2017/2018 - 2018/2019
Zoet - Zoet
Arias - Dumfries
Isimat - Viergever
Schwaab - Schwaab
Brenet - Angelino
Van Ginkel - Rosario
Hendrix - Hendrix
Pereiro - Pereiro
Bergwijn - Bergwijn
De Jong - De Jong
Lozano - Lozano

Even voor degene die niet kunnen tellen, we hebben 4 spelers vervangen. Hoeveel missen we daarvan? Alleen Van Ginkel misschien???

En dan nog onze spelers de schuld geven. "We hebben te weinig kwaliteit ten opzichte van vorig jaar" wat een bullshit! Het is een schandaal dat je je spelers zo naar beneden praat, want met dezelfde spelers zijn we vorig seizoen vet en vet terecht kampioen geworden, waarbij we onze directe concurrent compleet hebben vernederd.

Van Bommel heeft onze spelers vervloekt met zijn schijterige 'winnaarsmentaliteit'. Quotes zoals "Tijdrekken hoort bij het spel" heb ik nooit gehoord bij Cocu. Nog nooit heb ik een coach zijn spelers zo een hopeloze lange bal zien spelen op de aanvallers, ook een dieptepunt op het konto van Mark. Die briefjes zijn al helemaal lachwekkend. En misschien wel het ergste, doen alsof het puntverlies tegen Feyenoord, Emmen, Utrecht, Heerenveen, Feyenoord, Ajax, Vitesse en nu dus AZ allemaal helemaal niet zo erg is. Het viel allemaal wel mee, we staan immers nog bovenaan. We spelen nota bene beter dan in de eerste seizoenshelft. Ach rot toch op met deze coach. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik zie hem nog liever op het veld dan op de zijlijn, want als coach zit er helemaal niks in deze man.
Van Ginkel - Rosario is een wereld van verschil in kwaliteit. Van Ginkel speelde veelal box-to-box en creëerde gevaar en scoorde goals. Rosario brengt niets, durft niets en doet maar wat, en gaat daarbij, netals vandaag weer steeds vaker in de fout. Van Ginkel haalde dus een groot rendement en die Almere speler haalde helemaal geen rendement. Dat heeft imo het grote verschil gemaakt, waardoor we voor een groot gedeelte de titel zijn misgelopen.
 
Laatst bewerkt:
Van Ginkel - Rosario is een wereld van verschil in kwaliteit. Van Ginkel speelde veelal box-to-box en creëerde gevaar en scoorde goals. Rosario brengt niets, durft niets en doet maar wat, en gaat daarbij, netals vandaag weer steeds vaker in de fout. Van Ginkel haalde dus een groot rendement en die Almere speler haalde helemaal geen rendement. Dat heeft imo het grote verschil gemaakt, waardoor we voor een groot gedeelte de titel zijn misgelopen.

Daarvoor was Gutierrez gehaald, toch?? Dan kun je of zeggen dat de scouting keihard heeft gefaald omdat Gutierrez niet voldoet. Of de koppigheid van Mark om vast te houden aan Rosario heeft ons de kop gekost.

Van Ginkel speelde als controlleur, maar was wel degelijk maar aan het aanvallen dan verdedigen. Omdat hij die taken blijkbaar meekreeg. Het spel is nu zo statisch als wat. Zó slecht, dat valt niet op één speler te schuiven. Dan moet je je problemen echt bij het systeem leggen, wat van geen kanten schort.

Nogmaals, waren er alternatieve voor Rosario? Ja. Waren er alternatieve systemen? Misschien. Heeft Van Bommel de moeite genomen om aan alternatieve systemen te werken? Nee. Dat mag je een coach wel degelijk kwalijk nemen.

Spelersmateriaal is echt een mythe, want anders wint een Excelsior niet van Heracles, speelt een Emmen niet gelijk tegen PSV en dan wint Ado never nooit van Feyenoord. Dat is puur op mentaliteit een een slimme tactiek.
 
Daarvoor was Gutierrez gehaald, toch?? Dan kun je of zeggen dat de scouting keihard heeft gefaald omdat Gutierrez niet voldoet. Of de koppigheid van Mark om vast te houden aan Rosario heeft ons de kop gekost.

Van Ginkel speelde als controlleur, maar was wel degelijk maar aan het aanvallen dan verdedigen. Omdat hij die taken blijkbaar meekreeg. Het spel is nu zo statisch als wat. Zó slecht, dat valt niet op één speler te schuiven. Dan moet je je problemen echt bij het systeem leggen, wat van geen kanten schort.

Nogmaals, waren er alternatieve voor Rosario? Ja. Waren er alternatieve systemen? Misschien. Heeft Van Bommel de moeite genomen om aan alternatieve systemen te werken? Nee. Dat mag je een coach wel degelijk kwalijk nemen.

Spelersmateriaal is echt een mythe, want anders wint een Excelsior niet van Heracles, speelt een Emmen niet gelijk tegen PSV en dan wint Ado never nooit van Feyenoord. Dat is puur op mentaliteit een een slimme tactiek.
Gutierrez heeft nauwelijks kansen gekregen die voldoet zeker wel. Als jij denkt dat Ado uit een toeval was, hoe hij zich liet zien bij zijn invalsbeurt, dan snap ik je redenatie. Iedereen zag toen al dat de klasse ervan afspatte, middels een geweldige goal en een even fraaie pass op Lozano. Conclusie is dat van Bommel taktisch gezien, keihard heeft gefaald. Bovendien heeft het tandem Lozano-Guti nooit een kans gehad. Afijn weer een zondag verknald en wie gaat er voor de zoveelste keer weer in de fout door niet met zijn man mee te lopen?
 
Laatst bewerkt:
#MVBEXIT

Zijn schoonvader is welkom om het alleen te proberen, schoonzoon mag met pen en papier lekker paar jaar voor de TV tactieken opschrijven, leren dat het best handig kan zijn als je 2-3 goede hebt :FP:
 
Haha, Van Bommel gaat nergens heen. Hier blijven we nog wel een tijdje aan vast.

Laten we hopen dat er nog een club is die hem volgt via teletext, waar hij een halve god is qua punten, mr perfect met 0 prijzen en 0 ideeën :FP:
Nu is het wachten tot men gaat huilen en roepen dat hij een icoon is blabla, hij was een icoon en nu een trainer, daar beoordeel ik hem nu op en dat is een Shit
 
Laten we hopen dat er nog een club is die hem volgt via teletext, waar hij een halve god is qua punten, mr perfect met 0 prijzen en 0 ideeën :FP:
Nu is het wachten tot men gaat huilen en roepen dat hij een icoon is blabla, hij was een icoon en nu een trainer, daar beoordeel ik hem nu op en dat is een Shit
Zeg maar dikke Shit.
 
Zeg maar dikke Shit.

Binnen 24 uur heb je een PB en waarschuwing nu ook ;( Spelletje word door 11 man gespeeld maar hier mag je niet op de man spelen, alleen als het positief is anders foei foei foei, nepsupporter of geen verstand van het spelletje jij jo, kan echt niet dit hoor

7 Leden hebben al huilend op de rapporteer knop geklikt, minimaal :ROFL:
 
Binnen 24 uur heb je een PB en waarschuwing nu ook ;( Spelletje word door 11 man gespeeld maar hier mag je niet op de man spelen, alleen als het positief is anders foei foei foei, nepsupporter of geen verstand van het spelletje jij jo, kan echt niet dit hoor

7 Leden hebben al huilend op de rapporteer knop geklikt, minimaal :ROFL:
Wat een klinkklare onzin om een PSV fan dit toe te wensen. Waar speel ik op de man dan? Ik wil dat PSV successen behaalt...:HB:
Als je voor me stond en ziet wie ik ben, zouden we opzeker samen gezellig een potje bier drinken. laten we zeggen,.om het kampioensleed weg te spoelen...:)
 
MvB moet minder praten vooral over Ajax.

Dan zal ie moeten beginnen om die uitlokkende vragen van de journalisten niet meer te beantwoorden, waar al dat 'gepraat over Ajax' uiteindelijk zijn oorsprong vindt. Maar ja, doet hij dat, dan wordt hij daarom weer afgefikt. Kortom, wat dat betreft kan hij het gewoon niet goed doen.

Tijd om te evalueren en zijn eigen functioneren eens goed onder de loep te nemen. Dat is iets belangrijker. Niet dat het veel uit zal maken. Ik verwacht dat de Eredivisie de komende jaren net zo interessant wordt als de F1 voor niet-Mercedes fans...
 
Dan zal ie moeten beginnen om die uitlokkende vragen van de journalisten niet meer te beantwoorden, waar al dat 'gepraat over Ajax' uiteindelijk zijn oorsprong vindt. Maar ja, doet hij dat, dan wordt hij daarom weer afgefikt. Kortom, wat dat betreft kan hij het gewoon niet goed doen.

Tijd om te evalueren en zijn eigen functioneren eens goed onder de loep te nemen. Dat is iets belangrijker. Niet dat het veel uit zal maken. Ik verwacht dat de Eredivisie de komende jaren net zo interessant wordt als de F1 voor niet-Mercedes fans...
En hij moet de vierde man laten voor wat het is.
 
En dan hoor je hem zeggen na de eerste wedstrijden dit seizoen dat de spelers als ze 4-0 of 5-0 voorstaan, dat ze dan ook door moeten drukken naar de 6-0 en 7-0. Ajax heeft er wijselijk goed naar geluisterd, terwijl wij met MVB al blij moeten zijn als we 3 punten halen.Vaak ook nog met een goal tegen of in de extra tijd aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga liever de wedstrijd Ajax-Spurs van vorige week woensdag nog een keer bekijken, dat geeft me zoveel meer troost .....
 
Ik kijk gewoon helemaal niks. Het is klaar nu en geen enkel filmpje uit het verleden gaat mij me beter laten voelen dat PSV het zelf helemaal verprutst heeft op cruciale momenten in de tweede seizoenshelft.
Probeer je in te leven dat PSV kampioen is en je gaat het vanzelf nog geloven ook...;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan