Mario Götze (M)

Die gast heette Andy, en er was een pratende krokodil bij, dat weet ik nog wel
Waar slaat dat op. Een krokodil kan helemaal niet praten. Geen wonder dat de jongere generaties dom zijn!
 
On topic: ik hoop en verwacht dat de interlandpauze Mario goed uitkomt. Ik vond hem de laatste twee wedstrijden wat vermoeid en minder scherp ogen.
Niet vreemd na een periode zonder veel wedstrijden, gevolgd door een bliksemstart. Even rust lijkt me daarom lekker voor hem (en dus voor ons).

Weet iemand of hij is verhuisd naar de regio Eindhoven? Als dat zo zou zijn lijkt me de kans wat groter dat we ook volgend jaar van hem kunnen genieren in het PSV-shirt.
 
Die waren ook leuk! Leuker dan Loekie!

Maar, ons eigen MainzelMario is wel het onderwerp, toch nog steeds.:grin:
Ik hoop dat hij één jaar bijtekent maar wel over twee jaar vertrekt...Voor heul veul geld.
Volgens mij mis ik een stukje Duitse culturele opvoeding, ik heb moeten Googlen en kunnen vinden dat het een soort geest poppetjes zijn die een frygische muts dragen en de ZDR onveilig maken.

Waarom zou Gotze voor 1 jaar bijtekenen als hij pas een 2 jarig contract heeft getekend?
 
Volgens mij mis ik een stukje Duitse culturele opvoeding, ik heb moeten Googlen en kunnen vinden dat het een soort geest poppetjes zijn die een frygische muts dragen en de ZDR onveilig maken.

Waarom zou Gotze voor 1 jaar bijtekenen als hij pas een 2 jarig contract heeft getekend?
Hij wil niet langer dan twee jaar hier zijn en dan weer een stapje hogerop gaan. Maar dan loopt hij dus gratis de deur uit. Als hij nou een jaar bijtekent en dan de garantie krijgt dat hij dan volledige medewerking krijgt bij een mooie kans. Maar dat hij dan niet gratis de deur uit loopt en PSV er ook nog een centje aan overhoudt, bij wijze van bedankje voor het weer vlot kunnen trekken van zijn carrière bij PSV.
 
Hij wil niet langer dan twee jaar hier zijn en dan weer een stapje hogerop gaan. Maar dan loopt hij dus gratis de deur uit. Als hij nou een jaar bijtekent en dan de garantie krijgt dat hij dan volledige medewerking krijgt bij een mooie kans. Maar dat hij dan niet gratis de deur uit loopt en PSV er ook nog een centje aan overhoudt, bij wijze van bedankje voor het weer vlot kunnen trekken van zijn carrière bij PSV.
Was het niet zo dat een eventuele transfersom voor hem zou zijn, dat hij daarvoor bereidt was om salaris in te leveren?
 
Was het niet zo dat een eventuele transfersom voor hem zou zijn, dat hij daarvoor bereidt was om salaris in te leveren?
Dat opperde hier iemand op het forum. Zal vast een deel voor hem zijn maar echt niet alles.
 
Terug
Bovenaan Onderaan