En vervolgens via de lat en het achterhoofd van Onana vliegt de bal tegen de touwen. :BALL::maniac:
Hoop voodoo-poppetjes nodig voor dat scenario ;)

Maar on-topic
Drq7apTWsAAlNSh.jpg


Mark heeft dus ooit bij leraar Henk in de klas gezeten. De student is de leraar geworden.
 
PSV moet gewoon doorselecteren. Ramselaar, Mauro en ook Rigo maken PSV 1 niet sterker. Sadilek is nog een twijfelgeval. Lundquist heeft wel talent. Malen zit dicht tegen de basis aan. Gakpo komt eraan, mits hij kansen gaat krijgen. Dat geldt ook voor Obispo. Piroe is ook een groot talent.
Malen,Guti en ook Romero moeten voorrang krijgen bij een wissel. Malen wordt gelukkig nu meer en meer gebruikt door de coach.
Edit: Ik zou Ihattaren nu al bij Jong PSV of zelfs PSV 1 betrekken.
 
PSV moet gewoon doorselecteren. Ramselaar, Mauro en ook Rigo maken PSV 1 niet sterker. Sadilek is een twijfelgeval. Malen zit dicht tegen de basis aan. Gakpo komt eraan, mits hij kansen gaat krijgen. Piroe is ook een groot talent.
Malen,Guti en ook Romero moeten voorrang krijgen bij een wissel. Malen wordt gelukkig nu meer en meer gebruikt door de coach.
Mauro is 19. Geef die jongen nog een kans.

Verder door selecteren gebeurd helaas automatisch wel. Gezien de hevige transfermarkten.
 
PSV moet gewoon doorselecteren. Ramselaar, Mauro en ook Rigo maken PSV 1 niet sterker. Sadilek is nog een twijfelgeval. Lundquist heeft wel talent. Malen zit dicht tegen de basis aan. Gakpo komt eraan, mits hij kansen gaat krijgen. Dat geldt ook voor Obispo. Piroe is ook een groot talent.
Malen,Guti en ook Romero moeten voorrang krijgen bij een wissel. Malen wordt gelukkig nu meer en meer gebruikt door de coach.
Edit: Ik zou Ihattaren nu al bij Jong PSV of zelfs PSV 1 betrekken.
 
Mauro en Rigo lijken mij nog niet afgeschreven, prima talenten in mijn optiek. Lijkt mij het handigst dat zij juist vlieguren maken in de eredivisie. Zou hun de tweede seizoenshelft verhuren aan een laagvlieger in de Eredivisie.
 
Mauro en Rigo lijken mij nog niet afgeschreven, prima talenten in mijn optiek. Lijkt mij het handigst dat zij juist vlieguren maken in de eredivisie. Zou hun de tweede seizoenshelft verhuren aan een laagvlieger in de Eredivisie.
Ik vrees dat we Mauro nog wel nodig hebben met blessures. Rigo zou misschien wel kunnen. Ligt eraan of Ramselaar blijft lijkt mij.
 
MvB zou eens moeten nadenken over de periodes waarin hij de reservespelers nodig gaat hebben. Van alle bankzitters moet je een stuk of 3-4 hebben die indien nodig voor jou door het vuur gaan. Dat laatste kan alleen als je een peoplemanager bent met goede skills en/of je hen zo vaak bij het spel en elftal betrekt dat zij zich daar een onderdeel van voelen. Ik vrees dat dat niet het geval is bij deze selectie.... Ze krijgen amper de tijd.
 
MvB zou eens moeten nadenken over de periodes waarin hij de reservespelers nodig gaat hebben. Van alle bankzitters moet je een stuk of 3-4 hebben die indien nodig voor jou door het vuur gaan. Dat laatste kan alleen als je een peoplemanager bent met goede skills en/of je hen zo vaak bij het spel en elftal betrekt dat zij zich daar een onderdeel van voelen. Ik vrees dat dat niet het geval is bij deze selectie.... Ze krijgen amper de tijd.

Dat zij niet voor hem door het vuur gaan kon niet duidelijker worden aangetoond dan de bekerwedstrijd PSV - RKC.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
MvB zou eens moeten nadenken over de periodes waarin hij de reservespelers nodig gaat hebben. Van alle bankzitters moet je een stuk of 3-4 hebben die indien nodig voor jou door het vuur gaan. Dat laatste kan alleen als je een peoplemanager bent met goede skills en/of je hen zo vaak bij het spel en elftal betrekt dat zij zich daar een onderdeel van voelen. Ik vrees dat dat niet het geval is bij deze selectie.... Ze krijgen amper de tijd.
Dat vind ik inderdaad ook een zorgenpuntje. Vastigheid is goed, maar hij overdrijft nu behoorlijk.
Dat zij niet voor hem door het vuur gaan kon niet duidelijker worden aangetoond dan de bekerwedstrijd PSV - RKC.
Nou inderdaad.
 
Dat zij niet voor hem door het vuur gaan kon niet duidelijker worden aangetoond dan de bekerwedstrijd PSV - RKC.
En bewijzen ze stuk voor stuk nietsnutten te zijn die het verdienen zich iedere morgen, 5 dagen per week, om 6 uur in de ochtend te melden op de bouwplaats.
 
MvB zou eens moeten nadenken over de periodes waarin hij de reservespelers nodig gaat hebben. Van alle bankzitters moet je een stuk of 3-4 hebben die indien nodig voor jou door het vuur gaan. Dat laatste kan alleen als je een peoplemanager bent met goede skills en/of je hen zo vaak bij het spel en elftal betrekt dat zij zich daar een onderdeel van voelen. Ik vrees dat dat niet het geval is bij deze selectie.... Ze krijgen amper de tijd.

Hoe het groepsproces breder dan dit gaat kunnen we natuurlijk niet beoordelen, maar ik ben het met je eens dat dit geen positief signaal is. Wellicht kan Van Bommel zich ook iets minder inleven in zo'n spelers. Ik bedoel, wanneer heeft hijzelf ooit een periode op de bank gezeten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan