Ergens heb je een punt, maar voor t besef, de laatste keer dat wij wonnen in Heerenveen was Mark van Bommel nog aan t voetballen in het buitenland...
Klopt, maar tegen Emmen waren we niet blij omdat we 2-0 voorstonden. Wanneer we daar de 2-2 hadden gemaakt waren we dan ook ineens blij?
 
Het heet hier de technische staf. Wel, van Bommel hun je beter in een technische onbenullige frutcoach topic zetten. Beseft hij niet dat je Pereiro met vrije trappen hem juist nodig hebt? Nee, nu moest Angelino die nemen.
Van mij mag van Bommel opzouten, en dat hij dan gelijk Dumfries, Rosario en Hendrix meeneemt naar de stort. Die 3 halen totaal geen rendement meer. Ach, Ihattaren mag ook nog 10 minuten invallen. Waardeloos...Weekend verpest....:sick:
 
Daar waar Ten Hag tot nieuwe inzichten komt en zich ontwikkelt als coach, blijft Bommeltje steken en stagneren als coach. Wanneer je spelers geen inspiratie tonen op het veld en zo vaak achter komen en gelijk gaan spelen binnen een aantal weken, dan ben je als coach gewoon hier verantwoordelijk voor. Toen je voortvarend begon, kreeg je alle lof maar nu moet je even op de blaren gaan zitten. Als ik Koeman was, dan zou ik geen enkele PSV’er selecteren straks in maart. Vormdip of hoe je het ook noemt: Bergwijn is gewoon te wisselvallig, Dumfries net zo en bij hem vind in het nog begrijpelijk, Rosario heeft hem niet meer en Zoet is al helemaal een lachertje.
 
Het heet hier de technische staf. Wel, van Bommel hun je beter in een technische onbenullige frutcoach topic zetten. Beseft hij niet dat je Pereiro met vrije trappen hem juist nodig hebt? Nee, nu moest Angelino die nemen.
Van mij mag van Bommel opzouten, en dat hij dan gelijk Dumfries, Rosario en Hendrix meeneemt naar de stort. Die 3 halen totaal geen rendement meer. Ach, Ihattaren mag ook nog 10 minuten invallen. Waardeloos...Weekend verpest....:sick:
Nouja, ik vind Gakpo eigenlijk wel meer brengen dan Pereiro. Vond dat een terechtte wissel. Alleen Rosario en Hendrix mochten er eerder af.

Verder beetje overdreven zo uit te laten over Dumfries, Rosario en Hendrix. Hendrix zet zich altijd wedstrijd, als één van de weinige, 100 procent in. Aanvallend komt hij te kort maar hij knapt wel veel vuil werk op. Rosario is gewoon een prima talent. Wat nu minder draait. Kan gebeuren, hij is pas 21. Frenkie de Jong is voor 85 miljoen verkocht en die speelt ook welleens slechte wedstrijden.

Dumfries is na de winterstop iets minder. Maar nog steeds een speler met een enorme drive. Die zowel aanvallend als verdedigend zijn steentje probeerd bij te dragen. Haalt welleens een minder punt. Wat ook logisch is. Dit is zijn eerste seizoen bij een topploeg. Vind dat hij zich eigenlijk al vrij snel heeft aangepast. Vond bijvoorbeeld Brenet verder weg zakken wanneer die niet in vorm was.

Verder vond i vreemd dat Ihattaren 10 minuten mocht invallen. Dat Guti alweer zo ver is gedaald. Maar goed dat MvB talenten als Gakpo en Ihattaren gebruikt als het tegen zit vind ik eigenlijk wel bewonderswaardig. Een Cocu en een Advocaat hadden een Ramselaar ingebracht.

Daar waar Ten Hag tot nieuwe inzichten komt en zich ontwikkelt als coach, blijft Bommeltje steken en stagneren als coach. Wanneer je spelers geen inspiratie tonen op het veld en zo vaak achter komen en gelijk gaan spelen binnen een aantal weken, dan ben je als coach gewoon hier verantwoordelijk voor. Toen je voortvarend begon, kreeg je alle lof maar nu moet je even op de blaren gaan zitten. Als ik Koeman was, dan zou ik geen enkele PSV’er selecteren straks in maart. Vormdip of hoe je het ook noemt: Bergwijn is gewoon te wisselvallig, Dumfries net zo en bij hem vind in het nog begrijpelijk, Rosario heeft hem niet meer en Zoet is al helemaal een lachertje.
Ten Hag loopt ook al iets langer mee. Maar uhm, ik vind eerlijk gezegd Ten Hag ook vrij timide over komen en flink wat fouten maken. Ja ze winnen vandaag tegen Ado. Maar kom op, dat mocht ook wel.
 
Daar waar Ten Hag tot nieuwe inzichten komt en zich ontwikkelt als coach, blijft Bommeltje steken en stagneren als coach. Wanneer je spelers geen inspiratie tonen op het veld en zo vaak achter komen en gelijk gaan spelen binnen een aantal weken, dan ben je als coach gewoon hier verantwoordelijk voor. Toen je voortvarend begon, kreeg je alle lof maar nu moet je even op de blaren gaan zitten. Als ik Koeman was, dan zou ik geen enkele PSV’er selecteren straks in maart. Vormdip of hoe je het ook noemt: Bergwijn is gewoon te wisselvallig, Dumfries net zo en bij hem vind in het nog begrijpelijk, Rosario heeft hem niet meer en Zoet is al helemaal een lachertje.

Prima toch? Gaat ff niet goed, en dat mag je best om het bordje van Van Bommel leggen. Om nu Ten Hag als lichtend voorbeeld te noemen, vind ik lachwekkend. Die staat gewoon 2e met zijn koopploeg.
 
Verder vond i vreemd dat Ihattaren 10 minuten mocht invallen. Dat Guti alweer zo ver is gedaald.

Ik vind daar niks geks aan. Die zou helemaal omver zijn gelopen door het Feyenoord middenveld, en voortdurend balverlies hebben geleden. Gewoon een miskoop. Mist handelingssnelheid, en dat kun je niet aanleren.
 
Het heet hier de technische staf. Wel, van Bommel hun je beter in een technische onbenullige frutcoach topic zetten. Beseft hij niet dat je Pereiro met vrije trappen hem juist nodig hebt? Nee, nu moest Angelino die nemen.
Van mij mag van Bommel opzouten, en dat hij dan gelijk Dumfries, Rosario en Hendrix meeneemt naar de stort. Die 3 halen totaal geen rendement meer. Ach, Ihattaren mag ook nog 10 minuten invallen. Waardeloos...Weekend verpest....:sick:

Misschien eens een andere hobby erbij nemen. Koken, wandelen, een hond, een minnares, met vrienden een pilsje pakken, muziekinstrument spelen. Gewoon wat leuks. Krijg je prima weekenden van.
 
Ik vind daar niks geks aan. Die zou helemaal omver zijn gelopen door het Feyenoord middenveld, en voortdurend balverlies hebben geleden. Gewoon een miskoop. Mist handelingssnelheid, en dat kun je niet aanleren.
Nouja als ik hem in de eerste wedstrijden zag. Dan hij toch iets wat Hendrix en Rosario niet hebben. Wil niet zeggen dat ik het niet met je eens ben mbt miskoop maar ik zou er toch nog wel wat meer van verwachtten. Is toch uitvoerig naar de jongen gekeken. Speelde een aantal keer best aardig (was zelfs een perfect debuut).
 
Prima toch? Gaat ff niet goed, en dat mag je best om het bordje van Van Bommel leggen. Om nu Ten Hag als lichtend voorbeeld te noemen, vind ik lachwekkend. Die staat gewoon 2e met zijn koopploeg.
Kookploeg of niet. Ze maken er 10 in 2 wedstrijden. Hoe lang geleden is het al voor ons? En Ten Hag is geen lichtend voorbeeld maar hij heeft het licht gezien, dat is wat ik zeg. Lachwekkend is echter de prestaties van psv na de winterstop en niet mijn post.
 
Kookploeg of niet. Ze maken er 10 in 2 wedstrijden. Hoe lang geleden is het al voor ons? En Ten Hag is geen lichtend voorbeeld maar hij heeft het licht gezien, dat is wat ik zeg. Lachwekkend is echter de prestaties van psv na de winterstop en niet mijn post.

Doen we net of die verliesbeurt tegen Heracles 2 wedstrijden geleden niet is gespeeld.
 
Misschien eens een andere hobby erbij nemen. Koken, wandelen, een hond, een minnares, met vrienden een pilsje pakken, muziekinstrument spelen. Gewoon wat leuks. Krijg je prima weekenden van.
Haha volop ideeën thanks.
Dat van Bommel niet vroegtijdig ingrijpt, is een grote ergernis. Dat spelers verzaken is ook een brok van ergernis. In Amsterdam gaan we, vrees ik, echt niet winnen. Het ontbreekt gewoon aan karakter bij enkele spelers. Bovendien hebben we helaas een labiele coach, wiens ego ,hem en het PSV rendement, gruwelijk in de weg staat.
IPF, je hebt volkomen gelijk in dezen.
 
Prima dat je hier de relativeer man wil spelen. Ik doe daar niet aan mee als je dat niet erg vindt.
Ik weet niet. Maar als je niet alles mee neemt in je analyse dan vind ik het vrij kort door de bocht. Mag natuurlijk. Alleen dan krijg je altijd scenario's die jouw gelijk geven maar niet het bredere plaatje laten zien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Prima dat je hier de relativeer man wil spelen. Ik doe daar niet aan mee als je dat niet erg vindt.

Jouw goed recht. Ik doe er niet aan mee om iemand in maand x de hemel in te prijzen, om hem daarna af te branden. Of andersom.Daar pas ik ff voor.
 
Haha volop ideeën thanks.
Dat van Bommel niet vroegtijdig ingrijpt, is een grote ergernis. Dat spelers verzaken is ook een brok van ergernis. In Amsterdam gaan we, vrees ik, echt niet winnen. Het ontbreekt gewoon aan karakter bij enkele spelers. Bovendien hebben we helaas een coach, wiens ego ,hem en het PSV rendement, gruwelijk in de weg staat.
Grijp wel twee keer in de rust in. Wat ik best vroegtijdig vond. De tweede wissel mocht misschien vroeger en een derde was ook niet verkeerd geweest. Aan de andere kant. Raakt een speler gebleseerd heb je weer een probleem.
 
Haha volop ideeën thanks.
Dat van Bommel niet vroegtijdig ingrijpt, is een grote ergernis. Dat spelers verzaken is ook een brok van ergernis. In Amsterdam gaan we, vrees ik, echt niet winnen. Het ontbreekt gewoon aan karakter bij enkele spelers. Bovendien hebben we helaas een coach, wiens ego ,hem en het PSV rendement, gruwelijk in de weg staat.

Bommel heeft als filosofie dat hij spelers houvast wil bieden, ook in mindere tijden. We gaan zien of hij het daarmee gaat redden. De afgelopen wedstrijden was het allemaal niet zo goed, dus hij zal iets moeten gaan doen, of zijn spelers moeten de draad weer oppakken.
Dat hij vasthoudt aan zijn idee, vind ik wel goed. Iemand die wekelijks van plan verandert zie ik niet zitten.
 
Jouw goed recht. Ik doe er niet aan mee om iemand in maand x de hemel in te prijzen, om hem daarna af te branden. Of andersom.Daar pas ik ff voor.
Nee je deed zojuist ook zo flauw tegen Metaluim door zijn ergernis enigszins belachelijk te maken i.p.v. in te gaan op zijn argumenten. En je maakt nu weer een karikatuur van mijn post: wie heb ik precies opgehemeld? Niemand! Ik heb gezegd dat van Bommel als coach geen progressie maakt en dat Ten Hag het licht heeft gezien. Ik merk dat ik jouw manier van beantwoorden niet prettig vind.
 
Bommel heeft als filosofie dat hij spelers houvast wil bieden, ook in mindere tijden. We gaan zien of hij het daarmee gaat redden. De afgelopen wedstrijden was het allemaal niet zo goed, dus hij zal iets moeten gaan doen, of zijn spelers moeten de draad weer oppakken.
Dat hij vasthoudt aan zijn idee, vind ik wel goed. Iemand die wekelijks van plan verandert zie ik niet zitten.
Dan gaat ie toch lekker verder met 2 gebrekkige controleurs, die misschien 1 of 2 goede akties in de gehele wedstrijd etaleren, en voor de rest niets toevoegen aan de inmiddels spaarzame aanvallen. Een ieder, incluis ik, was enthousiast, toen van Bommel voor de groep kwam. Dat enthousiasme is inmiddels flink getemperd. Late wissels, ergernis troef. Pereiro, altijd kind van de rekening. Die vrije trap van Angelino zegt genoeg. Pereiro had daar achter die bal moeten staan. De kans op een goal was levensgroot geweest vanaf die afstand. Dan had je, weliswaar onterecht, gewonnen.
 
Nee je deed zojuist ook zo flauw tegen Metaluim door zijn ergernis enigszins belachelijk te maken i.p.v. in te gaan op zijn argumenten. En je maakt nu weer een karikatuur van mijn post: wie heb ik precies opgehemeld? Niemand! Ik heb gezegd dat van Bommel als coach geen progressie maakt en dat Ten Hag het licht heeft gezien. Ik merk dat ik jouw manier van beantwoorden niet prettig vind.

Is je goed recht. Ik vind ook niet alles prettig, dat heb je soms.
Ik zeg nergens dat je iemand ophemelt, ik zeg dat ik niet meedoe met iemand de hemel in te prijzen, om hem daarna af te branden. Da's toch ff wat anders.
Jij noemt Ten Hag als lerende coach, ik vind dat wel meevallen, eerlijk gezegd. Sorry dat ik dat zeg. Maar ik meen het wel.

Kan ook hard tegen Metalium ingaan. Misschien hem uitschelden, zoals hij met Van Bommel doet. Ik kies voor relativeren in deze, maar dat schijnt jou te triggeren. Hem wat minder, gelukkig.
 
Is je goed recht. Ik vind ook niet alles prettig, dat heb je soms.
Ik zeg nergens dat je iemand ophemelt, ik zeg dat ik niet meedoe met iemand de hemel in te prijzen, om hem daarna af te branden. Da's toch ff wat anders.
Jij noemt Ten Hag als lerende coach, ik vind dat wel meevallen, eerlijk gezegd. Sorry dat ik dat zeg. Maar ik meen het wel.

Kan ook hard tegen Metalium ingaan. Misschien hem uitschelden, zoals hij met Van Bommel doet. Ik kies voor relativeren in deze, maar dat schijnt jou te triggeren. Hem wat minder, gelukkig.
(Y)
 
Terug
Bovenaan Onderaan