Maar het grootste probleem zit hem bij onze coach: die is zo star als maar kan ! 2 weken achter elkaar komen we op 2-0 achterstand in de 1e helft en moet die achterstand gerepareerd worden in de 2e. Waarom start Mark dan weer met ongemotiveerde spelers als Lozano? Heb lef en laat hem eens een keer op de bank starten en speel direct in de basis met Gakpo. Ook Rosario en Hendrix voegen weinig toe op het middenveld: er is nauwelijks opbouw en aanvoer naar de spitsen. Waarom dan niet starten met Ihattaren ipv Rosario of Hendrix? En het is maar dat we momenteel geen betere keeper hebben, maar Zoet is na dit seizoen in mijn ogen afgeschreven als 1e keeper van PSV: direct in juni Unnerstall terughalen naar Eindhoven en wellicht ook Jurjus, die dan kan gaan strijden op de plek van 2e keeper.
Kortom, Mark heeft geen lef en heeft zeker geen plan B. We verliezen van Emmen en spelen gelijk tegen Utrecht en Heerenveen. En na de winterstop hebben we eigenlijk nog geen enkele overtuigende wedstrijd gespeeld in mijn ogen....dan ligt het toch met name aan de coach. Mark begint steeds meer te lijken op Simeone van Atletico, die meestal wint op karakter en zwoegen, maar meestal niet overtuigend wint.
Die nederlaag tegen Emmen was inderdaad de schande van de eeuw.
 
Op zich wel goed verwoord vind ik, want een gelijkspel tegen Emmen staat voor mij ook gewoon gelijk aan een nederlaag.:fever:
Ik dacht nog, zal ik hem een like geven, maar zelfs de suggestie om Jurjus terug te halen was al genoeg voor mij om daar vanaf te zien :sneaky:

Jurjus doet het toch niet verkeerd?

Checkt teletekst 819

Hoelang is de garantie geldig?? :oops::bandage:
 
Als je zo breedlachend voor de camera staat bij Fox, na een wedstrijd als Heerenveen- PSV, waar je 2 dure punten laat liggen ben je absoluut geen topcoach. Hiermee geef je een slecht signaal af aan je spelers. Zij denken dan al gauw, dat de trainer het wel zo prima vindt. Hij moet zich juist kwaad tonen, en duidelijk maken aan de media, dat dit zo echt niet kan. Nee, wat doet hij, hij geeft Lozano een publieke uitbrander. Dergelijke exotische spelers zijn daar heel gevoelig voor. Dat kan de Mexicaan wel eens mentaal gaan opbreken.
Dat Hendrix, Rosario, Zoet en Dumfries ondermaats presteren, daar zegt hij niets van. Hij begint steeds meer op Cocu te lijken, en dat is een wrange constatering.
 
Wacht maar, na komende zondag, wanneer PSV weer punten verspeelt aan Feyenoord en de hete adem echt gevoeld en geroken wordt in de nek en neusgaten van Mark, dan zal hij zijn jongens direct na de wedstrijd en voor het achtergebleven publiek in het Philips-stadion een heuse straftraining geven, zodat ze door schade en schande nu eens wijs en wakker geschud worden. Anders leren ze het nooit...!!!
 
Wacht maar, na komende zondag, wanneer PSV weer punten verspeelt aan Feyenoord en de hete adem echt gevoeld en geroken wordt in de nek en neusgaten van Mark, dan zal hij zijn jongens direct na de wedstrijd en voor het achtergebleven publiek in het Philips-stadion een heuse straftraining geven, zodat ze door schade en schande nu eens wijs en wakker geschud worden. Anders leren ze het nooit...!!!

Mijn conclusie na het Heerenveen debacle is inmiddels: "het maakt niet uit wat je met die pipo's doet, ze leren het toch gewoon nooit af, dat slap beginnen." Misschien is MvB ook tot die conclusie gekomen en laat ie het daarom maar z'n beloop gaan...
 
Mijn conclusie na het Heerenveen debacle is inmiddels: "het maakt niet uit wat je met die pipo's doet, ze leren het toch gewoon nooit af, dat slap beginnen." Misschien is MvB ook tot die conclusie gekomen en laat ie het daarom maar z'n beloop gaan...

Indd, ik heb lang op Mark gezeken - en doe het nog steeds wel - maar begin ondertussen ook wel te twijfelen aan bepaalde spelers. Of ze niet teveel met andere zaken bezig zijn en het verzadigde gevoel naar boven komt drijven.
 
Als je zo breedlachend voor de camera staat bij Fox, na een wedstrijd als Heerenveen- PSV, waar je 2 dure punten laat liggen ben je absoluut geen topcoach. Hiermee geef je een slecht signaal af aan je spelers. Zij denken dan al gauw, dat de trainer het wel zo prima vindt. Hij moet zich juist kwaad tonen, en duidelijk maken aan de media, dat dit zo echt niet kan. Nee, wat doet hij, hij geeft Lozano een publieke uitbrander. Dergelijke exotische spelers zijn daar heel gevoelig voor. Dat kan de Mexicaan wel eens mentaal gaan opbreken.
Dat Hendrix, Rosario, Zoet en Dumfries ondermaats presteren, daar zegt hij niets van. Hij begint steeds meer op Cocu te lijken, en dat is een wrange constatering.


Als je in de laatste minuut een punt redt mag je breedlachend voor de camera staat bij Fox.
 
Als je in de laatste minuut een punt redt mag je breedlachend voor de camera staat bij Fox.
Dat hij net als wij opgelucht was, met uitendelijk het gelijkspel, is te begrijpen, maar dat doe je niet breedlachend. Hij had moeten zeggen dat hij een grove fout had gemaakt, door Pereiro eraf te halen. De schwung was eruit na die wissel. Met hem was de kans erg groot, dat PSV alsnog 3 punten ging halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan