Mario Götze (M)

Ik vind het ook gewoon goed voor het aanzien van de club, als je zo'n grote naam aan je weet te binden. (En dan niet op basis van een salaris van tientallen miljoenen per jaar)
Wachten op Manolev dan maar weer 😁
 
Wat een onzin hoor. Götze is inderdaad wat vaak geblesseerd geweest, maar heeft gewoon in totaal 25 wedstrijden gespeeld. Daarin 6 goals en 7 assists. We mogen hopen dat Götze er volgend seizoen bij is, zeker wat betreft de voorronde Champions League zal Götze het verschil kunnen maken met zijn ervaring en talent in de kleinere ruimtes, zoals we trouwens ook dit seizoen zagen in de EL, waar Götze toch behoorlijk belangrijk was.
En was hij ook niet de speler met de meeste meters volgens een commentator? Ik heb liever dat Gotze zich meer op het voetbal mag richten maar het zegt wel iets over zijn mentaliteit denk ik.
 
Wat een onzin hoor. Götze is inderdaad wat vaak geblesseerd geweest, maar heeft gewoon in totaal 25 wedstrijden gespeeld. Daarin 6 goals en 7 assists. We mogen hopen dat Götze er volgend seizoen bij is, zeker wat betreft de voorronde Champions League zal Götze het verschil kunnen maken met zijn ervaring en talent in de kleinere ruimtes, zoals we trouwens ook dit seizoen zagen in de EL, waar Götze toch behoorlijk belangrijk was.

"Naast Bacchus als Forumbeheerder heeft PSV ook Mario Götze voor het komend seizoen weten vast te houden. PSV hoopt met deze 2 grote namen zich te plaatsen voor de CL".
 
"Naast Bacchus als Forumbeheerder heeft PSV ook Mario Götze voor het komend seizoen weten vast te houden. PSV hoopt met deze 2 grote namen zich te plaatsen voor de CL".
Ik heb nog niet getekend, moet ik bekennen. Mijn zaakwaarnemer zei dat het beter was om alle opties open te houden. Er schijnt belangstelling te zijn vanuit het buitenland.
 

Schmidt verwacht dat Götze bij PSV blijft: 'Hij is gelukkig hier'​

link

"Hij is gelukkig hier en ik heb het gevoel dat hij blijft", aldus Schmidt vrijdag op zijn wekelijkse persconferentie. "Natuurlijk kan het anders zijn als er iets heel speciaals voorbijkomt, maar dat is nu niet aan de orde."

Tja ... Natuurlijk kan het anders zijn. :cautious:
Net zo vaag als het interview wat Kraay had met van Ginkel na FC Utrecht - PSV.
Bovendien vind ik Götze tegenvallen de laatste weken.
Het lijkt wel of hij teleurgesteld is in de spelers om hem heen, qua gedrag en niveau.
En daar heeft hij een punt.
 
PSV kennende, zal hij eerst zich moeten bewijzen bij onze beloften, en natuurlijk moet hij eerst wennen aan de gastvrijheid van de van Kemenades.
Foutje hoort in Ramalho topic.
 
PSV kennende, zal hij eerst zich moeten bewijzen bij onze beloften, en natuurlijk moet hij eerst wennen aan de gastvrijheid van de van Kemenades.
Foutje hoort in Ramalho topic.
Net zoals Zahavi, Götze en Sangare dit afgelopen jaar moesten... Ow wacht nee, das onzin.
 
Net zo vaag als het interview wat Kraay had met van Ginkel na FC Utrecht - PSV.
Bovendien vind ik Götze tegenvallen de laatste weken.
Het lijkt wel of hij teleurgesteld is in de spelers om hem heen, qua gedrag en niveau.
En daar heeft hij een punt.
Ik ben ook teleurgesteld in Götze en vind dat ik een punt heb.
 

Nog steeds eigenlijk niet te geloven dat zo'n grote naam bij ons speelt. Leuk interview en goed te zien hoe professioneel hij werkt. Kunnen veel van hem leren bij PSV.
Waar totaal niet aan getrokken wordt door welke club dan ook. Heeft zijn tijd gehad en zal ook komend seizoen zijn klasse laten zien in 3 wedstrijden voor de winterstop en 4 erna.
 
Al is hij hier omdat hij zijn auto graag parkeert op de kleine Berg, who cares?
Wil hem wel vaker zien spelen. De waarde die hij afgelopen seizoen had was nagenoeg 0. Alleen op naam iemand beoordelen is niet eerlijk. Rosario is het met me eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan