Mario Götze (M)

Zo niet, dan is er nog geen man overboord. Vind 'm afgezien van de voorrondewedstrijden voor de CL en de eerste paar wedstrijden in de EL nu niet echt geweldig.
 
Vond 'm vorig jaar veel bepalender. Nu maakt ie volgens mij meer meters, maar zie steeds minder van z'n kwaliteiten.
Of 'ie meer meters maakt weet ik niet, maar geloof het meteen. Heel veel rendement levert het niet op in de Eredivisie en de belangrijke wedstrijden in de EL.

Ik zou er dan ook niet heel rouwig om zijn als hij met z'n dikke salaris ergens in de middenmoot in de Bundesliga gaat spelen.
 
Of 'ie meer meters maakt weet ik niet, maar geloof het meteen. Heel veel rendement levert het niet op in de Eredivisie en de belangrijke wedstrijden in de EL.

Ik zou er dan ook niet heel rouwig om zijn als hij met z'n dikke salaris ergens in de middenmoot in de Bundesliga gaat spelen.
Voor zijn salaris is het te karig wat hij laat zien helaas.
 
Ik vind Götze nog steeds belangrijk voor PSV. Ja, hij scoort te weinig, dat is jammer, maar hij is tactisch slim en heeft een geweldig overzicht. Laat veel spelers ook beter renderen. Ik denk dat het middenveld Veerman - Götze - Sangaré nog wel eens ontzettend belangrijk kan worden in de titelstrijd.
:up:(Y)
 
Ik vind Götze nog steeds belangrijk voor PSV. Ja, hij scoort te weinig, dat is jammer, maar hij is tactisch slim en heeft een geweldig overzicht. Laat veel spelers ook beter renderen. Ik denk dat het middenveld Veerman - Götze - Sangaré nog wel eens ontzettend belangrijk kan worden in de titelstrijd.
Ik zou hem in de spits zetten, en het middenveld dan laten bestaan uit Guti, Veerman en Sangaré, waarbij Guti dan de Vogel-rol op zich neemt.
 
Ik vind Götze nog steeds belangrijk voor PSV. Ja, hij scoort te weinig, dat is jammer, maar hij is tactisch slim en heeft een geweldig overzicht. Laat veel spelers ook beter renderen. Ik denk dat het middenveld Veerman - Götze - Sangaré nog wel eens ontzettend belangrijk kan worden in de titelstrijd.
Ik denk/hoop/verwacht dat Doan het ook kan. Volgend jaar, bedoel ik.
 
Ik zou hem in de spits zetten, en het middenveld dan laten bestaan uit Guti, Veerman en Sangaré, waarbij Guti dan de Vogel-rol op zich neemt.
Ik ben totaal geen fan van Guti. Alles op één tempo, verschrikkelijk. Ik zou Zahavi gewoon in de spits zetten, niks mis mee.
 
Ik ben totaal geen fan van Guti. Alles op één tempo, verschrikkelijk. Ik zou Zahavi gewoon in de spits zetten, niks mis mee.
Ik ben er ook geen fan van, maar dat was ik ook niet van Johann Vogel. Zahavi ben ik ook geen fan van, hij verprutst teveel kansen, en hij past niet in het systeem. In dit systeem zou Götze in de spits zetten veel beter uit de verf komen dan om het even welk van de traditionele spitsen die we bij PSV hebben.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En dat allemaal in Mario's topic. Met het vertrek van Schmidt zal Mario ook wel pleitte zijn neem ik aan. Geloof niet dat iemand er echt rouwig om zal zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan