Marco van Ginkel (M)

'Cocu kaapt Van Ginkel voor neus van PSV weg en richt nu pijlen op Dost'

link

Een bericht uit de Turkse media: Fenerbahçe heeft met Marco van Ginkel een persoonlijk akkoord bereikt. De middenvelder wordt voor de duur van een seizoen gehuurd van Chelsea. Het volgende doelwit van Fenerbahçe heet Bas Dost.
Met dat nieuws pakt de Turkse krant Fanatik groot uit. Het Turkse medium schrijft dat Fenerbahçe akkoord is met Van Ginkel over een huurtransfer. Fanatikverwacht dat Van Ginkel over een paar dagen tekent in Istanbul.

:eek: Het zal toch niet. :confused: o.O
 
Erg jammer dat van Ginkel niet naar PSV komt. Kan dit topic ook weer verplaatst worden...
 
In plaats van Van Ginkel, zie ik liever Mason Mount naar PSV komen....en als we ook nog een andere middenvelder weten te strikken ( Gutierez..??), dan is PSV weer bijna op oorlogssterkte voor volgend seizoen. Alleen een ervaren CV zou ik er nog bij willen hebben en een spits.
 
Van je clubicoon moet je het hebben. Maar goed, Cocu was ook diegene die, om PSV onder druk te zetten voor een verbeterd contract, de media liet weten (via zijn zaakwaarnemer) dat ie met Feyenoord aan het onderhandelen was. Misschien dat diegene met een romantisch beeld van Cocu dat niet meer weten maar ik wel. We denken wel eens dat de jeugd van nu heel anders is dan destijds maar zij hebben iig zat voorbeelden gehad.
 
En bedankt Cocu.
Dat je lekker mag verzuipen in die Turkse heksenketel.
Van Ginkel is zo belangrijk geweest voor PSV, die gaan we dus keihard missen.
Wat een naaistreek van Cocu.
 
Mount en Gutierrez zijn minstens zo goed (hoop ik ;)) en hebben een paar knieën die wel 2x per week een wedstrijd kunnen spelen.
 
Ik begrijp de boosheid niet. Het is toch allang duidelijk dat Van Ginkel geen fuck geeft op PSV. Overigens om geen enkele club. Nogmaals: broodvoetballer. Die wil het elk jaar weer proberen in de voorbereiding bij een te grote club en eindigt uiteindelijk in Turkije of Rusland: de broedplek voor broodvoetballers (behalve natuurlijk als ze er vandaan komen).
 
PSV rekent niet meer op pechvogel Van Ginkel en is op zoek naar nieuwe middenvelder

link

Marco van Ginkel kampt wederom met knieklachten, iets wat hem al jaren achtervolgt. In overleg met Chelsea, zijn eigenaar, bepaalt hij de vervolgstappen en daarbij is een operatie van zijn rechterknie een realistisch scenario. :sad:

Inmiddels is duidelijk dat Van Ginkel opnieuw met serieuze fysieke problemen kampt. Verhalen dat Fenerbahçe voor hem in de race is, zijn daarom als onzinnig te betitelen. Trainer Phillip Cocu is immers op de hoogte van de problematiek rond Van Ginkel.

link
 
Ik begrijp de boosheid niet. Het is toch allang duidelijk dat Van Ginkel geen fuck geeft op PSV. Overigens om geen enkele club. Nogmaals: broodvoetballer. Die wil het elk jaar weer proberen in de voorbereiding bij een te grote club en eindigt uiteindelijk in Turkije of Rusland: de broedplek voor broodvoetballers (behalve natuurlijk als ze er vandaan komen).

Ik geloof niet dat van Ginkel niks geeft om PSV. Als PSV de transferprijs had betaald denk ik echt dat hij gekomen was. Daarnaast zijn vrijwel alle voetballers broodspelers: spelen voor de hoogste bieder.
 
Zijn zaakwaarnemer zegt dat Fenerbahce nooit in beeld is geweest voor een transfer van van Ginkel. Het is best mogelijk dat hij alsnog in de winterstop fit naar PSV komt zegt hij.
 
Ik geloof niet dat van Ginkel niks geeft om PSV. Als PSV de transferprijs had betaald denk ik echt dat hij gekomen was. Daarnaast zijn vrijwel alle voetballers broodspelers: spelen voor de hoogste bieder.

Marco is een handelswaar en PSV is de enige club die interesse in hem heeft. Logisch dat hij dan dus zou komen. Mijn indruk is dat Marco meer geeft om geld dan om PSV. Ik heb hem nog nooit tijdens een interview (zo rondom de transferperiode) horen zeggen dat hij volgend jaar graag voor PSV zou spelen. Altijd van die standaard "Daarvoor moet je bij Chelsea zijn" antwoorden.
 
Heerlijk, geen van Ginkel meer..! Beste nieuws van deze transferperiode. Ik ben er blij mee. Tijd voor iemand die wel door vuur gaat voor zijn team als leider op het middenveld graag. En met twee goeie knieen als t even kan.

Zeg dat wel. Hopelijk komt Gutierrez, dat zou toch een verademing zijn. Hendrix die band maar geven, of Luuk, of Zoet. Niet een of andere huurling die zelf rond dwaalt op het veld. Ook fijn dat we nu kunnen investeren in een speler die later ook wat op gaat leveren. Met Hendrix, Gutierrez en Mauro/Pereiro heb je wat mij betreft een geweldig middenveld: fysiek onverslaanbaar met genoeg creativiteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan