Mario Götze (M)

Een van de betere voetballers die het shirt van PSV hebben gedragen in zeg eens 10 jaar. Niet de grote leider, wel een enorm goede voetballer die qua speintelligentie boven iedereen uit stak. Heel, heel jammer dat hij gaat want die positie is niet snel vervuld, kwalitatief gezien.
 
Gewoon doodzonde dat hij weg is genoten van hem afgelopen twee jaar. Kijk dat filmpje net en kan me niet een andere speer herinneren van PSV zulke passjes gaf afgelopen seizoenen. Heerlijke speler, misschien iets minder goed dan we hadden gehooptaar veruit de beste voetballer die we hadden afgelopen twee jaar.
Tijd voor Veerman om de stap naar dragende speler te zetten.
 
Dat laatste ben ik met je eens (over die bak geld), maar dat je hem op hetzelfde niveau plaatst als Zahavi vind ik een grove belediging. Vanaf het eerste moment zag je de pure klasse in al zijn acties. Ik durf te wedden dat hij bij Frankfurt een succes gaat worden.
zet niet teveel geld op de weddenschap.
 
Gewoon doodzonde dat hij weg is genoten van hem afgelopen twee jaar. Kijk dat filmpje net en kan me niet een andere speer herinneren van PSV zulke passjes gaf afgelopen seizoenen. Heerlijke speler, misschien iets minder goed dan we hadden gehooptaar veruit de beste voetballer die we hadden afgelopen twee jaar.
Kinderhand is snel gevuld. Gakpo dus een mindere speler volgens jou.
 
RVN wilde hem koste wat het kost behouden en heeft er alles aan gedaan om deze topper te behouden. Ik heb het niet gelezen of gehoord. In tegenstelling tot Sangare en Gakpo.
Tja…als jij niet kunt zijn wat een geweldige speler dit is….man Mario had de beste techniek in de hele eredivisie. Strooide met kansen voor medespelers en had steevast de meeste km’s gelopen per wedstrijd. Ik ben bang dat de sneeuwvlokken je ogen hebben verblind
 
Tja…als jij niet kunt zijn wat een geweldige speler dit is….man Mario had de beste techniek in de hele eredivisie. Strooide met kansen voor medespelers en had steevast de meeste km’s gelopen per wedstrijd. Ik ben bang dat de sneeuwvlokken je ogen hebben verblind
de wedstrijden waar het om ging heb ik het niet gemerkt of mis ik wat resultaten?. Komen er niet uit denk ik zomaar. Ik vond en vind het een overgewaardeerde speler die teveel krediet had bij RS. Lees de wedstrijd topics er maar op na dat velen hem wat graag hadden gewisseld deze topper. Nu hij weg gaat gaan ze krokodillen tranen huilen.
 
FVyDcvXWYAIzR6T
 
Voor mij voelt het toch een beetje als een eer dat hij bij onze club heeft gespeeld. Ik heb van hem genoten, van zijn arbeidsethos en zijn pure voetbal talent. Ik hoop dat hij deze stijgende lijn in Duitsland doorzet.
Dit dus. Ik ben fan geworden, juist ook omdat hij tegen de verwachtingen van critici en cynische mensen in de club juist WEL serieus na. Hij maakte veel kilometers, sprak op zijn socials (met veel volgers) veel en positief over PSV. Dat hij na 2 jaar weg zou gaan was geen verrassing, maar ook daar dacht hij met de club mee door te verlengen. Zijn tweede jaar heb je dus praktisch gratis gekregen, omdat hij anders transfervrij weg zou gaan.

Mooie speler die zich echt niet groter heeft gevoeld als de club. Ik ga hem missen. Prachtig om hem in ons shirt te hebben gezien en ik ga die knotsgekke deadline day niet snel vergeten.

En dit is alleen maar goed voor PSV geweest. Dat een relatieve topspeler als Götze bij PSV heeft gespeeld en zo lovend over de club is geweest kan er ook voor zorgen dat meer spelers van relatief grote statuur hier wel willen spelen.
 
RVN wilde hem koste wat het kost behouden en heeft er alles aan gedaan om deze topper te behouden. Ik heb het niet gelezen of gehoord. In tegenstelling tot Sangare en Gakpo.

Gezien hoe de boel qua contract en voorwaarden in elkaar stak, had RvN daar vermoedelijk weinig van te vinden. Maar als jij wil denken dat RvN maar wat graag van Götze af wilde, be my guest. De statistieken laten zien dat Götze heel waardevol is geweest en op en top professional qua inzet en gedrag. En zo iemand zou RvN niet willen? Ik heb het idee dat sommigen boos zijn dat Götze niet met 30 doelpunten topscorer is geworden, alsof dat überhaupt z'n werk was.
 
de wedstrijden waar het om ging heb ik het niet gemerkt of mis ik wat resultaten?. Komen er niet uit denk ik zomaar. Ik vond en vind het een overgewaardeerde speler die teveel krediet had bij RS. Lees de wedstrijd topics er maar op na dat velen hem wat graag hadden gewisseld deze topper. Nu hij weg gaat gaan ze krokodillen tranen huilen.
Volgens mij heeft hij een paar keer gescoord tegen Ajax, en is hij de meest rendabele speler van ons in Europa geweest… en dan heb ik het nog niet over zijn voor assist’s.
 

Leuk stukje maar ik mis bijvoorbeeld: Ronaldo, Romario, Alex, Park, Luque, Gabri enz

Onze Gotz staat er wel tussen
Dat zijn grote namen geworden na de ED
 
Terug
Bovenaan Onderaan