Mario Götze (M)

Wil hem wel vaker zien spelen. De waarde die hij afgelopen seizoen had was nagenoeg 0. Alleen op naam iemand beoordelen is niet eerlijk. Rosario is het met me eens.
De voetbalintelligentie die Götze met zich meebracht in de minuten die hij wél speelde zorgde ervoor dat heel het elftal beter ging draaien. Een van de weinigen die altijd aanspeelbaar was en vervolgens ook meestal iets goeds wist te doen met de bal.

En dan hebben we het nog niet eens over de waarde die hij heeft buiten het veld, wellicht een aanname van me, maar ik denk dat heel veel jongens van hem kunnen leren. Dus zijn waarde nagenoeg 0 vind ik onzin, sorry.
 
De voetbalintelligentie die Götze met zich meebracht in de minuten die hij wél speelde zorgde ervoor dat heel het elftal beter ging draaien. Een van de weinigen die altijd aanspeelbaar was en vervolgens ook meestal iets goeds wist te doen met de bal.

En dan hebben we het nog niet eens over de waarde die hij heeft buiten het veld, wellicht een aanname van me, maar ik denk dat heel veel jongens van hem kunnen leren. Dus zijn waarde nagenoeg 0 vind ik onzin, sorry.
Geeft niet.
 
De voetbalintelligentie die Götze met zich meebracht in de minuten die hij wél speelde zorgde ervoor dat heel het elftal beter ging draaien. Een van de weinigen die altijd aanspeelbaar was en vervolgens ook meestal iets goeds wist te doen met de bal.

En dan hebben we het nog niet eens over de waarde die hij heeft buiten het veld, wellicht een aanname van me, maar ik denk dat heel veel jongens van hem kunnen leren. Dus zijn waarde nagenoeg 0 vind ik onzin, sorry.
Man die de meeste meters maakt ook. Al zou hij dat eigenlijk niet moeten doen met zijn talent
 
Echt genoten van hem! Niet alleen vanwege die prachtige goal maar vooral de laatste 20 minuten waar iedereen een beetje wat deed, maar hij met beleid, overal te vinden was op het veld en zich aanbood om de bal te krijgen. Toen heb ik een echte leider gezien bij PSV.
 
Echt genoten van hem! Niet alleen vanwege die prachtige goal maar vooral de laatste 20 minuten waar iedereen een beetje wat deed, maar hij met beleid, overal te vinden was op het veld en zich aanbood om de bal te krijgen. Toen heb ik een echte leider gezien bij PSV.
Laat hem inderdaad lekker een beetje overal rondzwerven als tien en niet als halve tien in een 4-2-2-2 systeem waar hij de meeste meters van het elftal moest maken terwijl hij eigenlijk meer een sier paard is dan een Vertessen, Thomas of een andere harde werker
 
  • Leuk
Reactions: IPF

Weer in beeld bij nationale team
Als PSV nu de CL haalt en leuk presteert, volgend jaar de titel pakt, zou hij ook kunnen bijtekenen.
 
Hebben wij weer, het is verschrikkelijk voor de familie, en voetbal is natuurlijk maar bijzaak, maar toch, dit kost ons waarschijnlijk plaatsing voor de CL groepsfase.
 
Nou zullen we niet teveel op de zaken vooruitlopen?
Ik neem aan dat Gotze woernsdag niet speelt, die zal, zeer terecht, bij z'n familie willen zijn. Dat is toch in internationale wedstrijden verreweg onze belangrijkste speler.
 
Ik neem aan dat Gotze woernsdag niet speelt, die zal, zeer terecht, bij z'n familie willen zijn. Dat is toch in internationale wedstrijden verreweg onze belangrijkste speler.
Waardoor de tegenstander ons onderschat en we dus 0-4 winnen. Kortom, je kan het alle kanten op uitleggen.
 
Als Gotze er woensdag niet bij is, scheelt dat toch enorm. Je gaat 2 stappen achteruit met elke vervanger. Ik vrees dat we hem echt nodig hebben voor een goed resultaat.
 
Nou zullen we niet teveel op de zaken vooruitlopen?
Ik schat Gotze zo in dat hij onmiddellijk afreist naar zijn broertje. Ik denk dus ook dat hij er niet bij zal zijn. Het komt voor ons ongelukkig uit maar ik ga ervan uit dat er alle ruimte vanuit PSV gegeven wordt. Heel misschien als het meteen duidelijk wordt dat het goed met hem gaat en er "niets" aan de hand is zal Gotze meegaan met ons. Maar dat zal niet het geval zijn bij een IC opname.

Helaas voor ons is voetbal enkel bijzaak. En hoe kut het ook voor ons uitkomt (best erg om dit te schrijven bij deze situatie) is dat geheel terecht.
 
Heel erg vooruit lopen de zaken, maar áls Gotze inderdaad niet speelt, dan hoop ik echt op V Ginkel op 10. Niet Mauro. Dan kan Propper naast Sangare.

Eventueel zou je kunnen proberen met Gakpo op 10 en Vertessen aan de zijkant, aangezien er wel wat meer ruimte zal zijn.
 
Ik schat Gotze zo in dat hij onmiddellijk afreist naar zijn broertje. Ik denk dus ook dat hij er niet bij zal zijn. Het komt voor ons ongelukkig uit maar ik ga ervan uit dat er alle ruimte vanuit PSV gegeven wordt. Heel misschien als het meteen duidelijk wordt dat het goed met hem gaat en er "niets" aan de hand is zal Gotze meegaan met ons. Maar dat zal niet het geval zijn bij een IC opname.

Helaas voor ons is voetbal enkel bijzaak. En hoe kut het ook voor ons uitkomt (best erg om dit te schrijven bij deze situatie) is dat geheel terecht.
Ik lees dat de situatie stabiel is. Voetbal is zeker bijzaak maar direct stellen dat hij er niet bij is is voorbarig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan