Mario Götze (M)

Euhhhhh.....
Het was niet best vandaag.
Sorry.
Bijvoorbeeld: Bal aannemen op de rand zestien van 010, 2 seconden wachten, en dan verbaasd zijn dat er iemand van 010 met de bal vandoor gaat ........................
Nee.
Niet zijn beste wedstrijd.
Legde donderdag heel veel energie in de wedstrijd, dat hebben we vandaag moeten bekopen :(
 
Zie ook niet in waarom veel energie in een wedstrijd stoppen of extreem veel meters maken nou zo goed is als voetballer. Zie het eerder als een teken dat het ergens anders niet goed gaat.
 
Zie ook niet in waarom veel energie in een wedstrijd stoppen of extreem veel meters maken nou zo goed is als voetballer. Zie het eerder als een teken dat het ergens anders niet goed gaat.
Mario is ook niet dat type speler. Die moet zich vooral bemoeien met de opbouw en rond de 16 van de tegenstander terecht komen..
 
Boscagli die geen enkele goed bal gaf ...........
Misschien zeg ik wat doms al lijkt me dat sterk. Boscagli op de plek van Max en Max op de plek wanneer Sangare er niet is. Hoeft hij minder te verdedigen en zich vooral te richten op de voorzet wat hij wel kan.
 
Misschien zeg ik wat doms al lijkt me dat sterk. Boscagli op de plek van Max en Max op de plek wanneer Sangare er niet is. Hoeft hij minder te verdedigen en zich vooral te richten op de voorzet wat hij wel kan.
Boscagli moet gewoon centraal naast Ramalho spelen. Dat zorgt voor meer rust bij Ramalho en daar is Boscagli zelf ook op zijn best. Stel op het middenveld een middenvelder op. Dus probeer het aantal verschuivingen te beperken zodat er vastigheden in het elftal komen (dus ook niet de hele tijd wisselen en van basisopstelling wijzigen, Schmidt).
 
Boscagli die geen enkele goed bal gaf ...........
Het is toch ook gewoon armoede om hem op het middenveld te zetten? Het is een verdediger, en je ziet dat bij hem goed dat het een heel andere aanpak vereist om middenvelder te zijn; in bepaalde aspecten is hij gewoon te traag.
Misschien zeg ik wat doms al lijkt me dat sterk. Boscagli op de plek van Max en Max op de plek wanneer Sangare er niet is. Hoeft hij minder te verdedigen en zich vooral te richten op de voorzet wat hij wel kan.
Max op de plek van Sangare of wat bedoel je hier? :unsure:
 
Boscagli moet gewoon centraal naast Ramalho spelen. Dat zorgt voor meer rust bij Ramalho en daar is Boscagli zelf ook op zijn best. Stel op het middenveld een middenvelder op. Dus probeer het aantal verschuivingen te beperken zodat er vastigheden in het elftal komen (dus ook niet de hele tijd wisselen en van basisopstelling wijzigen, Schmidt).
Ik neem aan dat als Sangare terugkomt dat ook zijn positie weer gaat worden. Boscagli inderdaad naast Ramalho..
 
Het is toch ook gewoon armoede om hem op het middenveld te zetten? Het is een verdediger, en je ziet dat bij hem goed dat het een heel andere aanpak vereist om middenvelder te zijn; in bepaalde aspecten is hij gewoon te traag.

Max op de plek van Sangare of wat bedoel je hier? :unsure:
Ja de rol die Boscagli nu vervult. Sangaré is uiteraard eerste keus
 
Het is toch ook gewoon armoede om hem op het middenveld te zetten? Het is een verdediger, en je ziet dat bij hem goed dat het een heel andere aanpak vereist om middenvelder te zijn; in bepaalde aspecten is hij gewoon te traag.

Max op de plek van Sangare of wat bedoel je hier? :unsure:
laat ons inderdaad hopen dat Schmidt dit niet leest ........je weet nooit ................
 
FB6cVykXIAg-_Lz


Super Mario
 
Terug
Bovenaan Onderaan