Niet alleen van Van Bommel. Voor Madueke was het een fantastische ervaring om met PSV mee te reizen naar Cyprus. Dat weet ik zeker. Ook al speelde hij niet.
Dat denk ik ook wel. Toch had ik hem wat speeltijd gegund. Ook goed voor zijn marktwaarde.
 
Nee hoor, maar je moet ook toekomstgericht kijken...toch?
Ja, maar daarin doordraven lijkt mij niet wijs. Leuk voor die jongen dat ie mee mocht. Mooi dat Catic al mocht invallen.
Overigens, wat draagt 10 minuten voetballen in de EL bij aan de marktwaarde van zo'n jonkie?
 
Ja, maar daarin doordraven lijkt mij niet wijs. Leuk voor die jongen dat ie mee mocht. Mooi dat Catic al mocht invallen.
Overigens, wat draagt 10 minuten voetballen in de EL bij aan de marktwaarde van zo'n jonkie?
Kan me nog voorstellen dat het mooi op je CV staat, als je als 17-jarige in de EL debuteert. Maar goed, Rens van Eijden was net 19 jaar, toen hij in de CL mocht spelen voor PSV. Het bleek achteraf zijn enige wedstrijd in PSV1.
 
Kan me nog voorstellen dat het mooi op je CV staat, als je als 17-jarige in de EL debuteert. Maar goed, Rens van Eijden was net 19 jaar, toen hij in de CL mocht spelen voor PSV. Het bleek achteraf zijn enige wedstrijd in PSV1.
Maar t staat wel mooi op zijn CV en de foto op de schoorsteenmantel.
 
Rosario: doorgebroken
Bergwijn: doorgebroken
Gakpo: bezig, ontwikkelt zich prima
Ihattaren: goed bezig, gaat veel spelen dit seizoen
Malen: doorgebroken
Lammers: afwachten hoe het gaat na blessure

Niemand kan zeggen dat de jeugd geen kans krijgt....
 
Marktwaarde? Die jongen is nog jonger dan Ihatarren.

Robben was 16 ton hij debuteerde bij Groningen en groeide meteen uit tot een topper. Met 18 jaar en onbetwist een geweldenaar bij PSV. Dus jonge mensen een kans geven vind ik prima zeker als we dik voor staan. Nu alleen nog een verdediger die moet gaan doorbreken bij PSV.
 
Rosario: doorgebroken
Bergwijn: doorgebroken
Gakpo: bezig, ontwikkelt zich prima
Ihattaren: goed bezig, gaat veel spelen dit seizoen
Malen: doorgebroken
Lammers: afwachten hoe het gaat na blessure

Niemand kan zeggen dat de jeugd geen kans krijgt....
Ben je serieus?
Rosario doorgebroken?
Behoudens het eerste half jaar hier, is het inmiddels onze zwakste speler.
Valt het je niet op, dat naast mij, steeds meer forummers hem uit de ideale opstelling halen?
Zelfs jij ruimt voor hem geen plaats (meer) in, in je gewenste basiself, Roger.
 
Ben je serieus?
Rosario doorgebroken?
Behoudens het eerste half jaar hier, is het inmiddels onze zwakste speler.
Valt het je niet op, dat naast mij, steeds meer forummers hem uit de ideale opstelling halen?
Zelfs jij ruimt voor hem geen plaats (meer) in, in je gewenste basiself, Roger.

Rosario is doorgebroken.
1e helft vorig seizoen was meer dan prima. A star was born.....2e deel van vorig seizoen lukte het allemaal een stuk minder, net zoals bij een aantal andere spelers, zoals Dumfries, Hendrix, Pereiro, Schwaab, Zoet......
Dit seizoen heeft hij nog niet vele laten zien, en op basis daarvan zou ik hem nu niet in de basis zetten. Maar zo'n basis is flexibel he?! Dat is topsport. Geen enkel team heeft 45 wedstrijden dezelfde basisopstelling. Dus voor NU zou ik hem eruit laten (indien Ibi en Thomas fit zijn), maar als hij zijn vorm herpakt en weer gaat spelen zoals begin vorig seizoen.....
Kijk, Ihattaren staat nu bij iedereen in de basis, maar wie zegt dat die jongen over 3 maanden geen dip krijgt? Ook niet wegzakt? Gaan we hem dan ook uitkafferen? Slaat toch nergens op.

Rosario is een speler die de potentie heeft om een vaste waarde te worden bij PSV. Heeft zelfs een voorselectie Oranje binnen. Sorry, dan mag je dus echt wel spreken van een doorgebroken jeugdspeler.
 
Nee hoor, maar je moet ook toekomstgericht kijken...toch?

De toekomst is verder dan de volgende dag of week.
Als het zo doorgaat spelen ze over een paar jaar alleen nog met jongens van 16 in het eerste.
Als ze 17 zijn willen ze ze hier al verkopen. :maniac:
 
Rosario is doorgebroken.
1e helft vorig seizoen was meer dan prima. A star was born.....2e deel van vorig seizoen lukte het allemaal een stuk minder, net zoals bij een aantal andere spelers, zoals Dumfries, Hendrix, Pereiro, Schwaab, Zoet......
Dit seizoen heeft hij nog niet vele laten zien, en op basis daarvan zou ik hem nu niet in de basis zetten. Maar zo'n basis is flexibel he?! Dat is topsport. Geen enkel team heeft 45 wedstrijden dezelfde basisopstelling. Dus voor NU zou ik hem eruit laten (indien Ibi en Thomas fit zijn), maar als hij zijn vorm herpakt en weer gaat spelen zoals begin vorig seizoen.....
Kijk, Ihattaren staat nu bij iedereen in de basis, maar wie zegt dat die jongen over 3 maanden geen dip krijgt? Ook niet wegzakt? Gaan we hem dan ook uitkafferen? Slaat toch nergens op.

Rosario is een speler die de potentie heeft om een vaste waarde te worden bij PSV. Heeft zelfs een voorselectie Oranje binnen. Sorry, dan mag je dus echt wel spreken van een doorgebroken jeugdspeler.
O, zeker als hij zijn vorm van het begin bij PSV terugkrijgt. ben ik net zo enthousiast.
In Jong PSV en Almere was hij gewoon goed, weliswaar een lager niveau, maar toch.
 
Was erg blij met van Bommel toen hij net hier begon, omdat we door gingen wanneer we wonnen, grote uitslagen telkens. Sinds Groningen uit (27 oktober 2018) spelen we eigenlijk slecht, ook al verbloemen de uitslagen dat.
Ik zie van Bommel zelf niet opstappen. Dan zou dat van de RvC moeten komen.. maar gaan die dat doen zolang we onze wedstrijden winnen? Ik denk het niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan