Mario Götze (M)

Bij Götze zie je in ieder geval dat ie het spelletje snapt. Houd het simpel, met de intentie naar voren. Ik ben nog altijd fan. En ach, kan het nooit bewijzen, maar ik vermoed dat ie nog veel meer zou shinen in een beter draaiend elftal. Vond het wel jammer dat hij er een poos uit lag, dan bekruipt je de angst voor toch een miskoop, maar goed... Wie is niet geblesseerd geweest dit seizoen.
Hij was toch gratis? (Niet qua salaris overigens)
 
Bij Götze zie je in ieder geval dat ie het spelletje snapt. Houd het simpel, met de intentie naar voren. Ik ben nog altijd fan. En ach, kan het nooit bewijzen, maar ik vermoed dat ie nog veel meer zou shinen in een beter draaiend elftal. Vond het wel jammer dat hij er een poos uit lag, dan bekruipt je de angst voor toch een miskoop, maar goed... Wie is niet geblesseerd geweest dit seizoen.
Als hij volgend seizoen wat fitter weet te blijven hebben we de beste speler in de ed rondlopen. Dat hebben we natuurlijk nu al. Alleen jammer dat ie zo weinig inzetbaar is geweest. Dat zo`n speler naar de ed komt.. Ik kan er nog steeds niet bij..
 
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat het hem wel bevalt hier. Lekker ballen bij PSV, niet al te ver van zijn woning in Duitsland. Misschien tekent ie een jaartje bij en gaat hij na volgend seizoen voor een mooi prijsje nog even ballen in Spanje bij Atletico of Sevilla. Naar Engeland zie ik hem niet meer gaan en ook Duitsland lijkt voorlopig af te vallen.
 
Iedere keer als ik een bericht in dit topic zie ben ik bang dat Götze weer geblesseerd is.
De kans dat hij dit weekend de slagers van Feyenoord icm Nijhuis overleeft is natuurlijk ook al niet zo bijster groot.
Dat gevoel heb ik altijd bij een nieuwe post in het Ihattaren topic. Maar dan ook om andere redenen dan blessures.
 
Bij Götze zie je in ieder geval dat ie het spelletje snapt. Houd het simpel, met de intentie naar voren. Ik ben nog altijd fan. En ach, kan het nooit bewijzen, maar ik vermoed dat ie nog veel meer zou shinen in een beter draaiend elftal. Vond het wel jammer dat hij er een poos uit lag, dan bekruipt je de angst voor toch een miskoop, maar goed... Wie is niet geblesseerd geweest dit seizoen.
Mvogo
 
Goede punten hierboven.

Het artikel dekt overigens weer eens niet de titel. Het is nog maar speculatie.

Ik zou hem graag langer zien, maar het is uiteraard een speler die eigenlijk te groot is voor de eredivisie.
 
Gelukkig zijn de Duitse bladen altijd doorgaans betrouwbaar...

Kan me niet voorstellen dat Götze eerder zijn dankbaarheid uitspreekt jegens PSV en Roger Schmidt en een week later erop uitgekeken is. Ik denk nog 1 seizoen en dan weer een overstap naar een grotere competitie.
 
Gelukkig zijn de Duitse bladen altijd doorgaans betrouwbaar...

Kan me niet voorstellen dat Götze eerder zijn dankbaarheid uitspreekt jegens PSV en Roger Schmidt en een week later erop uitgekeken is. Ik denk nog 1 seizoen en dan weer een overstap naar een grotere competitie.
Ik denk hij en Schmidt nog een jaartje blijven ook. Daarna gok ik dat Van Nistelrooy het over gaat nemen.
 
Blijft nog wel een jaartje, als ik beelden zie van hem op de training met Max en Baumi vermaakt die gast zich prima hier in Eindhoven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan