Zal vast wel al ergens gepost zijn, maar ik zag hem nog niet:

Van Bommel wil kunstgras weghebben.

Wederom wijze woorden van Van Bommel; Jong PSV moet ook gewoon op echt gras voetballen. Het is zoals hij zegt, je krijgt gewoon een heel ander soort voetbal met kunstgras. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat kunstgras een grote rol speelt in de achteruitgang van het Nederlands voetbal.
Heb m eerder voorbij zien komen, in het 'stadion' topic. Groot gelijk die v Bommel.
 
Ik ben blij dat MvB zijn spelers de opdracht geeft om door te blijven gaan, ook na de 2-0 en 3-0. Tegen een betere tegenstander kan dat niet maar de afgelopen jaren was het standaard zo dat het elftal of bij 0-0 al niets deed of na de 1-0 al klaar was met aanvallen, ongeacht de tegenstander. En dat laatste was steeds mijn probleem met Cocu.
 
Ik ben blij dat MvB zijn spelers de opdracht geeft om door te blijven gaan, ook na de 2-0 en 3-0. Tegen een betere tegenstander kan dat niet maar de afgelopen jaren was het standaard zo dat het elftal of bij 0-0 al niets deed of na de 1-0 al klaar was met aanvallen, ongeacht de tegenstander. En dat laatste was steeds mijn probleem met Cocu.
Precies. Vooralsnog presenteert hij zichzelf uitstekend. Ik blijf fan van Van Bommel. Advocaat zag in hem ook een grote trainer. Hopelijk komt ook dat uit.
 
Wat een verademing is Van Bommel. PSV speelt fris en herkenbaar. Ik begrijp wat de ploeg doet, of Mark beoogt. En ook interviews zijn heerlijk:
"Is Ajax een voorbeeld voor jullie" - "Nee hoor, we kijken naar onszelf"
"Je zult wel opgelucht zijn" - "Nee hoor, gewoon blij"

Fijn dat hij niet meedoet in het rituele dansje van de pers waarin de standaard vragen beantwoord worden met standaard antwoorden. Moet de pers ook zowaar nog eens aan het werk.

Één zwaluw maakt nog geen zomer, maar we hebben er nu 6 zwaluwen gezien, het is toch best redelijk aan te nemen dat er mooi weer aanstaande is?
 
Het doel van de pers is Mark uit de tent lokken, mislukt aardig. Komt ook geen filosofische kwats over processen en weet ik veel wat uit, maar gewoon nuchtere en eerlijke antwoorden. Kijk er veel liever naar dan de interviews van Cocu. Lekker jezelf blijven, dan komt het helemaal goed.
 
Een hele dikke pluim voor John de Jong, Toon Gerbrands, Frank Arnesen en onze huidige Technische Staf. John de Jong profileert zich vooralsnog erg goed als technisch directeur. En natuurlijk dank aan de RVC voor hun instemmingen wat de financiën betreft.
 
Wat een verademing is Van Bommel. PSV speelt fris en herkenbaar. Ik begrijp wat de ploeg doet, of Mark beoogt. En ook interviews zijn heerlijk:
"Is Ajax een voorbeeld voor jullie" - "Nee hoor, we kijken naar onszelf"
"Je zult wel opgelucht zijn" - "Nee hoor, gewoon blij"

Fijn dat hij niet meedoet in het rituele dansje van de pers waarin de standaard vragen beantwoord worden met standaard antwoorden. Moet de pers ook zowaar nog eens aan het werk.

Één zwaluw maakt nog geen zomer, maar we hebben er nu 6 zwaluwen gezien, het is toch best redelijk aan te nemen dat er mooi weer aanstaande is?
Zwaluwen PEC en Fortuna vergeten, dat waren eerder zwarte zwanen. We zullen zien wat ze dit weekend weer op de mat leggen.
 
Zwaluwen PEC en Fortuna vergeten, dat waren eerder zwarte zwanen. We zullen zien wat ze dit weekend weer op de mat leggen.

Yep. Het gaat momenteel goed, maar sommigen zien alles wel erg door een roze bril.
 
Het doel van de pers is Mark uit de tent lokken, mislukt aardig. Komt ook geen filosofische kwats over processen en weet ik veel wat uit, maar gewoon nuchtere en eerlijke antwoorden. Kijk er veel liever naar dan de interviews van Cocu. Lekker jezelf blijven, dan komt het helemaal goed.

Precies dit. Het ligt er zo dik bovenop, zo voortdurend Ajax overal bij betrekken zodat ze weer clickbait titels kunnen maken over v.Bommel en hem kunnen afschilderen alsof hij continu met Ajax bezig zou zijn. Maar helaas voor ze, Mark doet er niet aan mee. Hoeveel vragen stelt diezelfde pers Ten Hag over PSV? Lees daar nooit iets over in de media namelijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Precies dit. Het ligt er zo dik bovenop, zo voortdurend Ajax overal bij betrekken zodat ze weer clickbait titels kunnen maken over v.Bommel en hem kunnen afschilderen alsof hij continu met Ajax bezig zou zijn. Maar helaas voor ze, Mark doet er niet aan mee. Hoeveel vragen stelt diezelfde pers Ten Hag over PSV? Lees daar nooit iets over in de media namelijk.

Mogen ze niet, dan krijgt die man een trauma. Die wordt nog steeds wakker met de woorden "It ain't over till it's over"
 
Zwaluwen PEC en Fortuna vergeten, dat waren eerder zwarte zwanen. We zullen zien wat ze dit weekend weer op de mat leggen.

Volgens mij was het in de periode dat we de CL-poulefase overleefden ook in de competitie vervolgens niet best. Maar ik laat me graag verrassen.
 
Van Bommel schrikt niet van loting PSV.NL

“Camp Nou, San Siro en Wembley. Als je daar hebt gespeeld, weet je dat je op hoog niveau gevoetbald hebt.” Met dat korte statement, gevolgd door een lach vatte Mark van Bommel vrijdagmiddag zijn gevoel over de Champions League-loting van PSV samen. Het wordt zwaar, maar de hoofdcoach van PSV kijkt uit naar zes wedstrijden op topniveau.
Stoel
“Nee, ik viel niet van m’n stoel toen ik zag tegen wie we moeten. Het is een flinke loting. Een hele mooie, een hele zware en een hele goede.” Met name voor de ontwikkeling van zijn speler is die goed, vindt Van Bommel. “We hebben de jongste selectie van alle deelnemers, voor de ervaring van de jongens is dit fantastisch. Als je in die stadions tegen die clubs speelt weet je in ieder geval dat het loodzwaar wordt en dat je onder druk zal staan."
"Je kunt er zoveel over zeggen", vervolgde de hoofdcoach. "Je kunt zoveel dingen gaan beschrijven, je kunt kijken naar het team en naar individuele kwaliteiten, maar wat vast staat is dat als we doorkomen we het fantastisch hebben gedaan. Dat het moeilijk wordt, is een understatement.”

Wijze woorden van onze coach. Wat een verschil met Cocu die vaak de tegenstander ophemelde en niet bij je overkwam dat PSV juist uit moet gaan van eigen kracht en kwaliteit. Met andere woorden Cocu dekte zich op voorhand al in. VB is de revelatie van PSV !
 
Zo is het maar net

Wordt je 3e - krijg je alle complimenten
Wordt je 2e - heb je een prestatie van jewelste geleverd
Wordt je 1e - wereldprestatie die zoveel good will en lof oplevert dat alle spelers 50 miljoen (5 miljoen in PSV taal) meer waard zijn
Wordt je 4e - geen schande

Helemaal niets te verliezen om het maar positief in te zien.
 
Volgens mij hebben ze bewust zo'n 24u gewacht met een reactie vanuit PSV. Zodat ze allemaal van de schrik bekomen zijn.

Nee joh, PSV focussed enkel op zichzelf en had gewoon even de tijd nodig om de tegenstanders te google-en..
 
Van Bommel heeft zijn trekken, maar over voetbal spreekt hij klare taal

link

Over voetbal spreekt Van Bommel klare taal, zoals je oud-topspelers er nooit moeilijk over hoort praten. Niets van een onwrikbare visie. Hij wil aanvallend(er) spelen - wie niet? Maar dat zal niet altijd kunnen, en dan nog moet je winnen, momenten herkennen die je van pas kunnen komen.

Inderdaad klare taal. Niet erom heen draaien maar zeggen waar het op staat. :)
 
Toch heerlijk dat Mark na de 6-1 niet tevreden was. En mooi dat er rond minuut '85 nog eens 5 PSV-ers aanvielen om die 7e goal te scoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan