Mario Götze (M)

Het is toch eigenlijk vrij dramatisch dat een speler van het kaliber Götze naar PSV komt om vervolgens uitgeschakeld te zijn op 3 niveaus. En dat ligt dan niet aan Götze. Maar hoe moet die beste man zich voelen met dat gepruts om hem heen? Het is te hopen dat ie er nog een seizoen aan vast wil plakken.
 
Het is toch eigenlijk vrij dramatisch dat een speler van het kaliber Götze naar PSV komt om vervolgens uitgeschakeld te zijn op 3 niveaus. En dat ligt dan niet aan Götze. Maar hoe moet die beste man zich voelen met dat gepruts om hem heen? Het is te hopen dat ie er nog een seizoen aan vast wil plakken.
Que? Dat ligt evengoed aan hemzelf toch? Ik snap niet zo goed waarom hij hier boven/buiten staat.
 
Het is toch eigenlijk vrij dramatisch dat een speler van het kaliber Götze naar PSV komt om vervolgens uitgeschakeld te zijn op 3 niveaus. En dat ligt dan niet aan Götze. Maar hoe moet die beste man zich voelen met dat gepruts om hem heen? Het is te hopen dat ie er nog een seizoen aan vast wil plakken.
Götze was ook wel op een rot moment geblesseerd.

- Beker was hij geblesseerd. Dus hij kan niets aan verkeerd of goed doen.
- Olympiakos is idd jammer. Tegelijk vind ik die uitschakeling voor Zahavi dramatischer (scoor je verdomme 4x(!)). Götze zorgde zeker voor een verbetering in het spel. Tegelijkertijd zag je dat hij recentelijke geblesseerd was en nog niet 100% ritme had.
- Competitie ligt Götze er in de belangrijkste maand uit. Hij mist hierdoor Ajax thuis, Feyenoord uit en AZ. Toch drie cruciale duels. Waarbij we zeker meer kans hadden met een fitte Götze. Daarnaast had je in een drukke maand ook puntverlies tegen ADO. Als je 34 kansen creëert dan is juist Götze wel een speler die nog een goal kan maken.
- Verder geblesseerd tegen Vitesse en Twente. Ook teams waarbij PSV net puntenverlies had.

Dus ik denk eerlijk gezegd wel dat Götze het kan relativeren en het was een beetje pech dat we Götze (en Gakpo) net miste bij de belangrijkste duels. Eigenlijk heeft Götze maar 1 duel gespeeld tegen een top 5 team (Edit: ownee sorry, tegen Vitesse wonnen we natuurlijk mede door Götze). Die speelde we dan wel gelijk met heel veel pech.
 
Het is toch eigenlijk vrij dramatisch dat een speler van het kaliber Götze naar PSV komt om vervolgens uitgeschakeld te zijn op 3 niveaus. En dat ligt dan niet aan Götze. Maar hoe moet die beste man zich voelen met dat gepruts om hem heen? Het is te hopen dat ie er nog een seizoen aan vast wil plakken.
Een keer een tussenjaar overkomt iedere ploeg en iedere voetballer wel eens. Vaak komen daarna de successen wel weer. Het is vooral onze frustratie dat er na anderhalf jaar Bommel en een half jaar Faber werd verwacht dat we meteen om de prijzen zouden spelen. Als alles een beetje meegezeten had qua blessures hadden we overigens dichter bij Ajax gestaan dan nu, daar ben ik van overtuigd.
Sterker nog, als je thuis die pot gewoon (verdiend) had gewonnen, had je er sowieso al dichterbij gestaan. Ik vind de verschillen niet zo groot dit jaar. Behalve dan dat onze bank aanzienlijk smaller is en dat met al die blessures ons teveel punten heeft gekost. Los van het creatieve wisselbeleid van de trainer natuurlijk. Maar met Gakpo, Madueke en Gotze tegen de 3 grootste concurrenten hadden we meer punten gehaald dan nu. Hopelijk bewijzen ze mijn gelijk door komende weken van zowel Feyenoord als van AZ te winnen.
 
Laatst bewerkt:
Que? Dat ligt evengoed aan hemzelf toch? Ik snap niet zo goed waarom hij hier boven/buiten staat.
Ik probeer me vooral te verplaatsen in hem. Wereldkampioen geworden, bij Dortmund en Bayern gespeeld...en dan kom je hier in terecht. En ja, bewuste keuze. Maar toch. Z'n verwachting zal misschien toch anders geweest zijn.
 
Ik probeer me vooral te verplaatsen in hem. Wereldkampioen geworden, bij Dortmund en Bayern gespeeld...en dan kom je hier in terecht. En ja, bewuste keuze. Maar toch. Z'n verwachting zal misschien toch anders geweest zijn.
Ik probeer me vooral te verplaatsen in PSV. Götze wereldkampioen geworden, bij Dortmund en Bayern gespeeld...en dan presteert hij zo. En ja, bewuste keuze. Maar toch. De verwachting van PSV zal misschien toch anders geweest zijn. ;)
Maar in de meeste wedstrijden is het vaak 50-50 geweest. Waarbij het dan echt ook elke keer het kwartje de verkeerde kant opviel. Het zu al veel kunnen schelen als er eens een tijd met een vaste basis gespeeld kan worden, en niet veel toonaangevende spelers geblesseerd zijn.
 
11 gespeeld in de Eredivisie, 5 goals en 2 assists, dus in 7 van de 11 wedstrijden een goal of assist. Doet het niet verkeerd als hij speelt maar wereldklasse is natuurlijk overdreven.
 
Nahjah, werd vorig seizoen niet voor niks als grootste tegenvaller in de bundesliga gekozen door zijn medeprofesionals (met 30% van de stemmen). Van sterkhouder bij Dordmund, naar WK held, naar verrader (zijn moove naar rivaal bayern) waar hij al snel als transferflop beschouwd werd. Veel problemen qua gezondheid gekend, slechte vorm. Na zijn terugkeer naar Dortmund eigenlijk nooit meer in de buurt gekomen van zijn WK vorm, en t laatste seizoen nauwelijks meer in de basis gestaan. T is een prima speler qua techniek en inzicht, maar met een moeilijk lichaam. Heeft veel geld, een mooie vrouw, en een prima prof instelling. Maar wereldklasse is echt alweer vele jaren geleden hoor, zo eerlijk moeten we ook wel weer durven zijn.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Nahjah, werd vorig seizoen niet voor niks als grootste tegenvallerin de bundesliga gekozen door zijn medeprofesionals (met 30% van de stemmen). Van sterkhouder bij Dordmund, naar WK held, naar verrader (zijn moove naar rivaal bayern) waar hij al snel als transferflop beschouwd werd. Veel problemen qua gezondheid gekend, slechte vorm. Na zijn terugkeer naar Dortmund eigenlijk nooit meer in de buurt gekomen van zijn WK vorm, en t laatste seizoen nauwelijks meer in de basis gestaan. T is een prima speler qua techniek en inzicht, maar met een moeilijk lichaam. Heeft veel geld, een mooie vrouw, en een prima prof instelling. Maar wereldklasse is echt alweer vele jaren geleden hoor, zo eerlijk moeten we ook wel weer durven zijn.
Dit seizoen warmdraaien, komend seizoen vlammen..
 
Nahjah, werd vorig seizoen niet voor niks als grootste tegenvaller in de bundesliga gekozen door zijn medeprofesionals (met 30% van de stemmen). Van sterkhouder bij Dordmund, naar WK held, naar verrader (zijn moove naar rivaal bayern) waar hij al snel als transferflop beschouwd werd. Veel problemen qua gezondheid gekend, slechte vorm. Na zijn terugkeer naar Dortmund eigenlijk nooit meer in de buurt gekomen van zijn WK vorm, en t laatste seizoen nauwelijks meer in de basis gestaan. T is een prima speler qua techniek en inzicht, maar met een moeilijk lichaam. Heeft veel geld, een mooie vrouw, en een prima prof instelling. Maar wereldklasse is echt alweer vele jaren geleden hoor, zo eerlijk moeten we ook wel weer durven zijn.
Tsss gewoon Meister Mario. Verder denken we niet.
 
11 gespeeld in de Eredivisie, 5 goals en 2 assists, dus in 7 van de 11 wedstrijden een goal of assist. Doet het niet verkeerd als hij speelt maar wereldklasse is natuurlijk overdreven.
Voornamelijk zijn deelname aan het spel. Loopacties, jagen, spel versnellen etc vind ik hem echt een wereldklasse speler in.

Hij zorgt ervoor dat het team beter draait en dat is ook kwaliteit die niet in goals/assists altijd is uit te drukken. Overgins zijn het ook geen heel slechte cijfers vind ik voor zijn rol.
 
Het is toch eigenlijk vrij dramatisch dat een speler van het kaliber Götze naar PSV komt om vervolgens uitgeschakeld te zijn op 3 niveaus. En dat ligt dan niet aan Götze. Maar hoe moet die beste man zich voelen met dat gepruts om hem heen? Het is te hopen dat ie er nog een seizoen aan vast wil plakken.

Als PSV gewoon met de beste 11 speelt en ook nog eens een Madueke en Ihattaren kan inbrengen dan valt dat gepruts wel mee. Boscagli op de plek van Rosario en Viergever achterin. Volgens mij kan Gotze dan prettig genoeg voetballen.
 
Ik probeer me vooral te verplaatsen in PSV. Götze wereldkampioen geworden, bij Dortmund en Bayern gespeeld...en dan presteert hij zo. En ja, bewuste keuze. Maar toch. De verwachting van PSV zal misschien toch anders geweest zijn. ;)
Maar in de meeste wedstrijden is het vaak 50-50 geweest. Waarbij het dan echt ook elke keer het kwartje de verkeerde kant opviel. Het zu al veel kunnen schelen als er eens een tijd met een vaste basis gespeeld kan worden, en niet veel toonaangevende spelers geblesseerd zijn.
Nou, ik zal niet meer de fout maken me te verplaatsen in een speler... :cautious:
 
Bij Götze zie je in ieder geval dat ie het spelletje snapt. Houd het simpel, met de intentie naar voren. Ik ben nog altijd fan. En ach, kan het nooit bewijzen, maar ik vermoed dat ie nog veel meer zou shinen in een beter draaiend elftal. Vond het wel jammer dat hij er een poos uit lag, dan bekruipt je de angst voor toch een miskoop, maar goed... Wie is niet geblesseerd geweest dit seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan