Mario Götze (M)

Naast voorzitter van de L. De Jong fanclub heb ik ook inspraak in de Götze fanclub. Dus bij deze, waag het om onze Godze te bekritiseren!
Wegwezen met hem en met alle Duitsers bij PSV. Komt fysiek en snelheid te kort en is een zaalvoetballer geworden. Voor zoveel miljoenen per jaar kun je andere spelers halen.. Nee graag weg gaan. Te veel geleund op zijn naam en verleden en voegt niets toe. Weg!
 
Ik heb gekeken en ik doe niet mee aan die hele misplaatste euforie rondom een dure speler die te veel leunt op zijn verleden. Wanneer wil je geloven dat Götze verleden tijd is? Hij was te traag en kon geen normale sprinters trekken, dat heb ik minimaal 2x gezien. Voor de rest werd hij kinderlijk eenvoudig opzij gezet door de echte kerels tegenover hem. Leuk hoor, een mooie tikkie hier en een brede pass daar maar dat is te weinig en zeker als je 3,5 miljoen per jaar verdient. Tadic verdient bijna net zoveel…
Mooie naam, maar voegt niks toe aan PSV, helaas.
 
Zijn begin was veelbelovend. Hij heeft toch ook een auto immuunziekte?
stofwisselingziekte, en dat wist PSV. Het blijft een sensationele aankoop, en natuurlijk kan hij goed voetballen, maar hij is niet iemand die het elftal naar een hoger niveau tilt of de kar trekt als het niet loopt. Het ziet er naar uit dat PSV Götze's Turkse club is, dwz, de club waar hij heen ging om af te bouwen, nog even lekker te cashen, no pressure.
 
stofwisselingziekte, en dat wist PSV. Het blijft een sensationele aankoop, en natuurlijk kan hij goed voetballen, maar hij is niet iemand die het elftal naar een hoger niveau tilt. Het ziet er naar uit dat PSV Götze's Turkse club is, dwz, de club waar hij heen ging om af te bouwen, nog even lekker te cashen, no pressure.
Bottom line is dat we met hem, Ginkel en Pröpper drie middenvelders hebben met issues... ook nog op papier key players..
 
Bottom line is dat we met hem, Ginkel en Pröpper drie middenvelders hebben met issues... ook nog op papier key players..
En dat wisten ze bij PSV; ze blijven maar grabbelen in de b-keuze bak; leuke namen met een kwaaltje, waar je niks mee opschiet. Dit omdat men niet capabel is, niet in staat is om een elftal samen te stellen, spelers die elkaar aanvullen etc. Ook mist de keiharde topsportmentaliteit al jaren. Dat zie je ook hier, we moeten het allemaal maar accepteren, berusten in het feit dat etc. Ik kan je wel zeggen dat je met die instelling 100% zeker nooit vooruitgang zult boeken.
 
Fijn dat je het nog iets nuanceert. Ik vond ook al dat de waarheid in het midden lag. Gisteren was hij de enige die "voetbalde" bij PSV. En ik zag ook wel het gif dat jij benoemt. Toch is hij geen speler die het team a la Tadic ( :braak: ) die het team ook op sleeptouw neemt en echt beter maakt. Met zijn status (en salaris) mag je dat eigenlijk wel verwachten. Weg hoeft hij van mij zeker niet, maar PSV kan onvoldoende op hem bouwen en heeft echt nog een leider nodig.
Denk eerlijk gezegd dat hij ook nooit als leider was gehaald. Dat is Gotze ook niet echt voor een speler.

Daarvoor is volgensmij van Ginkel gehaald. Helaas lijkt die voetballend momenteel nog wat te kort te komen.
 
Denk eerlijk gezegd dat hij ook nooit als leider was gehaald. Dat is Gotze ook niet echt voor een speler.

Daarvoor is volgensmij van Ginkel gehaald. Helaas lijkt die voetballend momenteel nog wat te kort te komen.
Ook toen Van Ginkel in de zomer best aardig startte, nam hij het team niet op sleeptouw. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar dan heb je meer aan Luuk de Jong. Die kan dan weer niet zo goed voetballen. Is er geen Guardado kloon?
 
Denk eerlijk gezegd dat hij ook nooit als leider was gehaald. Dat is Gotze ook niet echt voor een speler.

Daarvoor is volgensmij van Ginkel gehaald. Helaas lijkt die voetballend momenteel nog wat te kort te komen.
Hele dure spelers zijn vaak of de leiders van het elftal of spelers die veel scoren of spelers die van evident belang zijn en zonder wie je eigenlijk verliest en/of vele malen minder bent. Dat is een Tadic, Haller, Antony of een Openda bij Vitesse of Haaland of vele anderen. Het probleem met Götze is dat hij te duur is voor wat die brengt en zijn impact echt maar ook echt minimaal is. Sterker nog zonder hem had je niet het gevoel dat PSV echt iets miste en dan is er wel een teken aan de wand vind ik. Als hij met het salaris en de verwachtingen zoals bij een Pröpper of Doan was binnen gekomen, dan was de acceptatie van zoveel blessures, fysieke ongemakken en vrijblijvend spel ( doet ie niet express, hij kan dat gewoon niet meer aan), veel groter geweest. Maar nu is hij gewoon een grootverdiener en moet veel meer leveren en zijn impact op het elftal laten zien. Daarvoor hoef je geen leider te zijn.
 
Beetje jammer dit. Ik heb een grafhekel aan NFTs. Dit soort "collecties" die als paddenstoelen uit de grond schieten zijn een plaag. Het genereren ervan kost enorm veel energie (en dus erg slecht voor het milieu) en het gaat vaak om scams, ponzi/pyramid schemes en witwasserij. Zoals alle crypto is het ook totaal niet waardevast en heb je het alleen maar voor de speculatieve waarde. De meeste van die collecties zijn spuuglelijk.

 
Beetje jammer dit. Ik heb een grafhekel aan NFTs. Dit soort "collecties" die als paddenstoelen uit de grond schieten zijn een plaag. Het genereren ervan kost enorm veel energie (en dus erg slecht voor het milieu) en het gaat vaak om scams, ponzi/pyramid schemes en witwasserij. Zoals alle crypto is het ook totaal niet waardevast en heb je het alleen maar voor de speculatieve waarde. De meeste van die collecties zijn spuuglelijk.

Ik vind het ook volstrekt gestoord...
 
Beetje jammer dit. Ik heb een grafhekel aan NFTs. Dit soort "collecties" die als paddenstoelen uit de grond schieten zijn een plaag. Het genereren ervan kost enorm veel energie (en dus erg slecht voor het milieu) en het gaat vaak om scams, ponzi/pyramid schemes en witwasserij. Zoals alle crypto is het ook totaal niet waardevast en heb je het alleen maar voor de speculatieve waarde. De meeste van die collecties zijn spuuglelijk.

Beetje aparte versie van Super Mario
 
Eh ja, die heeft dus NFT's 'gekocht'. Uiteindelijk bezit je eigenlijk helemaal niets. Mensen mogen het plaatje nog gebruiken zonder jouw geld verschuldigd te zijn. Windhandel van de bovenste plank.

Hoera voor decentralisatie en geen financieel/juridisch toezicht! De toekomst ziet er rooskleurig uit...
 
Hoera voor decentralisatie en geen financieel/juridisch toezicht! De toekomst ziet er rooskleurig uit...
En vooral: mensen met zoveel geld dat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze er mee moeten doen. Behalve dan maatschappelijke problemen er mee oplossen. Dan toch liever het eigendomsrecht op de eerste tweet van Elon Musk hebben.
Voor de geinterreseerden: ik geef certificaten uit dat je bij mij echt niets hebt gekocht: nog materieel, nog immaterieel. Ook het certificaat krijg je niet. Prijzen beginnen vanaf 100.000 euro. Geïnteresseerden kunnen zich melden via PM.
 
Terug
Bovenaan Onderaan