Mario Götze (M)

Davitamonnetje

Routinier
Hoef je niet scherp voor te zijn als jij Gotze de beste speler van PSV vond:shrug:
Ieder z’n mening. Gakpo is een geweldenaar, daar zijn we t over eens. Je rept in een van je eerdere Posts over krokodillentranen, geen idee of je op mij doelt.. maar ik heb Götze afgelopen twee jaar niet afgezeken hier. Ja vast wel eens bij een slechte wedstrijd.
Maar gemiddeld genomen vind ik hem de beste speler afgelopen twee jaar. Zijn souplesse, inzicht, bal tempo, positionering en kracht om anderen in hun kracht te zetten heb ik bij anderen niet zo consequent gezien.

Wageninger77

Invaller
Thanks Mamba, goed filmpje!
Jammer dat hij niet nog 1 seizoentje eraan plakte, dit had echt zijn topseizoen kunnen worden.
Volgens mij een goede gozer, hard gewerkt en ook heel veel mooie dingen laten zien.

Kruspe

Administrator
Administrator
Techniek bedoel je? Dat denk ik namelijk wel. Rendement was te weinig voor mij om hem bij de beste te rekenen
Dat rendement had toch voornamelijk te maken met die debiel aan wie hij z'n passes gaf?

Götze voerde nagenoeg alle lijstjes aan. Meest gelopen kilometers, meeste balveroveringen op helft tegenstanders, key-passes etc.

Ik ben extreem blij met Xavi Legend Simons, denk vaak niet eens meer aan Götze, maar wat was 'ie goed. Die balbehandeling, intelligentie, soepele passies, en - wat mij nog het meest verbaasde - dus zijn werklust voor iemand die met die status binnenkwam.

Over Super Mario niets dan lof. Het WK is hem van harte gegund en zal voor hem juichen.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Dat rendement had toch voornamelijk te maken met die debiel aan wie hij z'n passes gaf?

Götze voerde nagenoeg alle lijstjes aan. Meest gelopen kilometers, meeste balveroveringen op helft tegenstanders, key-passes etc.

Ik ben extreem blij met Xavi Legend Simons, denk vaak niet eens meer aan Götze, maar wat was 'ie goed. Die balbehandeling, intelligentie, soepele passies, en - wat mij nog het meest verbaasde - dus zijn werklust voor iemand die met die status binnenkwam.

Over Super Mario niets dan lof. Het WK is hem van harte gegund en zal voor hem juichen.

En hij kwam zeer sympathiek over ook nog eens.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
En hij kwam zeer sympathiek over ook nog eens.
Precies. Heel beschaafd en bescheiden. Niet dat ie bescheiden is a la Messi die eigenlijk autistische trekjes heeft en hij daarom heel bescheiden overkomt. Nee, Mario is simpelweg goed opgevoed en komt uit een zeer goed nest. Zijn bescheidenheid en manieren van doen vloeit dan ook voort uit zijn opvoeding en niet omdat hij mensenschuw is oid. Maar goed ik heb sowieso veel sympathie voor Duitsland en de Duitsers in het algemeen.

Bovenaan Onderaan