Mario Götze (M)

Tja ik herinner me ook de VI uitzending met het Gotze bashen door zogenaamde analisten, hij zou niet genoeg lopen en even later kwam er een statistiek naar buiten waaruit het tegenovergestelde bleek.

Hoe het voor dit seizoen met zijn meters gesteld is weet ik (nog) niet maar ik vind wel dat je Gotze vooral als voetballer moet gebruiken en niet als gegenpress middel.
 
Tja ik herinner me ook de VI uitzending met het Gotze bashen door zogenaamde analisten, hij zou niet genoeg lopen en even later kwam er een statistiek naar buiten waaruit het tegenovergestelde bleek.

Hoe het voor dit seizoen met zijn meters gesteld is weet ik (nog) niet maar ik vind wel dat je Gotze vooral als voetballer moet gebruiken en niet als gegenpress middel.
Feit is wel dat een speler die meerdere maanden per jaar niet fit is en als hij fit is, hij dat maar voor 50 minuten kan volhouden, in principe niet geschikt is voor een topclub, hoe die ook heet. Bovendien verdient hij veel te veel geld voor wat hij daadwerkelijk brengt. Zulke salarissen zoals die van hem, krijgt een Tadic bij Ajax maar die is de belichaming van Ajax geworden en verdient Ajax met zijn goals, acties en assists al het geld terug. En ons probleem is dat we nog een speler hebben die 3 miljoen per jaar verdient maar niets presteert; sterker nog hij wordt niet eens gemist als hij niet speelt. En dat is vrij ernstig. Ook Götze wordt niet echt gemist als hij niet speelt. Doan en Bruma brengen momenteel 2x zoveel.
 
Gotze is gewoon een prima speler die het spel verbind. Bij de naam verwacht je dat hij meer kan, maar is hoe dan ook onmisbaar op dit moment. Snap de kritiek eerlijk gezegd ook niet.
Niet alleen bij de naam verwacht ik meer maar ook met het salaris wat hij opstrijkt. Ik gaf het voorbeeld van Tadic of Haller die hetzelfde salaris verdienen tegenover Götze en Zahavi. Het is eigenlijk een schande als je er goed bij nadenkt maar dat doen we niet, omdat het allemaal erg romantisch is dat hij hier speelt.. PSV heeft zogenaamd geen geld.
Verder heb ik bij zijn afwezigheid niet gemerkt dat hij er niet was, dus ik betwijfel ten zeerste of hij onmisbaar is, zelfs op dit moment. En als je in de topic van de speler van de week kijkt, zie je zijn naam maar sporadisch verschijnen voor punten.
Mario is een beschaafde lieve en intelligente gozer, een grote naam en een speler die af en toe een goede wedstrijd speelt bij PSV. Ik hoop dat PSV en wij hoger dan dit willen en een verstandig beleid wordt uitgevoerd hier. En anders moeten we ook niet zeuren dat we nog heel lang geen kampioen worden.
 
Feit is wel dat een speler die meerdere maanden per jaar niet fit is en als hij fit is, hij dat maar voor 50 minuten kan volhouden, in principe niet geschikt is voor een topclub, hoe die ook heet. Bovendien verdient hij veel te veel geld voor wat hij daadwerkelijk brengt. Zulke salarissen zoals die van hem, krijgt een Tadic bij Ajax maar die is de belichaming van Ajax geworden en verdient Ajax met zijn goals, acties en assists al het geld terug. En ons probleem is dat we nog een speler hebben die 3 miljoen per jaar verdient maar niets presteert; sterker nog hij wordt niet eens gemist als hij niet speelt. En dat is vrij ernstig. Ook Götze wordt niet echt gemist als hij niet speelt. Doan en Bruma brengen momenteel 2x zoveel.
Doan en Bruma zijn nu goed op weg maar voor deze goede periode zijn zij ook vaker wel het mikpunt van kritiek geweest dan dat ze dat niet waren. We halen absoluut niet het onderste uit de kan bij Gotze maar dat komt ook omdat het team vaak niet liep. Het salaris mag zeker wat omlaag maar ik vind het sowieso mooi om te zien dat Gotze bij ons speelt en dat zijn transfer waarde zo gestegen is na het 1e seizoen.

Het eeuwige vergelijk met Ajax (het gras is groener) is iets wat zich vaak voordoet maar de andere kant is ook dat we geen Ajax zijn en we kunnen het op dit moment ook niet veroorloven om een team om Gotze heen te bouwen dat even sterk gaat zijn.
 
Doan en Bruma zijn nu goed op weg maar voor deze goede periode zijn zij ook vaker wel het mikpunt van kritiek geweest dan dat ze dat niet waren. We halen absoluut niet het onderste uit de kan bij Gotze maar dat komt ook omdat het team vaak niet liep. Het salaris mag zeker wat omlaag maar ik vind het sowieso mooi om te zien dat Gotze bij ons speelt en dat zijn transfer waarde zo gestegen is na het 1e seizoen.

Het eeuwige vergelijk met Ajax (het gras is groener) is iets wat zich vaak voordoet maar de andere kant is ook dat we geen Ajax zijn en we kunnen het op dit moment ook niet veroorloven om een team om Gotze heen te bouwen dat even sterk gaat zijn.
Doan en Bruma zijn iig altijd fit en bij hen zit itt Götze er nog heel wat rek in, kwa leeftijd, fysiek en ook het spel. Götze is geschiedenis maar daar win je geen wedstrijden mee..
En je zegt: wij halen niet alles uit Götze… Volgens mij is dit het hoogst haalbare bij hem. Wanneer willen mensen begrijpen dat zelfs in de Eredivisie het niet genoeg is als je maar voor 70% fitheid moet spelen??
Verder ging dat “ eeuwig vergelijken” met Ajax niet over Ajax maar over de salarissen. Je kan de andere kant blijven op kijken omdat het misschien niet leuk is, maar Zahavi en Götze strijken Ajax salarissen op zonder dat ze net zoveel presteren als die genoemde spelers met zoveel goals, assists en ook nog leiderschap in het veld!
Edit: mijn probleem is zijn salaris en ook dat van Zahavi. Als ze slechts 8 ton per jaar zouden krijgen, dan had ik al die dingen niet geroepen. Maar voor 3 of meer per jaar, is dit beleid ronduit schandalig!
 
Doan en Bruma zijn iig altijd fit en bij hen zit itt Götze er nog heel wat rek in, kwa leeftijd, fysiek en ook het spel. Götze is geschiedenis maar daar win je geen wedstrijden mee..
En je zegt: wij halen niet alles uit Götze… Volgens mij is dit het hoogst haalbare bij hem. Wanneer willen mensen begrijpen dat zelfs in de Eredivisie het niet genoeg is als je maar voor 70% fitheid moet spelen??
Verder ging dat “ eeuwig vergelijken” met Ajax niet over Ajax maar over de salarissen. Je kan de andere kant blijven op kijken omdat het misschien niet leuk is, maar Zahavi en Götze strijken Ajax salarissen op zonder dat ze net zoveel presteren als die genoemde spelers met zoveel goals, assists en ook nog leiderschap in het veld!
Omdat hij de meeste meters van allemaal liep, als je Gotze op een gegeven moment in eigen box een bal ziet weg werken en later in de aanval ziet dan gebruik je simpelweg Gotze niet waarvoor hij bedoeld is en dan lijkt het me dat hij ook eerder geblesseerd zal raken. Nu zijn Doan en Bruna in vorm en zit er meer in, maar we hebben er ook erg lang geen versterking aan gehad.

Ze verdienen allemaal te veel omdat het een krankzinnig verdien model is maar punt is wel dat die Ajax spelers in een goed draaiend team spelen waar ook de bank van hoge kwaliteit is. Gotze kunnen we er prima bij hebben. We hoeven niet weg te kijken maar moeten gaan voor een filosofie en team met eigen kwaliteiten zonder een slechte kopie van Ajax te worden. Dat begint met het samenstellen van een evenwichtige selectie en niet met een overmaat aan middelmaat en bijvoorbeeld een verdediging uit de koopjes hoek en dat valt John de Jong aan te rekenen.
 
Omdat hij de meeste meters van allemaal liep, als je Gotze op een gegeven moment in eigen box een bal ziet weg werken en later in de aanval ziet dan gebruik je simpelweg Gotze niet waarvoor hij bedoeld is en dan lijkt het me dat hij ook eerder geblesseerd zal raken.

Ze verdienen allemaal te veel omdat het een krankzinnig verdien model is maar punt is wel dat die Ajax spelers in een goed draaiend team spelen waar ook de bank van hoge kwaliteit is. Gotze kunnen we er prima bij hebben. We hoeven niet weg te kijken maar moeten gaan voor een filosofie en team met eigen kwaliteiten zonder een slechte kopie van Ajax te worden. Dat begint met het samenstellen van een evenwichtige selectie en niet met een overmaat aan middelmaat en bijvoorbeeld een verdediging uit de koopjes hoek en dat valt John de Jong aan te rekenen.
Het is vervelend dat je een Ajax discussie tot twee keer toe aankaart, terwijl dat helemaal niet de discussie was… Nogmaals het gaat er om dat we de Ajax salarissen betalen maar daar weinig voor terug krijgen.
En ik heb niets met al die gelopen kilometers. Ik wil duels van hem zien, goals, assists en de strijd aan gaan.
Voor de rest is hij niet fit genoeg voor topniveau en zal hij nooit 3 maanden achter elkaar elke week kunnen spelen waardoor hij ongeschikt is voor een topclub. Bij Ajax, zo u wilt.., zal hij niet eens op de bank zitten. Maar zo’n speler is bij ons de grootverdiener in het elftal. Dan klopt er iets niet. Dat geldt ook zoals gezegd voor Zahavi. Voor zo’n salaris brengen ze nauwelijks iets.
Ze verdienen allemaal veel maar als je twee top verdieners het minste brengen voor het team, dan doe je iets niet goed.
Ik hoop dat PSV vanaf volgend seizoen zulke salarissen gaat betalen aan spelers die wekelijks iets toevoegen en het elftal dragen ipv spelers die af en toe iets laten zien maar 3 miljoen per jaar verdienen.
 
Niet alleen bij de naam verwacht ik meer maar ook met het salaris wat hij opstrijkt. Ik gaf het voorbeeld van Tadic of Haller die hetzelfde salaris verdienen tegenover Götze en Zahavi. Het is eigenlijk een schande als je er goed bij nadenkt maar dat doen we niet, omdat het allemaal erg romantisch is dat hij hier speelt.. PSV heeft zogenaamd geen geld.
Verder heb ik bij zijn afwezigheid niet gemerkt dat hij er niet was, dus ik betwijfel ten zeerste of hij onmisbaar is, zelfs op dit moment. En als je in de topic van de speler van de week kijkt, zie je zijn naam maar sporadisch verschijnen voor punten.
Mario is een beschaafde lieve en intelligente gozer, een grote naam en een speler die af en toe een goede wedstrijd speelt bij PSV. Ik hoop dat PSV en wij hoger dan dit willen en een verstandig beleid wordt uitgevoerd hier. En anders moeten we ook niet zeuren dat we nog heel lang geen kampioen worden.
Kan een argument zijn. Ik kijk niet te veel naar het salaris moet ik eerlijk in zijn.

Al vind ik het appels met peren vergelijken. De statistieken van Haller zijn namelijk beter meetbaar door goals. De kracht van Gotze zit vooral in het spel verbinden.

Verder moet je ook los trekken dat voor Tadic en Haller een grote transfersom is betaald en voor Gotze en Zahavi niet. Vind ik de laatste wel tegenvallen, maar er staat toch een andere geldzak tegenover.

Overigens vind ik Gotze niet persé tegenvallen. Is misschien ook jouw verwachtingspatroon bij deze speler. Het is eenmaal niet meer de Gotze van 7 jaar terug. Logisch ook, want dan had hij in Duitsland of Engeland gespeeld in de top.
 
Kan een argument zijn. Ik kijk niet te veel naar het salaris moet ik eerlijk in zijn.

Al vind ik het appels met peren vergelijken. De statistieken van Haller zijn namelijk beter meetbaar door goals. De kracht van Gotze zit vooral in het spel verbinden.

Verder moet je ook los trekken dat voor Tadic en Haller een grote transfersom is betaald en voor Gotze en Zahavi niet. Vind ik de laatste wel tegenvallen, maar er staat toch een andere geldzak tegenover.

Overigens vind ik Gotze niet persé tegenvallen. Is misschien ook jouw verwachtingspatroon bij deze speler. Het is eenmaal niet meer de Gotze van 7 jaar terug. Logisch ook, want dan had hij in Duitsland of Engeland gespeeld in de top.
Ik wou dat wij 12 miljoen hadden betaald voor een Tadic…
Ik kijk echter wel naar het salaris. Zeker als je bijv aangeeft dat hij geen speler meer is van 7 jaar geleden. Waarom zou hij dan hier 3 miljoen per jaar moeten verdienen voor een paar goede wedstrijden per jaar? We hebben toch niet zoveel geld, wordt er steeds gezegd?
Ik ben het met je eens dat zijn prestaties anders gemeten moeten worden. Dat is een aspect van dit geheel. Maar voor een aanvallende middenvelder brengt hij veel te weinig. En ik heb er moeite mee om te zien dat een speler met zulke salaris de helft van de tijd ziek is en als hij een keer speelt, dan is hij maar 50 minuten aanspeelbaar. Ik zag hem in de laatste twee wedstrijden alleen in de eerste helft in de drukte. Daarna verstopte hij zich en was helemaal niet die verbinder waar jij het over heeft. Hij ging steeds aan de zijkant staan om geen duels aan te gaan. Ik neem het hem niets kwalijk overigens, want dat is wat hij kan brengen momenteel en dat doet ie meer dan goed. Alleen is dat niet genoeg voor dit niveau. Ik verwacht dat iemand met zo’n salaris en fit genoeg is en een grote bijdrage levert aan de resultaten. Dat is in de afgelopen twee seizoenen maar mondjesmaat gebleken. En dat neem ik de leiding van PSV die met geld zit te smijten erg kwalijk. Eerst wordt hij gehaald en dan komen ze nog aanzetten met van Ginkel en Pröpper: dus 3 middenvelders die nooit 100% zijn. Het is werkelijk niet te filmen, dit beleid bij PSV.
 
Kan een argument zijn. Ik kijk niet te veel naar het salaris moet ik eerlijk in zijn.

Al vind ik het appels met peren vergelijken. De statistieken van Haller zijn namelijk beter meetbaar door goals. De kracht van Gotze zit vooral in het spel verbinden.

Verder moet je ook los trekken dat voor Tadic en Haller een grote transfersom is betaald en voor Gotze en Zahavi niet. Vind ik de laatste wel tegenvallen, maar er staat toch een andere geldzak tegenover.

Overigens vind ik Gotze niet persé tegenvallen. Is misschien ook jouw verwachtingspatroon bij deze speler. Het is eenmaal niet meer de Gotze van 7 jaar terug. Logisch ook, want dan had hij in Duitsland of Engeland gespeeld in de top.

Zahavi is inderdaad puur een kwestie van salaris als verkapte transfersom. Daarom ligt ie ook maar twee jaar vast en ik zie er geen verlenging in zitten, tenzij hij zelf zijn salaris flink wil verminderen. Dat was gewoon 6m betalen voor een ervaren spits voor twee jaar. Gezien dat gedaan werd met het geld van Lammers zie ik de Zahavi deal niet als een groot probleem. Op dat moment zal PSV ook hoop hebben gevestigd in talenten als Romero (die hoop begint wel te vervliegen) en Fofana, terwijl Malen er toen ook nog was.

Götze is in die zin een zelfde verhaal. Zijn transfersom is zijn salaris. Hij mag nog wel een tandje bijschakelen, maar het is een goede speler. Het is wat dat betreft ook jammer dat Götze zelden in een ingespeeld team speelt, gezien de constante blessures. Götze als onderdeel van een team in een flow is geweldig, dat hebben we al gezien. Eens dat ie momenteel zijn salaris niet waarmaakt, maar er zit meer in.
 
Ik wou dat wij 12 miljoen hadden betaald voor een Tadic…
Ik kijk echter wel naar het salaris. Zeker als je bijv aangeeft dat hij geen speler meer is van 7 jaar geleden. Waarom zou hij dan hier 3 miljoen per jaar moeten verdienen voor een paar goede wedstrijden per jaar?
Ik vind hem wel een van de beste spelers in de eredivisie. Eens dat hij nog meer bepalend moet zijn. Maar ik ben blij dar psv deze kans heeft genomen. Je kunt van te voren niet aanvoelen of het een tadic word of een Bruma bij wijze van.
We hebben toch niet zoveel geld, wordt er steeds gezegd?
Niet zoveel geld als Ajax. Wat ook gewoon klopt. Die betalen plus 20 miljoen voor Haller en dan nog eens een salaris van 5 miljoen. Dat is nog wat teveel voor psv.
Ik ben het met je eens dat zijn prestaties anders gemeten moeten worden. Dat is een aspect van dit geheel. Maar voor een aanvallende middenvelder brengt hij veel te weinig. En ik heb er moeite mee om te zien dat een speler met zulke salaris de helft van de tijd ziek is en als hij een keer speelt, dan is hij maar 50 minuten aanspeelbaar.
De helft ziek is wel onjuist. Gotze juist een speler met veel minuten (7de van de selectie). Alleen Drommel, Ramalho, Boscagli, mwene, Sangare en Max maakte meer minuten.
Ik zag hem in de laatste twee wedstrijden alleen in de eerste helft in de drukte. Daarna verstopte hij zich en was helemaal niet die verbinder waar jij het over heeft. Hij ging steeds aan de zijkant staan om geen duels aan te gaan. Ik neem het hem niets kwalijk overigens, want dat is wat hij kan brengen momenteel en dat doet ie meer dan goed. Alleen is dat niet genoeg voor dit niveau. Ik verwacht dat iemand met zo’n salaris en fit genoeg is en een grote bijdrage levert aan de resultaten. Dat is in de afgelopen twee seizoenen maar mondjesmaat gebleken. En dat neem ik de leiding van PSV die met geld zit te smijten erg kwalijk.
In zijn laatste duel had hij een passing nauwkeurigheid van 91%. Eens dat hij op het einde minder druk zette dan in het begin maar dat is gezien het schema ook niet vreemd. Hij zet, voor een topspeler, enorm veel druk. Helemaal mee eens dat Gotze nog bepalender moet zijn voor zijn status en rol. Maar ik vind hem zeker nog genoeg brengen voor een basisplaats en wat ook direct het aantrekken rechtvaardigt.
Eerst wordt hij gehaald en dan komen ze nog aanzetten met van Ginkel en Pröpper: dus 3 middenvelders die nooit 100% zijn. Het is werkelijk niet te filmen, dit beleid bij PSV.
Propper is vaak gebleseerd geweest. Maar Gotze en van Ginkel spelen best veel dit seizoen. Soms moet je gokken maar ik snap best dat PSV heeft gegokt op Propper. Als Ajax hem had binnen gehaald dan had ik John de Jong wel vervloekt. Helaas brengt hij momenteel niks.
 
Ik vind hem wel een van de beste spelers in de eredivisie. Eens dat hij nog meer bepalend moet zijn. Maar ik ben blij dar psv deze kans heeft genomen. Je kunt van te voren niet aanvoelen of het een tadic word of een Bruma bij wijze van.

Niet zoveel geld als Ajax. Wat ook gewoon klopt. Die betalen plus 20 miljoen voor Haller en dan nog eens een salaris van 5 miljoen. Dat is nog wat teveel voor psv.

De helft ziek is wel onjuist. Gotze juist een speler met veel minuten (7de van de selectie). Alleen Drommel, Ramalho, Boscagli, mwene, Sangare en Max maakte meer minuten.

In zijn laatste duel had hij een passing nauwkeurigheid van 91%. Eens dat hij op het einde minder druk zette dan in het begin maar dat is gezien het schema ook niet vreemd. Hij zet, voor een topspeler, enorm veel druk. Helemaal mee eens dat Gotze nog bepalender moet zijn voor zijn status en rol. Maar ik vind hem zeker nog genoeg brengen voor een basisplaats en wat ook direct het aantrekken rechtvaardigt.

Propper is vaak gebleseerd geweest. Maar Gotze en van Ginkel spelen best veel dit seizoen. Soms moet je gokken maar ik snap best dat PSV heeft gegokt op Propper. Als Ajax hem had binnen gehaald dan had ik John de Jong wel vervloekt. Helaas brengt hij momenteel niks.
Dat laatste klopt en ik vond zelf het halen van Pröpper ook een goede zet. Alleen is het feitelijk zo dat we niets hebben aan hem.
Dat Götze de 7e speler is met minuten vind ik eigenlijk schandalig. Daarin verschillen we dus van mening: de grootverdieners moeten bij elke club waar dan ook, de dragers van het elftal zijn, zich laten gelden en zichzelf onmisbaar maken. Een paar goede wedstrijden per seizoen is niet genoeg, nergens wordt dit criterium gehanteerd behalve bij PSV. Ik vind dat hij en Zahavi wel erg makkelijk weg komen met wat ze vooral niet brengen. Een grote naam die 7 jaar geleden een topper was, was een sensationeel iets bij zijn binnenkomst hier. Dat is geweest. Nu doorpakken en spelers halen die wanneer ze zo’n hoog salaris opstrijken, ze ook minimaal in de top3 van meest gespeelde wedstrijden en meeste invloed op het elftal zitten. Wat ik al zei: waren hij en Zahavi niet de aller grootverdieners hier geweest, dan had ik zulke eisen niet gesteld. Je kunt dit gewoon niet verklaren naar buiten toe en naar de rest van het elftal en de jeugd al helemaal niet.
 
Dat laatste klopt en ik vond zelf het halen van Pröpper ook een goede zet. Alleen is het feitelijk zo dat we niets hebben aan hem.
Dat Götze de 7e speler is met minuten vind ik eigenlijk schandalig. Daarin verschillen we dus van mening: de grootverdieners moeten bij elke club waar dan ook, de dragers van het elftal zijn, zich laten gelden en zichzelf onmisbaar maken. Een paar goede wedstrijden per seizoen is niet genoeg, nergens wordt dit criterium gehanteerd behalve bij PSV. Ik vind dat hij en Zahavi wel erg makkelijk weg komen met wat ze vooral niet brengen. Een grote naam die 7 jaar geleden een topper was, was een sensationeel iets bij zijn binnenkomst hier. Dat is geweest. Nu doorpakken en spelers halen die wanneer ze zo’n hoog salaris opstrijken, ze ook minimaal in de top3 van meest gespeelde wedstrijden en meeste invloed op het elftal zitten. Wat ik al zei: waren hij en Zahavi niet de aller grootverdieners hier geweest, dan had ik zulke eisen niet gesteld. Je kunt dit gewoon niet verklaren naar buiten toe en naar de rest van het elftal en de jeugd al helemaal niet.
Ik kan heel ver meekomen in dit verhaal, maar de term drager van een elftal is vrij ruim te interpreteren. Als voorbeeld, is een speler die als ijskonijn over het veld loopt, zijn teammaten niet opjut maar er wel 30+ inlegt in een seizoen een drager in jouw ogen?
 
Ik kan heel ver meekomen in dit verhaal, maar de term drager van een elftal is vrij ruim te interpreteren. Als voorbeeld, is een speler die als ijskonijn over het veld loopt, zijn teammaten niet opjut maar er wel 30+ inlegt in een seizoen een drager in jouw ogen?
Aan beiden heb je iets. Götze doet het in ieder geval geen van beide.
Boeit het PSV wat aan wie ze het geld betalen? Het geld wordt uitgegeven, dus dat is voor PSV gewoon hetzelfde.
Waarom zou je meer salaris betalen, als de transfersom minder is? In principe zou het salaris in verhouding moeten staan tot de kwaliteiten van de speler.
 
Dat laatste klopt en ik vond zelf het halen van Pröpper ook een goede zet. Alleen is het feitelijk zo dat we niets hebben aan hem.
Eens helaas.
Dat Götze de 7e speler is met minuten vind ik eigenlijk schandalig.
wellicht zeg ik het verkeerd. Maar een Drommel is logisch. Dus dan zijn er 6 veldspelers met iets meer minuten. Maar dat is 1 a 2 wedstrijden verschil. Gotze maakte 200 minuten meer dan de nummer 8 (Zahavi). Dus Gotze behoord gewoon tot de spelers die de meeste minuten maken dit seizoen.
Daarin verschillen we dus van mening: de grootverdieners moeten bij elke club waar dan ook, de dragers van het elftal zijn, zich laten gelden en zichzelf onmisbaar maken. Een paar goede wedstrijden per seizoen is niet genoeg, nergens wordt dit criterium gehanteerd behalve bij PSV. Ik vind dat hij en Zahavi wel erg makkelijk weg komen met wat ze vooral niet brengen. Een grote naam die 7 jaar geleden een topper was, was een sensationeel iets bij zijn binnenkomst hier. Dat is geweest. Nu doorpakken en spelers halen die wanneer ze zo’n hoog salaris opstrijken, ze ook minimaal in de top3 van meest gespeelde wedstrijden en meeste invloed op het elftal zitten. Wat ik al zei: waren hij en Zahavi niet de aller grootverdieners hier geweest, dan had ik zulke eisen niet gesteld. Je kunt dit gewoon niet verklaren naar buiten toe en naar de rest van het elftal en de jeugd al helemaal niet.
Ik vind Zahavi ook minder waarmaken dan Gotze. Gotze is wat mij betreft onbetwist basisspeler, zelfs in deze periode. Waarbij Zahavi moet vrezen voor vinicius, gakpo en Vertessen. Dat zou idd voor zijn salaris en status niet moeten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan