aanvallers? Hoe zet je die 4 neer?
Neem de volgende keer even een papiertje en een pen mee, en laat het Huub even uittekenen. Dan zien we de foto van dat briefje wel tegemoet. Dank!
 
En welke 2 opkomende verdedigers dan? Sadilek en Dumfries? En dan Viergever, Baumgartl en Schwaab in het centrum? En wie op het middenveld dan? En welke 4 aanvallers? Hoe zet je die 4 neer?
Neem de volgende keer even een papiertje en een pen mee, en laat het Huub even uittekenen. Dan zien we de foto van dat briefje wel tegemoet. Dank!
Ritje is maar 4 km, vragen die in die korte tijd bij mij opkwamen heb ik gesteld. Sadilek iig, zou hij nooit linksback zetten. omdat het een middenvelder is. Maargoed, dat vind het gros van ons ook.
Dat hij PSV 1 niet wil gaan coachen vond ik het voornaamste antwoord, omdat ik denk dat, mochten we verder afglijden, MVB de Kerstdagen niet haalt.
 
Gelukkig. Ik heb zo het idee dat de meesten hier toch wel JdJ als de grote boosdoener zien en MvB nog wel het voordeel van de twijfel geven.

Het lijkt me dat er geen spelers gekocht worden zonder dat de trainer daar z'n mede-goedkeuring voor geeft?
 
Ok, zojuist Huub gesproken. Ik vroeg hem of PSV hem benaderd had om eventueel (interim) coach te worden. Antwoord: NEE.
Wil je überhaupt wel Van Bommel opvolgen? Antwoord was een klip en klaar: NEE absoluut niet. Had ook volgens hem niets met zijn verleden bij PSV als trainer te maken, toen ik hem dat vroeg. Ik heb mijn twijfels, daar hij destijds de wind flink van voren kreeg.
Hij zei dat PSV gekozen heeft voor jonge trainers toekomstgericht bezien, en dat Van Bommel moet leren van zijn fouten. PSV vind hem dus te oud., denk ik.
Sadilek zou hij nooit linksback zetten, zoals wij ook zeggen, en Rosario zou bij hem er niet instaan. Niet omdat hij niet kan voetballen, zo zei hij, maar omdat hij nauwelijks/geen rendement brengt. Guti was hij ook niet meer over te spreken, vooreerst wel, terecht mijns inziens.
O, en Ruud v. Nistelrooij had volgens hem ook geen interesse om PSV 1 te gaan leiden. Die had hij gisteren op de Herdgang nog gesproken.
PSV was nog altijd zijn club, maar met deze selectie moet je minimaal 2e eindigen in de Eredivisie, aldus ook Stevens.
Geen Rosario, geen Guti. Ben benieuwd welk middenveld hij wel op zou stellen.
Dat laatste vroeg ik me ook af. Wij vinden ook allerlei spelers niet voldoen, maar wie dan wel.
 
Ritje is maar 4 km, vragen die in die korte tijd bij mij opkwamen heb ik gesteld. Sadilek iig, zou hij nooit linksback zetten. omdat het een middenvelder is. Maargoed, dat vind het gros van ons ook.
Dat hij PSV 1 niet wil gaan coachen vond ik het voornaamste antwoord, omdat ik denk dat, mochten we verder afglijden, MVB de Kerstdagen niet haalt.

OK, welke opkomende LB krijgen we dan? Boscagli? Die heb ik nog niet op talent in die richting kunnen betrappen. Lato dan???
 
Ritje is maar 4 km, vragen die in die korte tijd bij mij opkwamen heb ik gesteld. Sadilek iig, zou hij nooit linksback zetten. omdat het een middenvelder is. Maargoed, dat vind het gros van ons ook.
Dat hij PSV 1 niet wil gaan coachen vond ik het voornaamste antwoord, omdat ik denk dat, mochten we verder afglijden, MVB de Kerstdagen niet haalt.
O ter aanvulling:
Mijn vraag aangaande de eventuele opvolging van MVB, stelde ik ,omdat hij bij Willem II - PSV op de tribune zat. Dat had een teken aan de wand kunnen zijn. Huub antwoordde daarbij, dat hij dan juist niet op de tribune zou gaan zitten.
 
Het lijkt me dat er geen spelers gekocht worden zonder dat de trainer daar z'n mede-goedkeuring voor geeft?
IK weet het oprecht niet. Volgens mij is er geen harde regel voor. eeen goede TD zal spelers halen in samenspraak met de trainre. Maar, de trainer is een passant die 1-3 jaar blijft, de TD zit er voor de langere termijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan