'Het is beter dat PSV geen kampioen wordt'

link

Gertjan Verbeek stelt zich openlijk de vraag of het wel zo'n goede zaak zou zijn dat PSV straks kampioen wordt. Hij heeft het dan vooral over de carrière van trainer Mark van Bommel.
"Iedereen vond Ajax de gedoodverfde titelkandidaat, maar inmiddels staat PSV er in mijn ogen het beste voor", vertelt Verbeek aan Panorama. "Ik weet alleen niet of Van Bommel blij moet zijn met die titel. Want als je eenmaal kroonprins bent, raakt je carrière vaak in het slop."

o.O

Wie trekt Gertjan Verbeek uit de blubber waarin hij gezonken is. :maniac::lmao:
Als je in het 1e jaar kampioen wordt ben je geen kroonprins meer maar n koning.
 
Ach, zo gekke gedachte is het toch niet. De verwachting blijven dan erg hoog. Een zekere opbouw zou beter zijn. Maar goed, nu hij er is, kan hij maar beter kampioen worden.
 
'Het is beter dat PSV geen kampioen wordt'

link

Gertjan Verbeek stelt zich openlijk de vraag of het wel zo'n goede zaak zou zijn dat PSV straks kampioen wordt. Hij heeft het dan vooral over de carrière van trainer Mark van Bommel.
"Iedereen vond Ajax de gedoodverfde titelkandidaat, maar inmiddels staat PSV er in mijn ogen het beste voor", vertelt Verbeek aan Panorama. "Ik weet alleen niet of Van Bommel blij moet zijn met die titel. Want als je eenmaal kroonprins bent, raakt je carrière vaak in het slop."


Ja zie Guardiola. Die werd in z'n eerste seizoen kampioen en daarna..eh...eh..
 
'Het is beter dat PSV geen kampioen wordt'

link

Gertjan Verbeek stelt zich openlijk de vraag of het wel zo'n goede zaak zou zijn dat PSV straks kampioen wordt. Hij heeft het dan vooral over de carrière van trainer Mark van Bommel.
"Iedereen vond Ajax de gedoodverfde titelkandidaat, maar inmiddels staat PSV er in mijn ogen het beste voor", vertelt Verbeek aan Panorama. "Ik weet alleen niet of Van Bommel blij moet zijn met die titel. Want als je eenmaal kroonprins bent, raakt je carrière vaak in het slop."

o.O

Wie trekt Gertjan Verbeek uit de blubber waarin hij gezonken is. :maniac: :lmao:

Hij haalt ook nog Feyenoord aan. Dat Gio moet roeien met de riemen die hij heeft, omdat er nu een compleet nieuwe selectie staat in vergelijking met het kampioensjaar.

Ik heb het even nagekeken: 7 dezelfde basisspelers. Tsja.
 
Hij haalt ook nog Feyenoord aan. Dat Gio moet roeien met de riemen die hij heeft, omdat er nu een compleet nieuwe selectie staat in vergelijking met het kampioensjaar.

Ik heb het even nagekeken: 7 dezelfde basisspelers. Tsja.
Poe, een leegloop.....
 
Elia en die keeper.
Kortom, 2 vertrokken vorig seizoen al, en dit seizoen gingen Jones en El Ahmadi weg. Tja, dit neigt naar orale diarree van Verbeek.
Daarbij, Jones was afgelopen seizoen al een schim t.o.v. het jaar daarvoor.

On-topic. a.s zaterdag een grote test voor Mark en het team.
 
Kortom, 2 vertrokken vorig seizoen al, en dit seizoen gingen Jones en El Ahmadi weg. Tja, dit neigt naar orale diarree van Verbeek.
Daarbij, Jones was afgelopen seizoen al een schim t.o.v. het jaar daarvoor.

On-topic. a.s zaterdag een grote test voor Mark en het team.
Wéér een test. Geeft niet, er zijn er 34.
We spelen thuis, dus hopelijk gaat Heerenveen niet 90 minuten voor de goal liggen, want daar voetballen we vrij lastig doorheen op het moment.
 
Wéér een test. Geeft niet, er zijn er 34.
We spelen thuis, dus hopelijk gaat Heerenveen niet 90 minuten voor de goal liggen, want daar voetballen we vrij lastig doorheen op het moment.
Als Mark voor de eerste 32 slaagt is hij wat mij betreft over naar het volgende seizoen.
 
Wéér een test. Geeft niet, er zijn er 34.
We spelen thuis, dus hopelijk gaat Heerenveen niet 90 minuten voor de goal liggen, want daar voetballen we vrij lastig doorheen op het moment.

Over het algemeen gaat Heerenveen niet erg verdedigend een wedstrijd in.
Gewoon in de eerste minuten vol op de aanval spelen en na 10 minuten met 2-0 voor staan.
 
En dan wel doorgaan!

Uiteraard. Heerenveen heeft dan wel veel tegengoals, maar heeft zelf ook vaak gescoord. Oppassen voor Vlap en Lammers.
Overigens speelt centrale verdediger en aanvoerder Daniel Höegh niet mee bij Heerenveen. Sinds hij niet meespeelt speelde Heerenveen 1-1 tegen Emmen en verloor met 2-0 van Groningen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan