Voorlopig is hij als trainer heel veel rustiger dan als speler. Overigens bespeelde Van Bommel als speler ook altijd al de scheidsrechter, dus ik denk dat het wel mee gaat vallen. Hij had gewoon een wat felle speelstijl. Misschien wordt hij zelfs wel de meest sportieve trainer :)
 
Aan je uitstraling kun je weinig doen. Mark heeft itt bijv Cocu, geen rustige bescheiden uitstraling. Hij is ook vrij communicatief wat een voordeel is maar kan tegelijk in de domme voetbalwereld een nadeel zijn. Ook is hij erg bijdehand en direct als hij interviews geeft wat de journalisten niet zo leuk vinden. Ik begrijp ook heel goed waarom hij en van Gaal niet door een deur konden vroeger: eigenlijk dezelfde karakters en dat wil wel eens botsen met elkaar. Ik denk dus dat hij met een soort achterstand begint aan zijn nieuwe baan, gezien zijn imago. Wanneer je de monden snoert door resultaten te halen, zijn die aso-honden stil maar zo niet dan lusten ze je rauw. Afwachten dus.
 
"Sterk gefloten meneer van Boekel, en wat houdt je die gele kaart statig de lucht in terwijl je Hiving Lozano strak aankijkt!"..

En dan heb je er zelf ook een..
 
Bommel is vrij rustig op de bank, van wat ik gezien heb. Ik maak me niet zo druk om kaarten voor hem.
 
Eerste foutje De Jong aanvoerder maken? De vorige keer dat De Jong aanvoerder was stopte hij gelijk met doelpunten maken toch? Ik zou zeggen, Zoet of Hendrix aanvoerder, en laat De Jong zich maar bekommeren om doelpunten maken, maar we zullen zien of het dit keer wel goed gaat aflopen?
 
Eerste foutje De Jong aanvoerder maken? De vorige keer dat De Jong aanvoerder was stopte hij gelijk met doelpunten maken toch? Ik zou zeggen, Zoet of Hendrix aanvoerder, en laat De Jong zich maar bekommeren om doelpunten maken, maar we zullen zien of het dit keer wel goed gaat aflopen?

Oh... dat kwam omdat hij aanvoerder werd.. pff..
 
Nee.. en dat is natuurlijk ook onzin.

Onzin voor jou misschien, maar niet voor kenners om hem heen die zich daar al over uitgesproken hebben, en hijzelf heeft notabene de aanvoerdersband al eens afgestaan aan v.Ginkel om zich volledig op het scoren van doelpunten te kunnen richten. Dus onzin, nee, niet bepaald.
 
Op het moment dat dat gebeurde was Luuk geen vaste basiswaarde dat was dan ook de reden dat het onhandig was om hem aanvoerder te houden. Op de momenten dat hij wel startte werd hij regelmatig gewisseld.

Je zou kunnen bedenken dat je druk weg neemt door de aanvoerdersband weg te nemen maar dit heeft hier helemaal geen rol bij gespeeld. Ook nam dat zijn leidende rol in het team niet weg dus ik denk ook dat je dat effect daar mee niet eens zou hebben kunnen bereiken. Hoe dan ook is het ook gewoon niet waar.

Ik heb ook nog nooit iemand dit horen zeggen. Zelfs geen "kenners" om het team heen.
Hij verbleef in die periode ook een tijdje in een hotel en dat had er wel mee te maken.
 
Eerste foutje De Jong aanvoerder maken? De vorige keer dat De Jong aanvoerder was stopte hij gelijk met doelpunten maken toch? Ik zou zeggen, Zoet of Hendrix aanvoerder, en laat De Jong zich maar bekommeren om doelpunten maken, maar we zullen zien of het dit keer wel goed gaat aflopen?
We moeten nou niet doen alsof die aanvoerdersband zo'n zware belasting meebrengt. Het moet voor de Jong juist extra motivatie geven om te presteren. Wat boeit mij nou wie die band krijgt. Zelf zou ik weliswaar Hendrix gekozen hebben omdat hij voor en achter hem een goed overzicht heeft.
 
We moeten nou niet doen alsof die aanvoerdersband zo'n zware belasting meebrengt. Het moet voor de Jong juist extra motivatie geven om te presteren. Wat boeit mij nou wie die band krijgt. Zelf zou ik weliswaar Hendrix gekozen hebben omdat hij voor en achter hem een goed overzicht heeft.
Ik zou hebben gekozen voor Zoet en dan Hendrikx als reserve-aanvoerder.
 
Als Luuk aanvoerder is: Betekend dit dat Romero het moet gaan doen met invalbeurten? Want de aanvoerder op de bank is ongebruikelijk.
 
Eerste foutje De Jong aanvoerder maken? De vorige keer dat De Jong aanvoerder was stopte hij gelijk met doelpunten maken toch? Ik zou zeggen, Zoet of Hendrix aanvoerder, en laat De Jong zich maar bekommeren om doelpunten maken, maar we zullen zien of het dit keer wel goed gaat aflopen?


Zo is dat. Een spits maak je geen aanvoerder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan