Marco van Ginkel (M)

Kijk, kijk, kijk. Ben hiervoor uit m'n winterslaap gekomen. Gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt:


Laatste 11,50 :)
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Goed nieuws dit! In ieder geval een speler met dreiging en scorend vermogen. Met Guardado en Hendrix terug kan Ramselaar een beetje wennen.
 
Geweldig! Hopelijk gaat het middenveld weer zo goed draaien als vorig seizoen.
 
Zeker goed nieuws niet alleen omdat het van Ginkel is maar ook omdat Brands waarschijnlijk toch wakker is geworden. Wie weet volgen er nog meer: een cv en een spits.
 
En ik in eerste instantie denken: goh, ook die topictitels zijn de migratie niet goed doorgekomen...maar het was een stuk positiever! Hopelijk is van Ginkel snel weer op z'n plaats en voegt hij het noodzakelijke scoringsvermogen toe.
 
Zeker goed nieuws niet alleen omdat het van Ginkel is maar ook omdat Brands waarschijnlijk toch wakker is geworden. Wie weet volgen er nog meer: een cv en een spits.

Ik hoop vooral op een nieuwe, basiswaardige buitenspeler (zodra Narsingh verkocht is).
 
Goed nieuws. Siem de Jong gaat niet veel meer worden, die is teveel geblesseerd. Niet flauw zijn: Siem bedankt voor de 4 punten.

Heel blij dat Van Ginkel terug is. O.b.v. berichtgeving lijkt het alleen half jaartje huur te zijn. Ik had gehoopt op een optie tot koop en/of nog jaar huur. Dan heb je met Van Ginkel, Ramselaar, Pr
 
Zeker goed nieuws! Jammer dat we hem het eerste seizoenshelft er niet bij hadden met de blessures van Hendrix en Guardado. Ben bang dat Hendrix weer geslachtofferd gaat worden. Het zit die jongen niet mee. Hij wordt elke keer op het verkeerde moment geblesseerd.
 
Mooi, trekt het niveau, ook op de trainingen, flink omhoog. Ik hoop dat hij goed uit zijn blessure terug komt. En dat er nog wat gebeurt, want hij moet niet bestempeld worden als de 'verlosser'.
 
Zeker goed nieuws! Jammer dat we hem het eerste seizoenshelft er niet bij hadden met de blessures van Hendrix en Guardado. Ben bang dat Hendrix weer geslachtofferd gaat worden. Het zit die jongen niet mee. Hij wordt elke keer op het verkeerde moment geblesseerd.
Nou Pr
 
Laatst bewerkt:
Nu idd hopen dat, zoals Retro al aanhaalt, Hendrix niet het standaard slachtoffer gaat worden. Hopelijk heeft Cocu het lef om Guardado en Propper ook ernaast te zetten.
 
Dit is gewoon heel erg goed nieuws. Dit betekent wel dat PSV nog steeds vol aan de bak moet in 2de seizoenshelft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan