Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Waarom Luuk er af moest voor die Sainsbury, kan iemand mij dat uitleggen? Ik kon sowieso niet begrijpen dat je niet Guti voor Pereiro in brengt en niet Malen voor Pereiro? Die Australische aankopen van hem mogen wat mij betreft terug naar dat ballingen-land. Doe graag mee met de collecte voor hun tickets.
Voor de rest is het MvB te prijzen dat hij jongens als Rosario en Bergwijn ondanks het dipje wat zij hadden/hebben blijft opstellen. Dat noem ik een eerlijke kans geven aan de jeugd. Daarin is Mark veel verder dan Cocu. Je ziet aan hem dat hij een opbouw trainer is en daar houd ik persoonlijk wel van. Ik vind dat hij zijn team goed had geprepareerd voor deze wedstrijd. Tottenham had veel balbezit en had uiteraard wel kansen gezien hun spelers, maar op de tribune zag ik geen onmachtig PSV. De jongens stonden als een blok en hielpen elkaar echt, zelfs Pereiro. Alleen was hij onthutsend zwak aan de bal en te nonchalant met bijv de vrije trappen. Zeer terecht dat hij gewisseld werd al had ik graag een andere wissel gezien.
Volgens mij zat Luuk er helemaal doorheen. Ik ben het wel met je eens dat Pereiro en Bergwijn al eerder rijp waren voor een wissel. Ik denk dat MVB toch bleef hopen op een geniaal momentje van een van hen.

Wat een armoede, die Australiërs, eigenlijk precies zoals iedereen al verwachtte. Natuurlijk kon Sainsbury er ook niks aan doen dat die bal uiteindelijk via zijn voet het doel in hobbelt, maar dat niveau spelers is gewoon niet waar PSV voor moet gaan. Hopelijk realiseert MvB zich dat ook, en blijft hij daarin niet stug volhouden dat het goede transfers waren. Die Behich moet je sowieso nooit meer opstellen, gewoon Obispo linskback indien nodig. Daar zit tenminste nog rek in.
Dan Viergever maar linksback en Obispo centraal.

Kronos

Assistent Bondscoach
Ik hoop toch echt dat onze staf wat meer gaat rouleren tijdens de competitie. Komend weekend is daar na de zware Europese uitwedstrijd op een rampzalig veld een eerste goede mogelijkheid toe. Zonder beker en CL blijft zo meteen alleen de wekelijkse competitiewedstrijden over. Wil je de reserves scherp en op niveau houden zullen die hier en daar ook eens moeten spelen. Bij de echte topwedstrijden kan ik begrijpen dat je altijd probeert om je sterkste 11 op te stellen, maar bij lichte pijntjes zou ik tegen de clubs buiten de top-6 echt de reserves hun kans geven.

Als Mark komend weekend echter weer dezelfde 11 opstelt heb ik hier weinig hoop op.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
Ik hoop toch echt dat onze staf wat meer gaat rouleren tijdens de competitie. Komend weekend is daar na de zware Europese uitwedstrijd op een rampzalig veld een eerste goede mogelijkheid toe. Zonder beker en CL blijft zo meteen alleen de wekelijkse competitiewedstrijden over. Wil je de reserves scherp en op niveau houden zullen die hier en daar ook eens moeten spelen. Bij de echte topwedstrijden kan ik begrijpen dat je altijd probeert om je sterkste 11 op te stellen, maar bij lichte pijntjes zou ik tegen de clubs buiten de top-6 echt de reserves hun kans geven.

Als Mark komend weekend echter weer dezelfde 11 opstelt heb ik hier weinig hoop op.
Rouleert Mark een keer tegen RKC, is het weer niet goed :p

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Met de bal aan de voet wel, niet met koppen. Een corner komt zelden voor de voeten van een speler. Daarnaast blijft mijn punt staan. Door de dreiging van een korte corner trek je twee verdedigers weg uit de 16.
De succesvolle korte corner is de Romero onder de corners. Er wordt over gepraat, maar je moet in de archieven duiken om 'm te zien.